giemar Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Witam wszystkich.. Mam audi A4 B6 z 2003 i było prawie wszystko wspaniale do czasu kiedy przestały mi działać elektryczne szyby{wersja tylko z elektryką przód}. Po przeczytaniu paru postów i spędzeniu mnóstwo czasu na internecie zacząłem sprawdzać co inni użytkownicy opisywali i radzili.. A więc zacząłem od sprawdzenia bezpieczników, kabli między słupkiem a drzwiami, przełącznika opuszczania szyb, i przeczyszczenie każdej kostki która odpowiadała za te szyby. Po zrobieniu tego wszystkiego bez efektu naprawy. Po przeczyszczeniu kabli masowych i klem od akumulatora-sprawdzam szyby- hura działają. Poskładałem to wszystko, zamykał autko idę do domu. Po około 15 minut wsiadam do audi sprawdzam szyby- nie działają, pomyślałem ze pewnie jak odłączyłem akumulator to zresetowałem komputer i tego działało-a więc zrobiłem to samo odłączyłem akumulator, czekam, a tu nic, szyby dalej nie działają. Zrezygnowany tym wszystkim skończyłem szukanie usterki do czasu kiedy zauważyłem takie coś: Wchodzę do auta-szyby nie działają, zapalam samochód, chodzi przez pewien czas- szyby działają i tak bez zmian za każdym razem jest tak samo. Panowie co to może być, tak jakby coś z prądami mocniejszy prąd to szyby działają. Nigdzie nie mogę się dowiedzieć gdzie się znajduje przekaźnik od szyb w audi A4 B6 {jakie ma oznaczenie} tak myślę ze to on może być tu problemem. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam Panowie nikt nie wie gdzie się znajduje przekaźnik szyb, lub moduł?. Bardzo proszę o pomoc.
bin85 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Niema przekźnika szyb, moduły sterujące są w drzwich przy silniczku od szyby
jacek70 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Z ciekawości jak stary masz akumulator i jakie masz ładowanie .?
amaradaar Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Niema przekźnika szyb, moduły sterujące są w drzwich przy silniczku od szyby tak, z tym że przekaźniki odpowiedzialne za uruchomienie szyb znajdują się w Module Komfortu jak masz możliwość podmień od kogoś MK Z ciekawości jak stary masz akumulator i jakie masz ładowanie .? i dokładnie może ten akumulator już mówi dziękuję... choć to był by dziwny okaz
giemar Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Ładowanie jest raczej ok.mam 13,8V-zobaczę jeszcze z tym komfortem,może tam coś się dzieje.
jacek70 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Trochę małe to ładowanie, mogło by być więcej.
bin85 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Niema przekźnika szyb, moduły sterujące są w drzwich przy silniczku od szyby tak, z tym że przekaźniki odpowiedzialne za uruchomienie szyb znajdują się w Module Komfortu jak masz możliwość podmień od kogoś MK Z ciekawości jak stary masz akumulator i jakie masz ładowanie .? i dokładnie może ten akumulator już mówi dziękuję... choć to był by dziwny okaz W module komfortu niema żadnych przekaźników od szyb, silnik jest sterowany bezpośrednio ze sterownika w drzwiach w którym de facto są przekaźniki
Andrzej07 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 (edytowane) Czy aby napewno dobrze sprawdziłeś kable w gumowej osłonie miedzy karoserią a drzwiami?Też kiedyś miałem to samo co Ty i właśnie winne temu były dwa kable przełamane w tej osłonie.No i też niby sprawdzałem ale dopiero za drugim razem zauważyłem małe ubytki w izolacji kabli;) Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Edytowane 25 Sierpnia 2014 przez Andrzej07
windu83 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Jak zapalisz silnik to masz wyższe napięcie w samochodzie(napięcie ładowania) i dlatego lepiej działa na włączonym silniku. To może być wszystko jak koledzy wyżej piszą, spadek napięcia na uszkodzonych kablach na zamknięciu drzwi, akumulator, sterownik.
