ew89cia Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 (edytowane) Nie były zamieniane, bo dzisiaj organoleptycznie wężyk po wężyku sprawdzałem. W a4 b6 1,8t avj jest jednostronny obieg paliwa? (paliwo nie wraca do zbiornika) Bo już sam nie wiem czy u mnie jest coś pozmieniane w aucie czy po prostu tak już jest, że jest tylko dopływ do listwy wtryskowej, a nie ma powrotu. U mnie wygląda to tak, że jeden przewód wychodzi z pompy paliwa i wchodzi w filtr paliwa, z drugiej strony wychodzi wężyk bezpośrednio do listwy wtryskowej. Kolejne dwa krućce to jeden wejściowy, który łączy się gdzieś z bakiem paliwa (chyba po prawej stronie, tego dokładnie nie wiem), a z drugiej strony wychodzi przewód do baku z lewej strony auta i połączony jest z filtrem węglowym (poprzez trójnik), który z kolei przez zaworki (chyba n80) łączy się gdzieś dalej, tego dokładnie nie wiem. Domyślam się że te dwa pozostałe króćce to jest odpowietrzenie baku. Z etki ciężko dojść schematu, w sam naprawiam tez nie ma (jest tylko taka wzmianka: "W obwodzie doprowadzenia paliwa silnika z turbosprężarką nie ma powrotu paliwa do zbiornika, co można rozpoznać po braku przewodu powrotnego przy kolektorze paliwa"). W takim razie co w tym filtrze może się takiego zepsuć, że paliwo wywala przez ten filtr węglowy i skąd do ch..... to paliwo się tam wzięło? Mile widziany schemat instalacji paliwowej Edytowane 28 Października 2016 przez ew89cia
Łukasz13 Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 W b6 nie ma powrotu z listwy, paliwo w filtrze weglowym to objaw wlasnie uszkodzonego filtra, na forum juz byl ten temat przerabiany.
ew89cia Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 Wymieniłem filtr paliwa na ori Audi, wymieniłem filtr węglowy (bo przy próbie analizy problemu pękł króciec na tym filtrze) i problem zniknął. Co się zepsuło wewnątrz tamtego filtra to nie mam pojęcia.
Bknz Opublikowano 22 Lipca 2017 Opublikowano 22 Lipca 2017 Z góry przepraszam za odgrzanie tematu ale po co zakładać nowy. Filtr paliwa wymieniony na KNECHT ok. miesiąca temu, auto pracowało normalnie. Od tygodnia jeżdżę na LPG zrobiony tysiąc kilometrów. Dziś wróciłem z trasy, bez żadnych problemów, teraz odpaliłem auto i zaczęło lecieć z wężyka przed tylnym kołem. Zastanawiam się czy to wina filtra paliwa? czy może 06B133459D/058133517B - zawór elektromagnetyczny Jest możliwość sprawdzenia tego zaworu? komputer nie pokazuje błędów w zakładce engine. Macie jakieś inne sugestie co mogło się zepsuć?
Bknz Opublikowano 23 Lipca 2017 Opublikowano 23 Lipca 2017 (edytowane) Sprawdziłem, filtr podłączony prawidłowo, jutro jadę po ori filtr paliwa, zobaczymy czy pomoże. Dziwi mnie tylko fakt że filtr wytrzymał 1,5m i 2tys.km Edytowane 23 Lipca 2017 przez Bknz
ukaszdabro Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 (edytowane) Kolego Bknz, czy udało Ci się rozwiązać problem? Od miesiąca ciągle mam problemy z okładem paliwowym, już wymieniłem 2 pompy bo padły, filtr paliwa a dzisiaj zaczęło mi wywalać paliwo za przednim prawym kołem. Na gazie też nie chce jechać. Z moich poszukiwań wynika że to N80 ale ten temat mnie zbił z tropu. Obecnie mam filtr Knechta, chciałem Manna a nie mieli na stanie i musiałem wziąć bo wyjeżdżałem. Edytowane 3 Sierpnia 2017 przez ukaszdabro
waldek418 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Witam, od dwóch dni borykam się również z tym problemem. Wyciek paliwa z przewodu "trzeciego, bez zakończenia". Około 25tys km wcześniej miałem problemy z pompą paliwa, jeden wkład potem drugi, dwukrotna wymiana filtra paliwa (man i filtron) aż wreszcie ori pompa VDO i do wczoraj spokój. Po rozmowie kolegów wnioskuję,że chyba "pora" na nowy filtr tylko jaki??? Pozdrawiam.
waldek418 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Wymieniłem filtr na nowy i po problemie.
ew89cia Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 Ktoś powinien podwiesić ten temat aby nie kupować do naszego modelu filtrów paliwa Knecht bo jest z nimi problem jak widać. Każdy kto miał filtr Knechta miał problem z wyciekiem z filtra węglowego, gdyż filtr paliwa (a raczej regulator wewnątrz) psuje się w środku i puszcza paliwo do wężyka podciśnienia połączonego z filtrem węglowym. Jeśli już kupujcie ORI albo MANNa bo taki latał u mnie również (ok 60k km) i nie było problemów.
Nitruss Opublikowano 1 Maja 2018 Opublikowano 1 Maja 2018 Witam. Podczas jazdy zgasł mi samochód. Nie odpala. Cieknie paliwo po stronie pasażera zaraz za przednim kołem. Zlokalizowanej że paliwo leci z rurki, która wychodzi z filtra węglowego. Co wg Was muszę wymienić? Auto to b6 1.8t q. Avj. Z góry dziękuję za pomoc.
Łukasz13 Opublikowano 1 Maja 2018 Opublikowano 1 Maja 2018 Filtr paliwa, najlepiej na org.Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka
Nitruss Opublikowano 1 Maja 2018 Opublikowano 1 Maja 2018 Dzięki. Dodam tylko że jakieś pół roku temu wymieniłem filtr paliwa. Stary ori miał już wiele lat i kupiłem knecht. Widzę że knechty często są wadliwe.
ALI3ERT Opublikowano 15 Września 2019 Opublikowano 15 Września 2019 No dobra piszecie że wymienić na ori, a ten ori też ktoś produkuje tylko kto?? Mam taki sam problem ale od wymiany mineło 3 lata i ok 50k km. Był zamontowany filtr od Filtrona. Czy osuszenie filtra węglowego coś pomoże czy po przelaniu go benzyną jest do wyrzucenia? Teraz mam zamiar kupić Boscha. Silnik BFB.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się