adams78 Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Mam na myśli drgania z dizla przenoszące się na całe nadwozie
gregory Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 To co możesz sprawdzić, to jaki turbo ma luz. Zdarza się, że jeśli luz już jest znaczny to łopatki wirnika zaczynają ocierać o obudowę, częściej chyba stronę zimną. Wirnik kręcąc się z duża prędkością wydaje dzwięk, buczenie/wycie. Stąd bierze się między innymi "wycie"
gregory Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Jeśli masz na tyle czucia aby wybadać na sam dotyk luzy to tak.
fend18 Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 To co możesz sprawdzić, to jaki turbo ma luz. Zdarza się, że jeśli luz już jest znaczny to łopatki wirnika zaczynają ocierać o obudowę, częściej chyba stronę zimną. Wirnik kręcąc się z duża prędkością wydaje dzwięk, buczenie/wycie. Stąd bierze się między innymi "wycie" tak wyglada tarcie wirnika o obudowe w moim przypadku lopatek praktycznie nie bylo http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44290aa5747bf5d9.html i wycie bylo tylko przy 3,5tys rpm ponizej ani powyzej tej wartosci nie bylo slychac buczenia/piszczenia czy czegos takiego
adams78 Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Jesteś pewien, że wirnik ocierał? Przy takich obrotach powinien się rozsypać... Moja też się kończy, ale słychać ją tylko na zimnym oleju, no i ciężko pali jak zimny - wali olej w dolot. Jak odpali to zadyma Regenerowałeś turbinę, czy kupiłeś inną?
fend18 Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 Jesteś pewien, że wirnik ocierał? Przy takich obrotach powinien się rozsypać... Moja też się kończy, ale słychać ją tylko na zimnym oleju, no i ciężko pali jak zimny - wali olej w dolot. Jak odpali to zadyma Regenerowałeś turbinę, czy kupiłeś inną? mnie pytasz? u mnie jak pisalem wirnik wyglada tak jak na zdjeciu byl luz wzdluzny, turbine kupilem uzywana za 170zl wsadzilem i jezdzi tam ta lezy zeby ja zregenerowac fachowcy krzyczeli okolo 800-1000zl
gregory Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 Na zdjęciu widać jak wirnik ociera lekko o obudowę, nie aż tak mocno żeby go pogięło, ale ma na tyle luzu, że jednak ociera. Stąd to wycie:
adams78 Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 turbine kupilem uzywana za 170zl Cena mocno promocyjna. Regeneracja faktycznie się nie opłaca, tym bardziej, że mam popękaną muszlę. Chętnie wstawię większą, ale koszty mnie nieco zniechęcają...
fend18 Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 turbine kupilem uzywana za 170zl Cena mocno promocyjna. Regeneracja faktycznie się nie opłaca, tym bardziej, że mam popękaną muszlę. Chętnie wstawię większą, ale koszty mnie nieco zniechęcają... cena promocyjna, ale stan byl nieznany, podobno byla od jakiegos autka w ktorym strzelil rozrzad i koles sprzedawal na czesci, dluga historia, 170zł+50zł w warsztacie za sprawdzenie turbiny na maszynie, porownujac do cen rynkowych chyba i tak sie oplacalo
gregory Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 turbine kupilem uzywana za 170zl Cena mocno promocyjna. Regeneracja faktycznie się nie opłaca, tym bardziej, że mam popękaną muszlę. Chętnie wstawię większą, ale koszty mnie nieco zniechęcają... Jedyną słuszną opcją jest K04-15, nic nie wymieniasz tylko turbo. Jedynym problemem jest teraz kurs $$.
adams78 Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 Od pewnego czasu oswajam się z myślą wywalenia 4k na turbawę. Zmiana auta w perspektywie 3lat odpada, więc może i warto Może kurs nieco spadnie, a ledwo zipiąca K 03 trochę jeszcze wytrzyma...? Ach, nadzieja...
gregory Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 W sprawie turba dzwoń do Poźka, samo turbo kosztuje 900$. $ jak i EUR nie stanieją raczej, a lepiej na pewno mieć turbo zanim tak na prawdę K03 wysiądzie ci całkiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się