giemar Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Dziękuję panowie za wszelką pomoc. Sprawdziłem jeszcze raz te przewody i zobaczyłem popękaną izolację na jednym przewodzie,kabel jest nie przerwany tyle że izolacja jest uszkodzona-myślicie że to może być powód mojej usterki?
bin85 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Dziękuję panowie za wszelką pomoc. Sprawdziłem jeszcze raz te przewody i zobaczyłem popękaną izolację na jednym przewodzie,kabel jest nie przerwany tyle że izolacja jest uszkodzona-myślicie że to może być powód mojej usterki? raczej mało prawdopodobne, sprawdziłeś w ogóle błędy na vagu w module komfortu ?
amaradaar Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Niema przekźnika szyb, moduły sterujące są w drzwich przy silniczku od szyby tak, z tym że przekaźniki odpowiedzialne za uruchomienie szyb znajdują się w Module Komfortu jak masz możliwość podmień od kogoś MK Z ciekawości jak stary masz akumulator i jakie masz ładowanie .? i dokładnie może ten akumulator już mówi dziękuję... choć to był by dziwny okaz W module komfortu niema żadnych przekaźników od szyb, silnik jest sterowany bezpośrednio ze sterownika w drzwiach w którym de facto są przekaźniki niestety kolego jak kupiłem audi nie działały wcale szyby.. po 5 miesiacach szukania problemu co jakiś czas znalazłem temat przekaźników modułu w BMW i zajżałem do środka wlasnego jeden nie działa po wymianie szybki do dziś (4 lata) działają więc chciał nie chciał w module komfortu jest przekaźnik odpowiedzialny za szyby w roli ścisłości to taki
giemar Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 to taki przekaźnik można wymienić w modułe komfortu ? Gdzie kupiłeś taki przekaźnik.? ile takie coś może kosztować?
amaradaar Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 ja 4 lata temu dawałem 30zł http://allegro.pl/v23084-c2002-a403-przekaznik-12v-v23084-tyco-1szt-i4552971692.html http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=+23084&sourceid=Mozilla-search&bmatch=seng-v6-p-1-mt-0718 i tak jesli to to ale najpierw sprawdz akumulator.. jakby co mam schemat tych przekaźników je też można sprawdzić podając 12v na końcówki i słuchasz czy strzela
giemar Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 Dziękuję za wszystko amaradaar,jak tylko się poprawi pogoda to zobaczę w ten komfort-Masz jakieś wskazówki jak w naj prostszy sposób się do niego dostać-aby za dużo nie rozbierać;-) Amaradaar proszę o ten schemat aby sprawdzić te przekaźniki. Dziś bardziej sprawdziłem te przewody i tak centralny zamek działa,oświetlenie. dźwi działa lusterka działają a szyby nie,rozebrałem ten moduł co jest przy silniku szyb i tam też są dwa przekaźniki- takie same jak na zdjęciu wyżej,może to one nie działają tak jak należy.
amaradaar Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 może tak być podaj na pw maila to ci wyślę pdfa a do mk zdejmujesz plastik progu i wykładzina w góre i tam boczkiem boczkiem się wpychasz i wyciągasz dziada trochu będzie ciasno ale za to mało rozbierania a jak chcesz miec lepsze dojści to fotel kierowcy wek i wtedy podłoga do góry
giemar Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 Amaradaar z tego co widzę to te przekaźniki są identyczne,każdy numerek,każda cyferka,a więc i działać powinny tak samo,prawda?
giemar Opublikowano 2 Września 2014 Autor Opublikowano 2 Września 2014 Amaradaar dziś sprawdziłem te dwa przekaźniki w modułe który jest przy silniku szyb-są sprawne,a więc został jeszcze moduł komfortu lub przełącznik szyb. Zacznę od komfortu może tak jak u Ciebie tam będzie problem. Ile tam jest tych przekaźników?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się