turzol Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2014 (edytowane) Czyszczone byly końcówki wtrysków? Nawet szmatą? Jeśli tak to to jest przyczyna.tak ja wiem ze to nie mozliwe. Zapchane końcówki. Auto pieknie odpala a na gaz reaguje jakby chciał a nie mógł i wkręca sie do 2000rpm-regulacja przeprowadzona książkowo a fura z miejsca nie ma sily sie ruszyc-czy tak? Jest dokładnie jak piszesz jedzie "jakby chciał a nie może" . Ogólnie jadąc jest wrażenie jakby było 60-70KM a nie 130. Na 3-cim biegu zbiera się do 100km/h całe wieki. Auto odpala od strzała, nie puszcza dyma. Edytowane 29 Sierpnia 2014 przez turzol
SotoM Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Wydaje sie nie możliwe-tylko szmatka aby bylo czysto a takich szkód narobi...
Horneth Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Jeżeli byłoby tak jak mówisz to nawet ściągnięcie mosiężnego pierścienia uszczelniającego zatkałoby kanały...
SotoM Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 niestety sie mylisz Krzysiu... jak bedziesz miał przed oczami kiedyc wtrysk to przyjrzyj sie budowie koncówki. - otworki nie są w poziomie tylko na koncówce stożkowej. wiec podkładka nie ma szans ich zniszczyc.
Horneth Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 W sumie masz racje Grzesiek hmmm dziwne.
SotoM Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 (edytowane) Krzyś -dziwne ale prawdziwe - to co opisałem to sa autentyczne przypadki które zadażyłe sie w moi własnym garazu... w c**j spedzonych godzin na poszukiwaniu przyczyny. regulacje pd przeprowadzałem - mozna powiedziec z zamknietymi oczami jak przykazuje dokumentacja serwisowa... Edytowane 30 Sierpnia 2014 przez SotoM
turzol Opublikowano 2 Września 2014 Autor Opublikowano 2 Września 2014 Pompki wysłałem dzisiaj do Nadarzyna do sprawdzenia. Nie zostały podmienione na 1000%, na pewno były za to pozamieniane miejscami co wskazuje na to ze w Bosch Service byly jednak wyciagane. Przed wyjęciem pompek oblookałem korekcje i.....d*pa blada. Na 3 cylindrze wartości mocno odbiegają od norm Po załączeniu klimy jeszcze gorzej Po zdemontowaniu wtryskow okazalo sie ze 2 pompki krzywo siedzialy w gniazdach, a pompka na 3cyl miala sporo uszczypniety o-ring, to tlumaczyloby ciulowe korekcje
SotoM Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 To może nalezało by ponownie zamontowac nowe oringi i zamontować pd i spr.może ból minie. Ja zawsze na płynny smar wkładam pd,nie na ON.
daros Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 Jak zdemontowałeś teraz PD, to były końcówki wyczyszczone lub miały minimalny nalot nagaru? Noszą ślady druciaka? Obstawiam zatkane końcówki.
turzol Opublikowano 3 Września 2014 Autor Opublikowano 3 Września 2014 Końcówki były z nalotem nagaru, barwa czarna. Przy okazji zapytam co sadzicie o regeneracji pompek, co fachowiec to slysze skrajne opinie. Jedni ze tych pompek nie da sie poprawnie zregenerowac, inni zas ze warto
SotoM Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Koleś w awx sobie zrobił- kupil koncówki wymienił sam i auto odżyło.350zł placil za szt.ale nie pamietam jakiej firmy.
Biszczan Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Końcówki były z nalotem nagaru, barwa czarna. Przy okazji zapytam co sadzicie o regeneracji pompek, co fachowiec to slysze skrajne opinie. Jedni ze tych pompek nie da sie poprawnie zregenerowac, inni zas ze warto Nie wiem czy pamiętasz naszą rozmowę zanim robiliśmy logi ( minęło sporo czasu), ale ja swoje regenerowałem i hulają do tej pory Nie jest to tani koszt, ale sam nie byłbym w stanie tego ogarnąć. W każdym bądź razie ja od siebie polecam regenerację - Zanim pompki Ci padły auto chodziło tak jak powinno więc wiesz czego się spodziewać jeśli wszystko zostanie prawidłowo naprawione.
Lulek Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Przerabiałem temat po innych mechanikach. Czyścili końcówki centralnie na otworkach i dlatego zdechły, wystarczy nawet szmatka przelecieć po otworkach i kicha a korekcje i Bipy mogą być idealne a będzie jechał jak SDI a nawet gorzej..
KoJ@K Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Rowniez u siebie mialem taki przypadek po czyszczeniu koncowek na wiertarce, na szczescie pompki byly w trakcie zmiany, ze tak powiem. teraz wiem, zeby juz nigdy nie tykac lapami/sprzetami koncowek. Zalozylem od razu wieksze, regenerowane pompki w katowicach i jezdza do dzis. turzol - a Ty juz u siebie problem rozwiazales, wiadomo co bylo?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się