vman Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Witam:) Wiem, że temat był już parę razy ale w żadnym nie ma odpowiedzi na moje pytania. Dzisiaj wymieniałem oring pod czujnikiem temp. i troche płynu wyleciało... Jakie czynności trzeba wykonać odpowietrzając układ i skąd wiadomo że jest już odpowietrzony? Czytałem, że należy zsunąc wąż od powrotu nagrzewnicy, tak żeby odsłonić tą dziurkę, odkręcić korek od zbiorniczka i zapalić silnik... poczekać aż płyn wycieknie tym otworem na powrocie nagrzewnicy i gotowe? Czy jakoś inaczej to idzie? Bo jak zrobiłem tak jak napisałem i silnik osągną 90stopni to pły zaczą cieknąć dołem zbiorniczka a z węża nagrzewnicy ani kropli. Proszę żeby ktoś wytłumaczył krok po kroku jak to ma wyglądać
Emejcz Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 (edytowane) Przeczytałem zdaje się kiedyś w Sam Naprawiam jak przebiega procedura odpowietrzania i od tej chwili stosuję tą metodę, bo jest prosta i niestresująca.Jak masz nalany płyn to odkręcasz 3 śruby mocujące zbiorniczek, zsuwasz węża od nagrzewnicy do momentu aż dziurka zejdzie z króćca i podnosisz zbiorniczek. Jak podniesiesz go odpowiednio wysoko to płyn zacznie wylatywać przez dziurkę i jak już nie będą lecieć bąbelki a sam płyn to zasuwasz króciec (nie opuszczasz zbiorniczka póki nie zasuniesz) odkładasz zbiorniczek i zakręcasz wszystko. Później odpalasz sobie silnik i dolewasz po nagrzaniu ewentualne ubytki. Edytowane 17 Września 2014 przez Emejcz
vman Opublikowano 18 Września 2014 Autor Opublikowano 18 Września 2014 Dzięki za odpowiedź Właśnie tego chciałem się dowiedzieć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się