koziol1172 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 A po co Ci turbo do sprawdzenia szczelnosci ?Kołkujesz wąż za turbo i rurę gdzie wchodzi DV a potem wrzucasz kołek z wentylem do kół w rurę przed kolektor ssący i pompujesz 1bar.Jak nic sie nie dzieje to stopniowa zwiekszasz cisnienie, wiecej jak 2bary nie ma sensu cisnąć. Ok dzięki, zawsze myślałem by sprawdzać całość nawet pod same zawory.... Tak kiedyś robiliśmy w ciężarówkach, podłączałem się albo za turbiną albo przed i dmuchanie w cały układ
koziol1172 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 To droga do nikąd. Fakt, uciekało trochę i robiło niepotrzebne zamieszanie Najważniejsza przecież droga od turbiny pod kolektor A tak na marginesie, zaworami nie powinno uciekać powietrze co ???? chyba że ciśnienie samo go minimalnie uchyla
Dev Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Szczelnosc glowicy-zaworów-gniazd to co innego.
koziol1172 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy, mi chodziło o uciekanie podczas próby sprawdzania szczelności a nie pracy silnika, Normalne procedury co mi trochę znane, jak w przypadku zdjętej głowicy i jak w przypadku zamontowanej sprawdzić szczelność komory spalania Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez koziol1172
ZuBeK84 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 U mnie po odpięciu odmy i podłączeniu kompresora powietrze uciekało przez pierwszy wtryskiwacz. Jeżeli zrobiłbym Twoim sposobem Dev to bym raczej tego nie odkrył.
Dev Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 czytaj dokłądnie, pisałem jak sie sprawdza dolot a potem resztę bo top też wazne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się