GOLI Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Kabla nikt u mnie nie przeciął ale zauważyłem coś innego. Kupiłem sterownik o kodzie 4Z7 907 357 i taki również siedzi u mnie (podejżewam że fabryczny) ale na tych sterownikach jest jeszcze drugi nr 5LA 008 081-10 a u mnie siedzi 5LA 008 081-07. Czy są dwa rodzaje tych sterowników? Czy ktoś kumaty może mi to wytłumaczyć?
Robero321 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 4Z7907357 to prawidłowy numer sterownika pozostałe numery to prawdopodobnie numery serii sprawdzałeś połączenie na innym kablu?
GOLI Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Tak sprawdzałem na kilku urządzeniach i nigdzie się nie łączy, a co do tego przypuszczalnego numeru serii to chyba nie ,ponieważ na alledrogo są tylko dwa rodzaje i obydwa mają numer części 4z7... ale róznią się tym drugim. Może jeden jest od bixów?
Robero321 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Ten który podałeś jest właśnie od Bixenonów z B6 jeżeli podmieniałeś przewody od VCDS i sterowniki to wychodzi że gdzieś po drodze na kablach masz przerwę..
GOLI Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) Czyli ten z końcówką 07 jest od bixów czy ten z końcówką 10? I czy w ogóle różni się ten od bi od tego od zwykłych, czy tylko do skrętnych jest inny? Edytowane 24 Stycznia 2015 przez GOLI
Robero321 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Podejrzewam że ten drugi numer to seria. Może ktoś bardziej ogarnięty w numerologii się wypowie czy dobrze myślę
GOLI Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Bo może ja się kopie z życiem a kupiłem nie taki sterownik. Zauważyłem też, że te z końcówką 10 są młodsze, mój kupiony jest ze skody z '07
Robero321 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Hmm te sterowniki byłe pakowane do wielu wolswagenowtych. Często jest z nimi taki problem że potrafi się w nich w środku skroplić woda z powietrza i wtedy pozostaje na obwodach drukowanych taki nalot, który powoduje mikrozwarcia które powodują brak komunikacji ze sterownikiem. Jak Ci się uda się to zobacz w jakim stanie jest płytka w środku jak ma nalot to taki sterownik może Ci nie działać tym bardziej jeśli kupiłeś od SKODY bo w skodzie ten sterownik znajduje się w bagażniku przy błotniku gdzie jest sporo wilgoci i ze skody raczej bym Ci nie polecił kupowania. jeśli już to od B6 - jest w kabinie i w dość suchym miejscu
GOLI Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) no mam go własnie w ręku i po rozebraniu, w środku, jest idealnie czysty. Mimo wszystko wielkie dzięki za pomoc A powiedz mi jeszcze jedno, VCDS czy inny VAG łączy się bezpośrednio z tym sterownikiem czy z jakimś innym modułem ? Edytowane 24 Stycznia 2015 przez GOLI
alfar Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Opublikowano 22 Marca 2015 Dziękuję za wszelkie informacje. Kupiłem Bixenony skrętne i zamontowałem u mechanika i śmiga jak złoto Teraz szukam zderzaka ze spryskami, żeby nie zarobić mandatu :/ Może ma ktoś na sprzedaż zderzak przód ze spryskami ? Kolor LX7Z najlepiej
Robero321 Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Jeśli chodzi o B7 to niektórzy opanowali temat sprysków poprzez kupienie zaślepek od sprysków delikatnym ich przycięciu i po prostu naklejenie w miejsce gdzie powinny być wycięcia na spryski. Widziałem taki patent w amerykańcu gdzie sprysków nie ma fabrycznie i powiem Ci że całkiem nieźle to wyglądało no i przeglądy przechodziło bez problemu
GOLI Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Mój temat rozwiązany, oddałem auto do elektryka i jego komp bez problemu łączy się z modułem 55, okazało się że mam uwalony czujnik przy przednim wahaczu, po zmianie tego czujnika, błąd w liczniku zniknął a poziomowanie działa aż miło. Czyli ori Viaken i (pewnie podrabiany) VCDS nie dały rady
Robero321 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Już kilka razy Viaken nie dał rady ostatnio nie chciał się znajomemu podłączyć pod Multritronika a zwykły szajs za 30 zł podpinał się i zaczytywał dane
GOLI Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Mam gdzieś w starym lapku vag-com 311 i jakiś kabelek, po świętach sprawdzę co to jest warte Temat ogarnięty, najtańszy kabel z aledrogo i "polski vag 4.9" ściągnięty z neta, pobił Viakenowskie sprzęty, połączyłem się z wszystkim na co miałem ochotę
Sztachan1975 Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 witam. Również mam problem z LWR Vag nie komunikuje się wogole że sterownikiem. Taki mam sterownik. Ale coś nie pasuje bo na nim jest rok 2008 a auto mam 2010 Oryginalnie ma ksenon plus. Wie ktoś od jakich lamp jest ten sterownik a jaki ew. musiał bym posiadać jeśli mam nieskrętne.? Dzięki. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
wrclaguna Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 wrzuc tu scan z auta bo moze nie masz wogole samopoziomu
Sztachan1975 Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 jaki scan ? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Auto ma xenon plus. pod schowkiem.jest ten sterownik tylko rok na nim mi nie pasi. Sprawdzę jeszcze czy mam czujniki na wahaczach Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
wrclaguna Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 jaki scan ? podepnij VAGA ( nie wiem jaki masz) i zczytaj sterowniki zapisz je ( skopiuj) i wrzuc tu
Lukasz_N Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Na początek sprawdź bezpiecznik, potem do sprawdzenia masa na sterowniku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się