Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cieknie benzyna z filtra węglowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie były zamieniane, bo dzisiaj organoleptycznie wężyk po wężyku sprawdzałem. W a4 b6 1,8t avj jest jednostronny obieg paliwa? (paliwo nie wraca do zbiornika) Bo już sam nie wiem czy u mnie jest coś pozmieniane w aucie czy po prostu tak już jest, że jest tylko dopływ do listwy wtryskowej, a nie ma powrotu.

U mnie wygląda to tak, że jeden przewód wychodzi z pompy paliwa i wchodzi w filtr paliwa, z drugiej strony wychodzi wężyk bezpośrednio do listwy wtryskowej. Kolejne dwa krućce to jeden wejściowy, który łączy się gdzieś z bakiem paliwa (chyba po prawej stronie, tego dokładnie nie wiem), a z drugiej strony wychodzi przewód do baku z lewej strony auta i połączony jest z filtrem węglowym (poprzez trójnik), który z kolei przez zaworki (chyba n80) łączy się gdzieś dalej, tego dokładnie nie wiem. Domyślam się że te dwa pozostałe króćce to jest odpowietrzenie baku.

Z etki ciężko dojść schematu, w sam naprawiam tez nie ma (jest tylko taka wzmianka: "W obwodzie doprowadzenia paliwa silnika z turbosprężarką nie ma powrotu paliwa do zbiornika, co można rozpoznać po braku przewodu powrotnego przy kolektorze paliwa").

W takim razie co w tym filtrze może się takiego zepsuć, że paliwo wywala przez ten filtr węglowy i skąd do ch..... to paliwo się tam wzięło? Mile widziany schemat instalacji paliwowej

Edytowane przez ew89cia
Opublikowano

W b6 nie ma powrotu z listwy, paliwo w filtrze weglowym to objaw wlasnie uszkodzonego filtra, na forum juz byl ten temat przerabiany.

Opublikowano

Wymieniłem filtr paliwa na ori Audi, wymieniłem filtr węglowy (bo przy próbie analizy problemu pękł króciec na tym filtrze) i problem zniknął. Co się zepsuło wewnątrz tamtego filtra to nie mam pojęcia.

Opublikowano

Z góry przepraszam za odgrzanie tematu ale po co zakładać nowy.
Filtr paliwa wymieniony na KNECHT ok. miesiąca temu, auto pracowało normalnie.

Od tygodnia jeżdżę na LPG zrobiony tysiąc kilometrów.
Dziś wróciłem z trasy, bez żadnych problemów, teraz odpaliłem auto i zaczęło lecieć z wężyka przed tylnym kołem.

Zastanawiam się czy to wina filtra paliwa? czy może 06B133459D/058133517B - zawór elektromagnetyczny

Jest możliwość sprawdzenia tego zaworu? komputer nie pokazuje błędów w zakładce engine.

Macie jakieś inne sugestie co mogło się zepsuć?

Opublikowano (edytowane)

Sprawdziłem, filtr podłączony prawidłowo, jutro jadę po ori filtr paliwa, zobaczymy czy pomoże.

Dziwi mnie tylko fakt że filtr wytrzymał 1,5m i 2tys.km

Edytowane przez Bknz
Opublikowano (edytowane)

Kolego Bknz, czy udało Ci się rozwiązać problem? Od miesiąca ciągle mam problemy z okładem paliwowym, już wymieniłem 2 pompy bo padły, filtr paliwa a dzisiaj zaczęło mi wywalać paliwo za przednim prawym kołem. Na gazie też nie chce jechać. Z moich poszukiwań wynika że to N80 ale ten temat mnie zbił z tropu.

Obecnie mam filtr Knechta, chciałem Manna a nie mieli na stanie i musiałem wziąć bo wyjeżdżałem.

Edytowane przez ukaszdabro
Opublikowano

Witam, od dwóch dni borykam się również z tym problemem. Wyciek paliwa z przewodu "trzeciego, bez zakończenia". Około 25tys km wcześniej miałem problemy z pompą paliwa, jeden wkład potem drugi, dwukrotna wymiana filtra paliwa (man i filtron) aż wreszcie ori pompa VDO i do wczoraj spokój. Po rozmowie kolegów wnioskuję,że chyba "pora" na nowy filtr tylko jaki??? Pozdrawiam.

Opublikowano

Wymieniłem filtr na nowy i po problemie.

Opublikowano

Ktoś powinien podwiesić ten temat aby nie kupować do naszego modelu filtrów paliwa Knecht bo jest z nimi problem jak widać. Każdy kto miał filtr Knechta miał problem z wyciekiem z filtra węglowego, gdyż filtr paliwa (a raczej regulator  wewnątrz) psuje się w środku i puszcza paliwo do wężyka podciśnienia połączonego z filtrem węglowym. Jeśli już kupujcie ORI albo MANNa bo taki latał u mnie również (ok 60k km) i nie było problemów.

Opublikowano

Witam. Podczas jazdy zgasł mi samochód. Nie odpala. Cieknie paliwo po stronie pasażera zaraz za przednim kołem. Zlokalizowanej że paliwo leci z rurki, która wychodzi z filtra węglowego. Co wg Was muszę wymienić? Auto to b6 1.8t q. Avj.  Z góry dziękuję za pomoc.

Opublikowano

Filtr paliwa, najlepiej na org.

Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dzięki. Dodam tylko że jakieś pół roku temu wymieniłem filtr paliwa. Stary ori miał już wiele lat i kupiłem knecht. Widzę że knechty często są wadliwe. 

Opublikowano

No dobra piszecie że wymienić na ori, a ten ori też ktoś produkuje tylko kto?? Mam taki sam problem ale od wymiany mineło 3 lata i ok 50k km. Był zamontowany filtr od Filtrona. Czy osuszenie filtra węglowego coś pomoże czy po przelaniu go benzyną jest do wyrzucenia? Teraz mam zamiar kupić Boscha. 

Silnik BFB.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...