soolek Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Wydaje mi się, że w B6 jest więcej miejsca. Autko fajne, ale jak byś dorzucił zew. M pakiet + jakieś sprężynki Eibacha, to byłaby jeszcze fajniejsza (TOM77 miał kiedyś fajne ceny na sprężyny Eibacha)
dziadek Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Co do zawiechy się pomyśli, narazie kasa pójdzie na niezbędne sprawy - czyli: -wywalenie klapek - pakiet startowy - czyli filtry, oleje (w tym olej w skrzyni i tu może zaboleć bo spora tam go jest - no ale zobaczymy)
mojeA4 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Po wymianie oleju w skrzyni radzę jeździć w koło komina, gdyż czasem jest potrzeba jego dolania po kilkuset km,
dziadek Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Po wymianie oleju w skrzyni radzę jeździć w koło komina, gdyż czasem jest potrzeba jego dolania po kilkuset km, Mam nadzieje ze nie bo zamierzam oddać do zakładu oddalonego ode mnie troche , ale jest mega polecany wiec mam nadzieje doradza co trzeba
skovroon Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 (edytowane) dziadek fajna furka, widzę, że tęsknota do BMW wzięła górę Niech się pięknie sprawuje pszczółka Edytowane 19 Sierpnia 2014 przez skovroon
MaciekW. Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Fajna sztuka Gratulacje Jak popchnę swoją B6 to jej miejsce zajmie BMW (celuję w E39, ale E46 też biorę pod uwagę).
Rafał123 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Z mocą coś bedziesz kombinowal? szkoda ze bez mpakietu ale ciezka taka trafic w rozsadnych pieniadzach w DE
dziadek Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Z mocą coś bedziesz kombinowal? szkoda ze bez mpakietu ale ciezka taka trafic w rozsadnych pieniadzach w DE chyba nie , bo skrzynia GM ma małą rezerwę na moment obrotowy
Wojto Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 E 46 Touring z miejscem w środku jest gdzieś pomiędzy B5 a B6.
disem Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Ja mam porównanie b5 do e46 touring i bmw jest znacznie wieksza Wysłane z mojego GT-I9100
soolek Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Na tylnej kanapie jest odczuwalnie więcej miejsca - na długość jakieś 5 cm pewnie (patrząc po montażu fotelika kiedyś), natomiast sam bagażnik jest krótszy w E46. Litrowo niby większy, ale te litry dodatkowe to są chyba pod podłogą. Plusem przy pakowaniu jest oczywiście otwierana szyba w kombi, bo można dopchać bagażnik na maxa.
disem Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Bagażnik krótszy ale znacznie szerszy wiem bo wózek dziecka bez probkemu wchodzi do e46 a do b5 po przekontnej Wysłane z mojego GT-I9100
soolek Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Możliwe. Mi wózek wchodził wzdłuż z kołkami w B5, a w E46 już musiałem kółka ściągać.
WhiteBeezy Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Jeździem B5 w sedanie, obecnie posiadam E46 również w sedanie. Co do bagażnika to B5 jest o wiele dłuższy i głębszy - jako tako większy. Jednakże bagażnik w E46 jest praktyczniejszy jeśli chodzi o dostępność, a przede wszystkim jeśli chodzi o sprzątanie.
dziadek Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Dziś zwalalem kolektor dolotowy, i? Był to ostatni dzwonek...choć 5 klapek w stanie idealnym - zero luzu , jedna trzymała sie juz na słowo honoru . Dotknalem ja tylko i opadła ...wiec jestem mega szczęśliwy ze sie za to wziąłem...toczyła sie tu w jakimś wątku polemika na temat wyrzucania klapek itp ...ja jestem zwolennikiem tego i tylko sie przy tym utwierdzilem....przy okazji egr moczy sie teraz w płynie do mycia silników a i cały kolektor dostanie małe mycie "pach" Niestety zdjec nie zdążyłem zrobić bo sie zciemnilo ... Aha , skad wziąć przewody podciśnieniowe? Pare dosłownie złamało mi sie przy dotknięciu ...
mojeA4 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 No w moim wątku, ktoś twierdził, ze nie bedzie poprawiał fabryki:) To gratuluje refleksu, dobrze, ze sie udało
MaciekW. Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Gdzieś wyczytałem/usłyszałem, że po wywaleniu klapek auto jest słabsze z dołu? Ile w tym prawdy? Trzeba to jakoś elektroniką oszukiwać?
dziadek Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) Ile aut tyle opinii...podejrzewam ze te negatywne to tych którzy sa temu przeciwni i nigdy tego nie robili ...ja w e60 nie odczułem żadnej zmiany , w tym zdam relacje po montażu ...narazie muszę znaleźć gdzies przewody podcisnieniowe... Ps nie trzeba nic oszukiwać , wywalasz , zaślepiasz i tyle Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez dziadek
mojeA4 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Nie ma żadnych braków od dołu. W ogóle nie odczułem jakiejkolwiek zmiany
soolek Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 No to masz farta dziadek. Ja podobnie, klapki out zaraz po zakupie. Generalnie Beemka mi się słabiej zbiera z dołu niż poprzednie "stare" TDI, ale to po prostu "stare" TDI ciągnęło już od tysiąca obrotów. Parę razy mi zgasła na początku. Po zwaleniu klapek róznicy nie zauważyłem. A świece wymieniasz? Sprawdzałeś? Bo to jedna robota, więc warto by od razu wymienić.
Rekomendowane odpowiedzi