chudy30 Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 (edytowane) już jestem na wszystko umówiony z moim dobrym kolegą będzie wszystko kodował mi w ecu Edytowane 22 Września 2014 przez chudy30
Mesiah Opublikowano 22 Września 2014 Autor Opublikowano 22 Września 2014 To masz dobrze. Ja będę musiał bulić
chudy30 Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 poczekaj aż dowiem się czy to coś pomogło ty no ja dla koleżki też coś tam odpalę bo głupio by tak było za free,jak mi zrobi zapytam go ile normalnie taka usługa kosztuje i dam ci znać
Mesiah Opublikowano 22 Września 2014 Autor Opublikowano 22 Września 2014 Chętnie się dowiem. Ok czekam na to co u Ciebie wyniknie.
darko Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 To nie takie proste. Nie wiem co na to Immo Ciekawe czy nie będziesz musiał wieźć ecu do speca na program. miałem kłopoty z obrotami silnika,podmieniane różne rzeczy i ecu też, kupiłem z takimi samymi numerami i nic nie musiałem kodować-odpiąłem jeden podpiąłem drugi i auto chodziło normalnie
chudy30 Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 (edytowane) wiem kolego ale dla pewności trzeba sprawdzić żeby auto na amen nie uziemić Edytowane 22 Września 2014 przez chudy30
Mesiah Opublikowano 22 Września 2014 Autor Opublikowano 22 Września 2014 Może kupiłeś ecu z odciętym zabezpieczeniem? Nie wiem jak to z nimi jest w końcu. Wiem tylko , że przed liftowe auta miały immo poza zegarami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się