DariusRae Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Audi A4 1.6 1995r. Witam W moim audi problemem jest brak ogrzewania oraz przegrzewanie się auta do 110 stopni. Podczas jazdy, gdy wchodzi na obroty temperatura spada do 90 stopni, wystarczy postój 1 min i znów grzeje się na 110 stopni. Zacząłem od przepłukania nagrzewnicy, wyleciało dość dużo syfu i po tym zabiegu pojawiło się gorące powietrze, nawiew zaczął grzać idealnie, ale niestety przegrzewanie auta pozostało... Dla próby połączyłem ze sobą przewody od nagrzewnicy, żeby ją ominąć i o dziwo temperatura jest cały czas w normie, jeżdżę już tak kilka dni i wskazówka nawet nie drgnie. Pomóżcie, muszę wszystko sam robić, bo jak pojechałem do mechanika to rozłożył ręce.
DeeJay_Kill Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 lewe powietrze nagrzewnica ciągnie - u kolegi dokładnie to samo było. Kupuj nagrzewnicę i rozbieraj deskę.
Magicbattle Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) zrob płukanie na grzewnicy zanim deche bedziesz zwalał. na stacji orlen kup puszeczke do czyszczenia układu chłodzacego. spuść płyn załej gorącą wodą z tym specyfikiem co kupisz i odpal auto. niech sobie chodzi troche mozesz pogazowac ale bez przesady. i tak z 15 minut. potem spuść wszystko wydmuchaj powietrzem ze sprezarki resztki syfu a uwierz mi bedzie tego troche. osobno z nagrzewnicy takze. zalej wode znowu niech chwile pochodzi i znowu spuść i sprawdz powietrzem czy jeszcze jest jakis syf. jak nie to zalej go normalnie płynem i bedzie dobrze. najlepiej kup sobie koncentrat zadne gotowe gówna. aaa zawsze po zalaniu wody odpowietrzaj go zeby w nagrzewnicy była woda i termostat sie otworzył. lepsze to niz wywalanie dechy a moze akurat pomoze Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez Magicbattle
lukaszek13ns Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 (edytowane) Nawet jeśli się zdecydujesz na płukanie, aby sprawdzić czy pomoże, za nim weźmiesz się za nagrzewnice. To jedna moja mała uwaga pewno większość lub wszyscy wiedzą ale dla przypomnienia, podczas płukania układu gdy silnik jest gorący, nie zlewamy wody z układu czekamy aż przestygnie. No i oczywiście nie napełniamy układu zimna woda lub płynem, na gorącym silniku. Bo może się to źle skończyć dla naszego silnika Edytowane 14 Sierpnia 2014 przez lukaszek13ns
DariusRae Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Za wszystkie odpowiedzi dziękuję. Przepłukałem nagrzewnicę, ale i tak okazało się, że jest rozczelniona i przez nią nie mogę odpowietrzyć układu. Może ktoś ma poradnik krok po kroku jak zabrać się za wymianę?
Emejcz Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Chyba na forum passata jest częściowa fotorelacja. Jak u siebie zmieniałem to nigdzie w necie niestety nie znalazłem pełnego opisu i robiłem częściowo na czuja. Od siebie tylko powiem, że jak się za to weźmiesz to zatkaj od razu kanały powietrzne idące pod fotele. Ja nie zatkałem i później marnowałem czas na wyciąganie klucza który mi tam wpadł.
piotrekkul Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 witam ja mam podobny problem z nagrzewnica nie grzeje w srodku . jak bedzie ciagnela lewe powietrze to bedzie plyn w srodku samochodu .pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się