cabanmat Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Witam Przedstawiam wykres ze ścieżki testu hamulców. Wnioskuję, że serwo, vacum oraz szczelność jest sprawna ? Domyślam się po poprawnie działającym przodzie. Wymiana klocków, tarcz + płyn z tylu załatwi sprawę ? Rozważam zakup zestawu : tarcze Otto Zimmerman, klocki Ferodo, płyn ATE Type200 Pozdrawiam,
Dev Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 Lipa z tylu, powinno byc przynajmniej 1200. Widac ze zapowietrzone.
cabanmat Opublikowano 3 Września 2014 Autor Opublikowano 3 Września 2014 Ale Dev... było dobrze i nagle się wzięło samo i zapowietrzyło ?
Dev Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 ....ja było dobrze, cały czas była lipa tylko teraz się to pogłębiło
cabanmat Opublikowano 11 Września 2014 Autor Opublikowano 11 Września 2014 Dev podmieniłem Vacum Pompę i mniej więcej dalej jest to samo... Dlaczego pedał hamulca po kilkukrotnym strzale twardnieje ?
Dev Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 Normalka, ale tutaj nie jest problem z vacuum tylko z tylnymi hamulcami.
cabanmat Opublikowano 11 Września 2014 Autor Opublikowano 11 Września 2014 Tylne tarcze i klocki wymienione. Pompa Vacum wymieniona i jest dalej tak samo... po kilku krotnym strzeleniu w hamulec, pedał twardnieje i auto słabo hamuje... Facet jak mieniał tył to coś tam czyścił... Może troszkę lepiej hamuję... Poczekam aż tylne hamulce się ułożą i pojadę na ścieżkę Ale DEV.. co ma wspólnego np. zapowietrzenie tylnych hamulców do słabnącego hamowania ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się