Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ANB] "Wycie" z turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam na myśli drgania z dizla przenoszące się na całe nadwozie :confused4:

Opublikowano

To co możesz sprawdzić, to jaki turbo ma luz. Zdarza się, że jeśli luz już jest znaczny to łopatki wirnika zaczynają ocierać o obudowę, częściej chyba stronę zimną. Wirnik kręcąc się z duża prędkością wydaje dzwięk, buczenie/wycie. Stąd bierze się między innymi "wycie"

Opublikowano

Jeśli masz na tyle czucia aby wybadać na sam dotyk luzy to tak.

Opublikowano

To co możesz sprawdzić, to jaki turbo ma luz. Zdarza się, że jeśli luz już jest znaczny to łopatki wirnika zaczynają ocierać o obudowę, częściej chyba stronę zimną. Wirnik kręcąc się z duża prędkością wydaje dzwięk, buczenie/wycie. Stąd bierze się między innymi "wycie"

tak wyglada tarcie wirnika o obudowe w moim przypadku lopatek praktycznie nie bylo http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44290aa5747bf5d9.html i wycie bylo tylko przy 3,5tys rpm ponizej ani powyzej tej wartosci nie bylo slychac buczenia/piszczenia czy czegos takiego

Opublikowano

Jesteś pewien, że wirnik ocierał? Przy takich obrotach powinien się rozsypać...

Moja też się kończy, ale słychać ją tylko na zimnym oleju, no i ciężko pali jak zimny - wali olej w dolot. Jak odpali to zadyma :kox:

Regenerowałeś turbinę, czy kupiłeś inną?

Opublikowano

Jesteś pewien, że wirnik ocierał? Przy takich obrotach powinien się rozsypać...

Moja też się kończy, ale słychać ją tylko na zimnym oleju, no i ciężko pali jak zimny - wali olej w dolot. Jak odpali to zadyma :kox:

Regenerowałeś turbinę, czy kupiłeś inną?

mnie pytasz?

u mnie jak pisalem wirnik wyglada tak jak na zdjeciu byl luz wzdluzny, turbine kupilem uzywana za 170zl :) wsadzilem i jezdzi tam ta lezy :decayed:

zeby ja zregenerowac fachowcy krzyczeli okolo 800-1000zl

Opublikowano

Na zdjęciu widać jak wirnik ociera lekko o obudowę, nie aż tak mocno żeby go pogięło, ale ma na tyle luzu, że jednak ociera. Stąd to wycie:

wirnik1.jpg

w800.png

Opublikowano

turbine kupilem uzywana za 170zl

Cena mocno promocyjna. Regeneracja faktycznie się nie opłaca, tym bardziej, że mam popękaną muszlę.

Chętnie wstawię większą, ale koszty mnie nieco zniechęcają... :kwasny:

Opublikowano

turbine kupilem uzywana za 170zl

Cena mocno promocyjna. Regeneracja faktycznie się nie opłaca, tym bardziej, że mam popękaną muszlę.

Chętnie wstawię większą, ale koszty mnie nieco zniechęcają... :kwasny:

cena promocyjna, ale stan byl nieznany, podobno byla od jakiegos autka w ktorym strzelil rozrzad i koles sprzedawal na czesci, dluga historia, 170zł+50zł w warsztacie za sprawdzenie turbiny na maszynie, porownujac do cen rynkowych chyba i tak sie oplacalo

Opublikowano

turbine kupilem uzywana za 170zl

Cena mocno promocyjna. Regeneracja faktycznie się nie opłaca, tym bardziej, że mam popękaną muszlę.

Chętnie wstawię większą, ale koszty mnie nieco zniechęcają... :kwasny:

Jedyną słuszną opcją jest K04-15, nic nie wymieniasz tylko turbo. Jedynym problemem jest teraz kurs $$.

Opublikowano

Od pewnego czasu oswajam się z myślą wywalenia 4k na turbawę. Zmiana auta w perspektywie 3lat odpada, więc może i warto :mysli:

Może kurs nieco spadnie, a ledwo zipiąca K 03 trochę jeszcze wytrzyma...? :naughty:

Ach, nadzieja...

Opublikowano

W sprawie turba dzwoń do Poźka, samo turbo kosztuje 900$. $ jak i EUR nie stanieją raczej, a lepiej na pewno mieć turbo zanim tak na prawdę K03 wysiądzie ci całkiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...