kamdaro Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Panowie od pewnego czasu mam problem z autem, silnik 1,9 tdi 90km.Auto od pewnego czasu traci moc na początku ładnie ciągnie i jest wszystko gitara ale jak przyspieszam mometnalnie nie ma mocy tak jak by nie było turbo. na zaworku n18 odpieła mi sie wtyczka włorzyłem i nadal jest tak samo. podpieliśmy u kolegi pod komputer i wywaliło mi błedy :01265 Zawór cewki regulatora próżniowego EGR – N18 i 00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej .Potrzebuje waszje pomocy bo nie wiem co się dzieje. Wszystko było w porządku dopuki mi sie nie zaioł termostat.jak straci moc to jak go zgasze i ponownie uruchomi to jest dobrze i auto dalej ciągnie ale się powtarza strata mocy.
audkic Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Kolego masz jakaś nieszczelność, przejrzyj wężyki, przejrzyj dolot i sprawdź też węzy idący do ecu. Nie dymi ci za bardzo?? nie gwiazda coś??
audkic Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Jak będziesz sprawdzał wężyki to zobacz czy nie są w środku przy pchane, dolot dla świętego spokoju też sobie sprawdź.
kamdaro Opublikowano 6 Września 2014 Autor Opublikowano 6 Września 2014 Wymienilem wezyki na nowe od zaworka n75. Sprawdzalem dolot i wszystko oki. Sprezarka papuje jak powinna. Ale dalej jest to samo po przekroczeniu predkosci 120km/h nie ma mocy po wylaczeniu i uruchomieniu silnika na nowo jest wszystko oki ale ba krotki okres. Panowie potrzeboje pomocy z tym problemem. Jeszcze musze podpiac pod kamuter i zobaczyc jakie bledy wywala.
kamdaro Opublikowano 6 Września 2014 Autor Opublikowano 6 Września 2014 Wymienilem wezyki na nowe od zaworka n75. Sprawdzalem dolot i wszystko oki. Sprezarka papuje jak powinna. Ale dalej jest to samo po przekroczeniu predkosci 120km/h nie ma mocy po wylaczeniu i uruchomieniu silnika na nowo jest wszystko oki ale ba krotki okres. Panowie potrzeboje pomocy z tym problemem. Jeszcze musze podpiac pod kamuter i zobaczyc jakie bledy wywala.
audkic Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 (edytowane) Kolego jak możesz do podmień sobie zaworek N75 bo tu może być przyczyna:) Edytowane 6 Września 2014 przez audkic
kamdaro Opublikowano 6 Września 2014 Autor Opublikowano 6 Września 2014 No wlasnie i tu jest problem bo nie mam takiej mozliwosci ale postaram sie cos ogarnąć i zobaczymy czy to jest to.
baca2309 Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Zrob logi. n18 nie ma nic wspolnego bo jest od egru chyba ze sie zaciął w pozycji otwartej ale by wtedy kopcił na czarno. sprawdz czy jest szczelna i czy wogle pracuje gruszka turbiny duza strzykawka kawałek wezyka i wytwarzasz cisnienie powina sztanga pracowac. mozesz jeszcze połaczyc wezyki cisnieniowe ze soba na chwile by wyeliminowac n75 podłaczasz gruszke pod turbo i sprawdzasz
Bartollo Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 A później zapewne regeneracja N75 (opis jest na forum i w necie)
antonina116 Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 kolego sprawdz szeroki wąż na górze po lewej przy turbo (jak otworzysz klapę) u mnie nył szczelinowato podłużnie pod spodem pęknięty i komputer łapał błąd przy przyspieszaniu i auto traciło moc a bujałem sie z tym z 1, 5 roku po waqrsztatach
marus_vip Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Mam taki sam silnik w mojej oooo. Auto do 120km/h jakoś ciągło a później muł. Błąd też miałem ten sam 575. Wymieniłem wezyki od N75 i dalej tak było. Po wymianie zaworka N75 na nowy auto odzyskało moc:-D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się