WIŚNIA Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 witam jak w temacie,tylko na jednym cylindrze tłok,zawory nie ruszone świeca przy elektrodzie stopiona,świece NGK wymieniane z 3tyś km temu od czego mogą się dziać takie cuda?
quadral20004 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 (edytowane) poprzednia świeca na tym tłoku miała ten sam defekt?? czemu ja wykrecałeś? były jakies objawy? Edytowane 20 Sierpnia 2014 przez quadral20004
WIŚNIA Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2014 poprzednia świeca na tym tłoku miała ten sam defekt?? czemu ja wykrecałeś? były jakies objawy? tylko ta jedna a wykręcałem bo zmieniam głowicę i przypadkiem dojrzałem
quadral20004 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 stawiam na wade fabryczna świecy.
WIŚNIA Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2014 no oby, bo w głowę zachodzę od czego by ją tak stopiło
quadral20004 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 przebicie moze ma.jak masz zwykly multimetr to sprawdz jej opornosc
jacek70 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 A może wtrysk leje jak z cebra? ;-)
szakal222 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Widzialem cos takuiego u mnie w mondeo tyle ze mialem lpg .i zrobilo to lanie podwojnego paliwa.lpg+pb .obstawiam ze ci za duzo bajury leje .ciesz sie ze tylko swieca tak dostala .a nie tloki jak u mnie Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
WIŚNIA Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 dzięki,sprawdzę jak będę składał chama
szakal222 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 I sprawdz szczelnosc glowicy .glownie zawory .a raczej gniazda Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
WIŚNIA Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 będzie po regeneracji bo miałem od APT jakiś czas tero wpada od AEB
szakal222 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 będzie po regeneracji bo miałem od APT jakiś czas tero wpada od AEB To rob odrazu porting glowicy .konie za darmo Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
WIŚNIA Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 nie wiem czy mają takie doświadczenie żeby się w takie coś bawić,wolę nie ryzykować no chyba że tylko delikatnie spolerują kanały i komorę
szakal222 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Samemu zrobisz .mini szlifierka na przegubie i poszedl.co do obrobki jak spoleruja zadrap papierem 120 .dzieki temu benzyna lepiej paruje w kanalach Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
szakal222 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Fakt .trzeba miec wyczucie .i troche zdolnosci .ale robilem sam 3 razy i poszlo ok Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
WIŚNIA Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 Panowie jakim momentem odkręcić mostki na wałkach rozrządu? Patykiem pisane Mój mądry tatuś postanowił skorzystać ze stołu w garażu na którym leżały w kolejności ułożone mostki od wałków i wpierdolił wszystko na kupkę. Jakieś pomysły? Bo już jeden klin na kole napedzającym wałek urwany Patykiem pisane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się