Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AEB tylko 0,2 bara


vvalker

Rekomendowane odpowiedzi

Powiem tak z dobrych porad.. Od strony przepustnicy wchodzi duża pucha WD, w otwór po grzybie odmy jakiś pręt, od puchy filtra ładnie pasuje butelka po tatrze :D W zamian N75 2 śrubki i to chyba jest tyle..a nie jeszcze jest rurka do systemu odpowietrzania zbiornika, ale ją nie zaślepiasz przy dolocie tylko po wyjęciu N80 po obu stronach. Z jednej jego strony rurka łączy się z "filtrem powietrza" a z drugiej przez zaworek zwrotny z kolektorem i to też zaślep to wtedy sprawdzisz większy obszar :)

Jedyne co mnie zastanawia, to czemu przy ciśnieniu 0,5 bara zaczął mi się olej bulgotać.. nie wiem którędy mogło pójść tam powietrze.. Jak odkręciłem korek to miałem wrażenie, że to z tamtąd.. Zastanawiam się tylko czy to możliwe, że przez turbinę pogoniło powietrze do bloku...

Bardzo możliwe. Hmm niewiem czy ryzykować i cisnąć 0,8 bara na tej gumie w dolocie co idzie do turbiny (chyba się to tip nazywa) bo tam spora średnica jest = duże siły, żeby nie rozerwało.

Dziękuję za cenne porady. Mam tokarkę i zaslepki dotoczę sobie z alu i dam krućce do podłączenia kompresora. Roboty na 10min, a może się jeszcze kiedyś przydać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio pompowalem 2bary i nic nie strzelilo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co się bać.. guma jest bardzo elastyczna, jedynie mocno się powiększy :) Pilnuj by tylko nic nie wystrzeliło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio pompowalem 2bary i nic nie strzelilo

Dzięki dobrze wiedzieć... jak strzeli to znaczy że było słabę albo niepotrzebne :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio pompowalem 2bary i nic nie strzelilo

A nie bulgotał Ci olej? Albo coś innego co może wydawać takie dźwięki?

Edytowane przez trytyt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, szczelnosc robi sie z pominieciem turbo i zaslepia sie by-pas. To pierwsza proba. Potem wszystkie przewody dookola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro dam znać co znalazłem... oby to było to. Jeśli nic nie puszcza to co dalej ? Niemam dostępu do neta w garażu więc chętnie wysłucham jakiś sugestii.


Witam,
Dzisiaj podzialalem z autem i wykonalem próbę szczelności. Znalazlem mega dziursko w belce-rurze po stronie IC. Wykręciłem całą belkę i zaspawałem latę, okazało się, że jest jeszcze jedna mniejsza dziura, też została zaspawana. Po poskładałem auto w całość końcowy test szczelności nic więcej nie wykazał. Turbina ładuje teraz 0,5 bara. Tak się zastanawiam dalej coś nie tak czy AEB więcej nie dmuchnie. Zobaczę jeszcze jak będzie dmuchał jak będzie cieplej. W końcu zimniejsze powietrze=wiecej masy i na odwrót. Dziękuję za pomoc i za rady.

Pozdrawiam
Kornel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jAjEBie tyle pompuje.

Mowilem ze masz dziure ?

Cza słuchać starszych Kolegów...

Jak chcesz zeby wiecej pompowalo to mam cos co moze temu zaradzić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jAjEBie tyle pompuje.

Mowilem ze masz dziure ?

Cza słuchać starszych Kolegów...

Jak chcesz zeby wiecej pompowalo to mam cos co moze temu zaradzić :wink:

Nie ścinaj się kolego. Nigdy wcześniej nie miałem bęzyny w turbie. Na codzień urabiam z dieslami po 60 litrów pojemności.

Dziękuję nie trzeba. Silnik chciałem doprowadzić do życia.

Pozdrawiam

K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie scinam sie. Staram sie pomoc z tym ze nie kazdy chce słuchać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za radę, przydała się. Nie spodziewałem się że wygnije dziura w dolocie. Dlatego pytałem o inne rzeczy. Zawsze wychodze z założenia, że jeśli się coś naprawia trzeba poznać zasadę działania. Autko miało poprzedniego właściciela troszkę na zasadzie drut majstra ;). Spodziewać się mogłem wszystkiego. Tak czy inaczej dziękuje jeszcze raz wszystkim za naprowadzenie na trop. Jutro zabieram się za spawanie przewodu od klimy bo poprzednik chyba się zawiesił na czymś i ucieło rurkę od sprężarki. Na moje nieszczęście przewody są jeszcze na nakretkach, więc trzeba ratowacz bo ciężko teraz takie upolować.

Pozdrawiam

K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz koniecznie wymienic osuszacz i dławik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wiem działam z klimami. Bez obaw. Na chwilę obecna musze ogarnąć szczelność w układzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


szczelnosc robi sie z pominieciem turbo i zaslepia sie by-pas. To pierwsza proba. Potem wszystkie przewody dookola

Dev więc sugerujesz by najpierw pominąć turbo i zaślepić by-pas< co za mostek masz na myśli ??

a potem od filtra zatykając tylko odmę????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co Ci turbo do sprawdzenia szczelnosci ?

Kołkujesz wąż za turbo i rurę gdzie wchodzi DV a potem wrzucasz kołek z wentylem do kół w rurę przed kolektor ssący i pompujesz 1bar.

Jak nic sie nie dzieje to stopniowa zwiekszasz cisnienie, wiecej jak 2bary nie ma sensu cisnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...