Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wykres testu hamulców ze Stacji Diagnostycznej (ścieżki)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Przedstawiam wykres ze ścieżki testu hamulców.

Wnioskuję, że serwo, vacum oraz szczelność jest sprawna ?

Domyślam się po poprawnie działającym przodzie.

Wymiana klocków, tarcz + płyn z tylu załatwi sprawę ?

Rozważam zakup zestawu : tarcze Otto Zimmerman, klocki Ferodo, płyn ATE Type200

Pozdrawiam,

2521207800_1409585446_thumb.jpg

Opublikowano

Lipa z tylu, powinno byc przynajmniej 1200.

Widac ze zapowietrzone.

Opublikowano

Ale Dev... było dobrze i nagle się wzięło samo i zapowietrzyło ?

Opublikowano

....ja było dobrze, cały czas była lipa tylko teraz się to pogłębiło

Opublikowano

Dev podmieniłem Vacum Pompę i mniej więcej dalej jest to samo...

Dlaczego pedał hamulca po kilkukrotnym strzale twardnieje ?

Opublikowano

Normalka, ale tutaj nie jest problem z vacuum tylko z tylnymi hamulcami.

Opublikowano

Tylne tarcze i klocki wymienione.

Pompa Vacum wymieniona i jest dalej tak samo... po kilku krotnym strzeleniu w hamulec, pedał twardnieje i auto słabo hamuje...

Facet jak mieniał tył to coś tam czyścił...

Może troszkę lepiej hamuję...

Poczekam aż tylne hamulce się ułożą i pojadę na ścieżkę

Ale DEV.. co ma wspólnego np. zapowietrzenie tylnych hamulców do słabnącego hamowania ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...