Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co sądzicie o tym napinaczu?


karol2984

Rekomendowane odpowiedzi

Dobrze wszystko idzie. Tylko z głową żeby stopki nie wygiąć. Robota jest dość prosta tylko robić wszystko powoli. Myślę , że dla 500zł warto się pomęczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy 3.5 bar przy 2 tyś to nie za niskie ciśnienie? Ile w ogóle powinno by w naszych ADR? U siebie w A80 V6 miałem zegar i przy 2 tyś rosło do ponad 5 bar ma rozgrzanym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie 3.5 bar to za mało. Tyle powinieneś mieć na jałowym biegu czyli obroty 850-900rpm. Okaże się , że napinacz ok tylko pompa do czyszczenia/wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech ktoś inny potwierdzi. Niby według producenta ciśnienie na jałowym biegu to od 1(śmierć silnika) do 3.5 bar a przy 3 tyś od 5 (też kiepsko) do 7 bar. Standardowo według producenta dolne granice to już silnik jest martwy. Skoro przy 3 tyś ma być aż tyle to przy 2 tyś powinieneś mieć 4-5 bar. Chyba w każdym silniku mniejsze wartości przy tych obrotach powodują problemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zaszkodzi jak tam zajrzysz. Najlepiej wyjmij całkiem pompę do czyszczenia i sprawdź czy nie jest już wytarta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mnie to czeka. Tragedii nie ma ale trzeba odkręcić silnik na poduszkach i go podlewarować albo opuszczać sanki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Panowie jak chcecie wyciągnąć pompe oleju to musicie podnieść silnik i opuscic sanki, wiem bo juz mam to za sobą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak chcesz wyciągnąć pompe to tak , oska na pompie jast tak długa ze nie jestes wstanie jej wysunac z bloku jak nie opuscisz sanek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/287013-problem-z-cisnieniem-oleju-w-bfb/

poczytaj ten post, po wymianie pompy na nową z asso ciśnienie 1.6 na wolnych i 3.9 przy 2tyś obr. Silnik 1.8T ale poza turbo to podobne silniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...