Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z czujnikiem g28 i położenia wałku w AWT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka,

pacjent to co prawda a6c5 z silnikiem 1.8T AWT z gazem sekwencyjnym BRC, ale mam nadzieje, że pomożecie.

Auto ponad rok temu miało zatkany smok oleju - oświecała się kontrolka. Po wyczyszczeniu wszystko spoko, aktualnie zalany LM 5w40.

Objawy - od czasu do czasu szarpnięcie w okolicach 3k obrotów - takie samo, jakby np. wypadał zapłon. Dzieje się to sporadycznie i od razu zapala się kontrolka EPC.

Oto błędy jakie pokazuje:

16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)

P0011 - 35-10 - - - Intermittent

16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal

P0322 - 35-10 - - - Intermittent

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

P0321 - 35-10 - - - Intermittent

I teraz tak, łańcuch nie trzaska, nie ma żadnych niepokojących objawów. Rozrząd z przodu wymieniany rok temu, kontrolka oleju się nie świeci, auto zapala idealnie.

Jedyny objaw to to sporadyczne szarpnięcie przy 3k obrotów.

Jakieś sugestie? Gdzie szukać?

Opublikowano

Najłatwiej chyba na poczatek sprawdzić czujnik obrotów g28 bo on moze mieć tez wpływ na bład ten pierwszy, czyjnik jest koło skrzyni biegów w okolicy filtra i chłodniczki oleju, może wtyczka zalana albo sam czujnik do podmiany.

Opublikowano

W adr miałem poluzowaną wtyczkę od tego czujnika. Mechanik zalecił wymianę.Sam wymieniałem i podczas wymiany zobaczyłem że wtyczka nie siedzi jak powinna. Czujnik nowy,problem znikł a stary czujnik gdzieś tam leży. Możliwe że dobry.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...