Marcin1988 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 otóż zauważyłem ze w mojej a4 1.6 ADP wskaźnik temperatury chyba ogłupiał skocze z 90 na 100 później na 95 i tak w kółko błędów czujnika temperatury nie ma cóż to może być??? dodam ze jak wejdzie na 100 to wiskoza nie dmucha mocno tylko tak jakby miał poniżej 90
fatboy Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 wymień wiskoze może być używka byle sprawna i powinno się uspokoić
Marcin1988 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 (edytowane) jest 95 na wskaźniku jak by była taka temperatura faktycznie to po otwarciu maski powinno być gorąco buchać od silnika a wcale aż tak ciepło od niego to nie jest dopiero po pewnym czasie zaczyna wisko wiać i wtedy czuć ze ciepło od niego jest zapytam jeszcze czy temperatura na komputerze i wskaźniku powinna byc taka sama?? na wskaźniku stoi na 90 a na kompie 96 i ile czujników temperatury ma adp bo dzwoniłem do sklepu to gościu powiedział mi ze 2 a ja wiem tylko o tym z tyłu głowicy Edytowane 21 Sierpnia 2014 przez Marcin1988
jacek70 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Ma dwa. Czarny 4pin i niebieski 2pin. Lub na odwrót z kolorami (dokładnie nie pamiętam ale są dwa)
Marcin1988 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 a mozesz mi kolego podpowiedziec gdzie znajduje sie ten drugi
bartek1605 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 są obok siebie umieszczone w trójniku za głowicą spr. na vagu wskazania temperatury z instrumentów i silnika
Marcin1988 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 na vagu 96 stopni na wskaźniku 92
bartek1605 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 jak takie różnice sa na vagu to niema się czym martwić, na desce raczej takich odchyłek nie pokarze
Marcin1988 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2014 (edytowane) aha bo już myslalem ze cos jest nie tak a co do tych lotów czasami na desce tego wskaznika to tez nie ma czym się przejmować są obok siebie umieszczone w trójniku za głowicą spr. na vagu wskazania temperatury z instrumentów i silnika u mnie jest tylko jeden czujnik dziś obszukałem na tym trójniku co piszesz jest jeden czujnik na 4 piny a drugie miejsce jest zaślepione Edytowane 21 Sierpnia 2014 przez Marcin1988
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się