Mordeliuss Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Cześć wszystkim, Po długim czasie nabyłem za nie wielkie pieniądźe kolejną a4 tym razem b6 Auto posada silnik 2.4 BDV który podobno posiada 4 sondy i 4 katalizatory? Auto normalnie pali lecz po wkreceniu się powyżej 2tys obrotów wywala CHECK silnika na desce i nie ma mocy. Podpiołem vaga - pokazało wypadanie zapłonu na 4,5,6 garku. Poczytałem troche odkreciłem wydech, odpalilem auto wkreca się aż miło, żadnych błędów. Więc stwierdziłem że przyczyna są katalizatory. Chciałem je wyciąć i wstawić strumienice ale podobno przed przednimi katalizatorami i za nimi jest sonda która zczytuje wartość i jeżeli tak zrobie to może zapalić mi się kontrolka na desce rozdzielczej lub cos na fisie. Ktoś wie jak rozwiązać ten problem? Czy moge wyciąć te przednie katy i wspawać strumienice i bedzie wszystko wporządku? Czy ktoś mi naopowiadał bajek że tam jest 4 katalizatory? Poprzednio umieściłem post w złym temacie. Pozdrawiam i czeakam na odpowiedź.
michałswd Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) Nie mialem stycznosci z tym silnikiem ale obstawiam 2 katy i 2 sondy , katy wycinasz w ich miejsce zwykla rura ,zagadaj z kolega spawaczem nie pchaj sie w dodatkowe koszty strumiennica dla nieliczonego wydechu to bezsens ( efekt po jej zalozeniu moze byc minusowy ) w miejsce sondy emulator sondy i bledów nie bedzie napewno Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez michałswd
Mordeliuss Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2014 A jak dokladnie podpina się taki emulator? Chyba zrobie tak jak mowisz i wytne katalizatory i wspawam rurke i założe ten emulator. Rozumiem że zaklada sie je tylko zamiast sondy wyjsciowej czyli tej za katalizatorem ?
michałswd Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 dokładnie emulator wstawiasz w miejsce 2 sondy , poszukaj na all.... emulator katowy sondy w zaleznosci od typu podstawy emulatora Wywierc otwór w rurze zastepujacej katalizator otwór o średnicy odpowiadającej szerokości emulatora i obspawaj tworząc silne i szczelne połączenie między tymi elementami ( przed spawaniem dokładnie spasuj swoj oryginalny czujnik sondy do emulatora )
SHITERS Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 (edytowane) Miałem 2.4 v6 co prawda w c5, i jestem na 90% pewny ze są 4 katy i 4 sondy. Przecież to jest V6, norma spalin euro 4, przeciez w zwyklych rzedówkach sa 2 katy. 4 katy występuja w 3.0 v6 ASN 220km i mysle, ze tutaj bedzie podobnie Edytowane 25 Sierpnia 2014 przez SHITERS
martikawka Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 ja mam 2.0 i jest 1 kat i 2 sondy widziałem wydech 2.4 v6 tylko te starszy i były 2 katy w tych nowszych też sa 2 tylko sonda jest przed i za katalizatorem
jacek70 Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Są dwa katy i każdy ma po dwie sondy. Jedna sonda jest przed a druga za katem.
marioelli Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Witam Ciekaw jestem jak tam się udało Szanownemu Koledze sprawę rozwiązać. Mam ten sam silnik więc wiem, że są dwa katalizatory górne z sondami i dwa dolne. U mnie też już przypchane więc trzeba myśleć o rozwiązaniu. Z tego co czytałem i koledzy nawet tutaj piszą, wystarczy wyciąć i rurki o tej samej średnicy wstawić lub lepiej tłumiki plus emulatory. Druga sprawa to taka, że do tych naszych wydechów, Bosal ani nikt inny nie robi tłumików środkowych, więc trzeba kombinować. U mnie już praktycznie pusty i myślę, żeby wzorując się na wydechach chłopaków od tuningu dać w to miejsce po prostu dwa tłumiki. Co myślicie? Cześć wszystkim, Po długim czasie nabyłem za nie wielkie pieniądźe kolejną a4 tym razem b6 Auto posada silnik 2.4 BDV który podobno posiada 4 sondy i 4 katalizatory? Auto normalnie pali lecz po wkreceniu się powyżej 2tys obrotów wywala CHECK silnika na desce i nie ma mocy. Podpiołem vaga - pokazało wypadanie zapłonu na 4,5,6 garku. Poczytałem troche odkreciłem wydech, odpalilem auto wkreca się aż miło, żadnych błędów. Więc stwierdziłem że przyczyna są katalizatory. Chciałem je wyciąć i wstawić strumienice ale podobno przed przednimi katalizatorami i za nimi jest sonda która zczytuje wartość i jeżeli tak zrobie to może zapalić mi się kontrolka na desce rozdzielczej lub cos na fisie. Ktoś wie jak rozwiązać ten problem? Czy moge wyciąć te przednie katy i wspawać strumienice i bedzie wszystko wporządku? Czy ktoś mi naopowiadał bajek że tam jest 4 katalizatory? Poprzednio umieściłem post w złym temacie. Pozdrawiam i czeakam na odpowiedź.
VTG Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 BDV ma 2 katy i 4 sondy emulator do 2 sond musi być kątowy. Musisz kupić takie 2 emulatory i wkręcić w nie sondy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się