Skeeber Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Jest wielka prośba do doświadczonych Kolegów w temacie analizy logów. Pacjent : A4 B5 AFN 1999, jakis rok temu wrzucony chip na @140 koni. Ostanio czuje ze nie ma mocy + dymi dość solidnie przy wyższych obrotach. Dodam ze : turbina czyszczona tydzien temu, nowa grucha turbiny i N75, nowe wężyki podcisnienia. Zlogowalem dzis tylko grupe 10&11, wszystkie sugestie będą mile widziane http://vaglog.rtnet.pl/log_182954.html http://vaglog.rtnet.pl/log_182955.html
german81 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 z logów wychodzi ze to seria . zrób jeszcze komplet logów .
Skeeber Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2014 dzieki za opinie, dorobie logi i sie zgłosze ponownie
spanky Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 z logów wychodzi ze to seria . zrób jeszcze komplet logów . Z logow wychodzi ze jest tam program , tylko bardzo kiepski ;-)
Skeeber Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2014 to program z "półki" wiec cudów nie ma co oczekiwać. Wszystko w sumie smiga niezle ...ale ostatnio cos przydymia
Homiczek Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 to program z "półki" wiec cudów nie ma co oczekiwać. Wszystko w sumie smiga niezle ...ale ostatnio cos przydymia 2 bary powietrza na @140 to musi dymić... może wrzucisz grupe 01 to sie zobaczy czy dodali coś tej gnojówki na te 140
ciahciah Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 140km dobre sobie zrób komplet logów
tomasz102 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 (edytowane) Pewnie sporo dymu, a mocy jak będzie jakieś 125 KM to wszystko. Pogadaj z Damianem (autor postu powyżej) i myślę, że w dobrej cenie ogarnie Ci Twój samochód. Sam kiedyś miałem podobny program i tyle mi wyszło. Dokładnie 125 KM i chmura dymu. Jeżeli paliwa jest dużo, a powietrza mało to turbo będzie miało większe skłonności do zapieczenia. W końcu będzie sporo paliwa niedopalonego (czytaj czarny dym za samochodem). Przerabiałem kiedyś ten temat. Jazda dalej na tym programie na pewno dobrze się nie przysłuży silnikowi. Wbrew powszechnym opiniom, kiepski program nie oznacza tylko, że nie został należycie wykorzystany potencjał silnika i podzespołów. Takie programy mogą powodować: -zapieczenie turbosprężarki (koszt 100-300 zł za czyszczenie) -uszkodzenie dwumasu (sprzęgło+dwumas+robota= około 2000 zł) - zabicie turbosprężarki( używka 700-1000 zł. Wszystko zależy od stanu) Przemyśl sobie to co napisałem. Edytowane 22 Sierpnia 2014 przez tomasz102
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się