adamtower Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam. Przedstawiam moją nową miłość ;D Miała być 3.0TDI od Staszka24v, ale po 15 latach dość już miałem klekotów i zdecydowałem się na benzynę 8) i nie żałuję !! A5 Coupe 2.0 TFSI CDNB po programie ABT - podobno 275PS i 390Nm (zobaczymy w najbliższym czasie na hamowni). Rocznik 05/2010, przebieg 83 tyś. Wyposażenie: Oryginalny S-LINE zewnętrzny i wewnętrzny Nawigacja 3G LOW Bluetooth Pełne skórzana tapicerka Bixenon Tempomat Pakiet oświetlenia, schowki Nagłośnienie Audi Sound System Koła 18" 245/40/18 Ponieważ auto sprowadziłem po kolizji, na przód trafił zderzak od S5 oraz reflektory z funkcją AFS. W najbliższym czasie planuję uruchomić parktronic na przód wraz z wizualizacją (może i kamerą z tył) oraz wspomniane AFS. Na dniach mają dotrzeć do mnie ori 19" od S5, a obecne 18" dostaną zimowe opony. Z dodatkowych obowiązkowych modów będą hamulce przód i tył od S5, przyciemnione szyby oraz pełna korekta lakieru. Obecnie na skóry poszedł zestaw Gliptona (w aucie pachnie skórą jak w nówce) oraz na plastiki Poorboys Natural Look. Na późniejszy plan wydech oraz tylni zderzak od S5. Z auta jestem bardzo zadowolony, przesiadka z diesla na turbo benzynę dała niesamowitą frajdę i komfort jazdy, a przy okazji zapier.... bardzo przyjemnie. Największy minus - brak quattro Auto rwie kierownicę nawet na 3 biegu, więc jesienią/zimą będzie bieda. No ale zobaczymy. Edytowane 17 Października 2017 przez adamtower
edraven Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 (edytowane) Graty zakupu! Pasie się ładnie Jakaś gleba? Wydech obowiązkowo musi być! ale nie wiem czy nie obędzie się bez korekty softu jeśli robiłbyś cały wydech. Quattro rzeczywiście brak Ci będzie i przyznam że nie mogę zrozumieć czemu Audi nie ma rozwiązania na rzucanie kierą w ośkach z dużą mocą. u mnie jest 180KM i mam to samo tylko na pierwszych dwóch biegach, ale nie zmienia to faktu że na śliskim trzeba się pilnować podwójnie. PS. Można pomyśleć nad dorezaniem Quattro bo i takie rzeczy na forum robili;) Edytowane 17 Sierpnia 2014 przez edraven
jedrekx Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 bardzo ładnie się prezentuje śliczna jak każda A5tka!
Kamyk Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 czy w MMI masz ostrzeganie przed radarami ?
adamtower Opublikowano 8 Września 2014 Autor Opublikowano 8 Września 2014 Mały update, mianowicie auto zostało poddane korekcie lakieru - 16h pracy glinka, maszyna Kestrel das6, pasty Menzerna 400 i 4000 oraz sealant Duragloss #111 - to tak w skrócie.Wpadły także koła od nowego RS4/RS5 - 19" x 9" ET 24 z oponami 265/35/19.Koła na żywo są piękne. Co ciekawe lżejsze od oryginalnych 18".Kolejne mody w drodze. W garażu czekają zaciski od S5. Zostaje zakupić tarcze 345 i klocki.
miron78 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Ładne kółka - od Marcina kupowałeś ? Dlaczego dałeś taki rozmiar opon ? Z tego co wiem to powinno być 255/35/19 Ps. Na żywo faktycznie musza pięknie wyglądać - na foto są takie spokojne
adamtower Opublikowano 9 Września 2014 Autor Opublikowano 9 Września 2014 Ładne kółka - od Marcina kupowałeś ? Nie, nie od Marcina Dlaczego dałeś taki rozmiar opon ?Z tego co wiem to powinno być 255/35/19 Tak, powinno być 255/35/19, ale koła kupowałem całe z oponami, zdjęte z RS4 i tam właśnie w takim rozmiarze występują. W RS5 zresztą też. Opony są w świetnym stanie, dlatego je zostawiłem, jak się zużyją to się założy 255 Ps. Na żywo faktycznie musza pięknie wyglądać - na foto są takie spokojne Robią robotę
miron78 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Rozumiem Jest ładnie i napewno unikalnie bo nawet jeżeli się komuś podobają a posiada B8 lub A6 to musi zapomnieć o nich
adamtower Opublikowano 9 Września 2014 Autor Opublikowano 9 Września 2014 nawet jeżeli się komuś podobają a posiada B8 lub A6 to musi zapomnieć o nich dokładnie ET24 zabija
marcin_o23 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 kółko na żywo wygląda naprawdę fajnie, na twojej a5 rewelacyjnie, i fakt lekkie to one są bardzo
adamtower Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Opublikowano 17 Listopada 2014 (edytowane) Wreszcie znalazłem czas, aby zamontować zestaw hamulcowy z S5 (tylko przód - tył może na wiosnę)Tarcze 345mm Zimmermann Sport, klocki Zimmermann oraz nowy płyn. Teraz muszą się tylko ładnie dotrzeć.Zobaczymy jaka będzie różnica między 314mm, które nie dawało rady (tzn grzało się strasznie szybko), na obecną chwilę różnica optyczna jest zdecydowanie na plus. ;D Edytowane 17 Listopada 2014 przez adamtower
ohm Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Wizualnie super, a moc sprawdziłeś już?
adamtower Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Opublikowano 19 Listopada 2014 Dzięki. Mocy jeszcze nie sprawdziłem, nie było czasu, okazji i chęci jakoś
griga-st Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Wreszcie znalazłem czas, aby zamontować zestaw hamulcowy z S5 Trzeba zmieniać przewód hamulcowy, czy oryginalny jest wystarczająco długi?
adamtower Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Opublikowano 20 Listopada 2014 Przewody zostały oryginalne. Wszystko pasuje P&P
Orzeł Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 (edytowane) no proszę następny z LCT - jakoś Cię tutaj wcześniej nie widziałem gratki furmanki nawet ładna :-P Edytowane 21 Listopada 2014 przez Orzeł
adamtower Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Opublikowano 21 Listopada 2014 Heheh, dzięki Orzeł. Mam nadzieję, że będzie okazja kiedyś się spotkać znów.
black dragon 5 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Pięknie się prezentuje[emoji2] Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się