Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AEB tylko 0,2 bara


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A po co Ci turbo do sprawdzenia szczelnosci ?
Kołkujesz wąż za turbo i rurę gdzie wchodzi DV a potem wrzucasz kołek z wentylem do kół w rurę przed kolektor ssący i pompujesz 1bar.
Jak nic sie nie dzieje to stopniowa zwiekszasz cisnienie, wiecej jak 2bary nie ma sensu cisnąć.

Ok dzięki, zawsze myślałem by sprawdzać całość nawet pod same zawory.... Tak kiedyś robiliśmy w ciężarówkach, podłączałem się albo za turbiną albo przed i dmuchanie w cały układ

Opublikowano

To droga do nikąd.

Opublikowano

To droga do nikąd.

Fakt, uciekało trochę i robiło niepotrzebne zamieszanie

Najważniejsza przecież droga od turbiny pod kolektor

A tak na marginesie, zaworami nie powinno uciekać powietrze co ???? chyba że ciśnienie samo go minimalnie uchyla

Opublikowano

Szczelnosc glowicy-zaworów-gniazd to co innego.

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy, mi chodziło o uciekanie podczas próby sprawdzania szczelności a nie pracy silnika,

Normalne procedury co mi trochę znane, jak w przypadku zdjętej głowicy i jak w przypadku zamontowanej sprawdzić szczelność komory spalania

Edytowane przez koziol1172
Opublikowano

U mnie po odpięciu odmy i podłączeniu kompresora powietrze uciekało przez pierwszy wtryskiwacz. Jeżeli zrobiłbym Twoim sposobem Dev to bym raczej tego nie odkrył.

Opublikowano

czytaj dokłądnie, pisałem jak sie sprawdza dolot a potem resztę bo top też wazne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...