piotrek9055 1 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Siema Mam pytanie czy wkładał ktoś słupek asz/arl do A4 B5, z tego co wiem to oba silniki występowały tylko w poprzeczniakach więc tu rodzi się pytanie czy jest dużo rzeźby żeby upchnąć go poprzecznie w B5, Przy okazji może ktoś ma do sprzedania Pozdro;D 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Poprzecznie go nie upchniesz, ale czytałem gdzieś ze słupki są zamienne w poprzeczniaku i podluzniaku, tyle ze asz/arl to zasadniczo awx swoją drogą to ja nie wiem co ty chcesz tym osiągnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek9055 1 Opublikowano 8 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 no co Ty nie powiesz, że poprzecznie nie upchnę chodzi mi o to czy po przełożeniu łap silnika i całego osprzętu wejdzię bez jakiś ingerencji w np. blok (dorabianie dodatkowych otworów) itp. co chcę osiągnąc? ajm nie wytrzymał przyrostu mocy ;/ i nie jest to zasadniczo awx, ponieważ z informacji od wujka google asz i arl ma najmocniejsze korby i ogólnie jest najwytrzymalszy awx/avf trochę mniej a ajm/atj najsłabszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Jakbyś to jakoś sensownie napisał odrazu to by było łatwiej... To powiedZ w jakie moce celujesz ze nie chcesz bloku awx/avf? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek9055 1 Opublikowano 8 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 czy to ważne w jakie moce? powiedzmy 200+, głównie chodzi oto, że za podobne pieniądze mogę mieć asz zamiast awx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Pewnie, ze ważne. Nie słyszałem jeszcze o takiej operacji, więc możesz zostać pionierem, powodzenia:hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek9055 1 Opublikowano 8 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 up! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Co Wy Gadacie że się nie da upchać silnika. Ja sam wsadzałem do swojej AJM słupek od ASZ. Zero problemów. Czy ASZ, ARL, AWX, AVF jedna chwała... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
15lolo 2 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 zmieniacie miche i smok i pasi p&p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Zgadza się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek9055 1 Opublikowano 9 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Co Wy Gadacie że się nie da upchać silnika. Ja sam wsadzałem do swojej AJM słupek od ASZ. Zero problemów. Czy ASZ, ARL, AWX, AVF jedna chwała... ja nie twierdziłem, ze sie nie da, poprostu chciałem sie upewnić że jest p&p po zmiaanie kilkiu elementów takiej odpowiedzi potrzebowałem Dzięki;D Jeszcze jedno co ze sprzęgłem? sztywne z 1z czy zostawić ajm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 jak sprzęgło, to AWX obity kevlarem, nie baw sie w żadne jednomasy, bo nie ma do nich dobrego sprzęgła, od poprzeczniaka nie pasują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek9055 1 Opublikowano 19 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 czuli dwumas ze sprzęglęm z asz poprzecznego nie podejdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus90 0 Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 jak sprzęgło, to AWX obity kevlarem, nie baw sie w żadne jednomasy, bo nie ma do nich dobrego sprzęgła, od poprzeczniaka nie pasują a kolega ostatnio wrzucal tarcze 240mm obita kevlarem i docisk z 2.5TDI do sztywnego kola, wiec chyba jest dobre sprzeglo do jednomasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 no ale to zmiana skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek9055 1 Opublikowano 20 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 a dlaczego nie pasuje do skrzyni 5g? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 bo sprzęgło jest 228 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 No jak jak ja na jednomasie wsadziłem 240mm tylko wymaga przeróbki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 no to chcesz powiedzieć że ja do swojej wstawie 240mm na dwumasie skoro jednomas wchodzi i taką wielkosć obsługuje? co trzeba przerobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się