Skocz do zawartości
IGNOROWANY

nie bierze calej tarczy


swiro222

Rekomendowane odpowiedzi

witam.po wymianie tarcz i klockow z przodu, hamowanie jest slabe.musze gleboko nacisnac a i tak slabo hamuje.na tarczach klocki zbieraja tylko zewnetrzna czesc tarczy(powiedzmy ze polowe powierzchni).na jednej jest lepiej na drogiej dosadnie pol tarczy jest brane.sam wymienialem.spotkal ktos sie z tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile km przejechałes? prowadnie posmarowałes nowym smarem do prowadnic i rozruszałes? generalnie to normalne ze po wymianie nie hamuje ja jak wymieniłem 2 miechy temu to myslałem ze ktos nogami hamuje tylko :decayed: po 1000 km wszystko wrociło do normy pamietaj zeby nie hamowac ostro i długo bo przebarwisz tarcze i zesklisz klocki i beda do wyjeb*nia :wink:

przez pierwsze 1000km jezdzij tak jakbys hamował klockami rowerowymi staraj hamowac silnikiem redukujac biegi

przez pierwsze 200 km wgl "nie hamuj" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc.km maks 200km.nie smarowalem prowadnic bo byly suche i czyste.gdzies widzialem ze nie wszedzie producent karze smarowac.w week odkrece kolo i zobacze ponownie.jestem ciekaw co doprowadnic, gdyz widzialem ze po dokreceniu sa widoczne przed gwintem.nie mam porownania chyba ze ktos ma fotki z bliska.u mnie zacisk to ATE

http://www.ate-hamulce.pl/www/ate_pl_pl/themen/10_produkte/20_hydraulikteile/productinfo_bremssattel_pl.html

Edytowane przez swiro222
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też było podobnie po wymianie klocków z przodu. Przez kilkaset kilometrów miałem wrażenie,że klocek nie bierze całej tarczy, a do tego miałem dragania przy lekkim hamowaniu. Obecnie przejechałem 2-3 tys km i wszystko wróciło do normy,a tarcza wygląda jak nowa. Tylko ja przy wymianie delikatnie potraktowałem prowadnice smarem.

Edytowane przez JózefPiłsudski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prowadnice hamulców należy zawsze potraktować smarem. To nie zaszkodzi a tylko pomoże. W tym przypadku to " Kto smaruje ten… hamuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie czekaj do tych 1000km jak dalej nie będzie brac całej tarczy to wtedy warto jeszcze raz tam zerknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabialem temat u siebie z tyłu Musiałem porządnie oczyścić jarzmo w którym siada klocek i wewnętrzną cześć zacisku na którym siadają spręzynki od klocka Ale to tył Myślę że z przodu tez musisz oczyścić konkret smar na prowadnice i powinny być efekty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CO TY CHCESZ SMAROWAC JAK W KOLO PROWADNICY(SRUBY) OTACZA JA GUMA! OPROCZ GWINTU, NO ALE TO WIEMY

Edytowane przez swiro222
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym powiedział że tam się nic nie smaruje :decayed:

Ma być tylko wyczyszczone bo na prowadnicach tworzy się nalot i mają lekko chodzić, co innego z tyłem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...