BizoOn Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Panowie proszę o pomoc w odczytaniu logów http://vaglog.rtnet.pl/log_186089.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186090.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186091.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186095.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186096.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186097.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186098.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186092.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186093.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186094.html
KrzysiekA4 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Witam, Jakie błędy przy okazji wyskoczyły?? Jak dla mnie EGR zaślepiony lub zapieczony Kąt wtrysku padnięty wtrysk sterujący 100% zero reakcji na 004bs Turbo przeładowuję ,gdzieś jest problem w dolocie lub co wyżej To moja opinia może ktoś wie lepiej co tam u Ciebie nie hallo
BizoOn Opublikowano 14 Września 2014 Autor Opublikowano 14 Września 2014 Siema Dzięki za zainteresowanie, jeżeli chodzi o wtrysk to pewnie masz rację bo wyskakuję błąd 00542... Egr faktycznie zaślepiony, i delikatnie przy bucie kopci na czarno. Będzie wyraźny spadek mocy przy padniętym wtrysku ? Auto jedzie ale to nie to...
KrzysiekA4 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Turbina słabo sobie radzi przeładowuje i n75 ma dużo do roboty a czasu mało i na tym polega brak mocy, Sprawdź dolot.dodatkowo postaraj się go od razu nie butować daj go na 2tyś niech się łopatki ułożą i wtedy z wyczuciem gaz(zobacz jak reaguje auto jak mu dasz do oporu i delikatnie odpuścisz gaz i po chwili równomiernie go dodasz[idzie lepiej??]) Oczywiście wtrysk do roboty ,wymiany wedle uznania Ogólnie rzecz biorąc są to jednostki prawie pełnoletnie więc nie oczekujmy cudów Kopcenie na czarno oznacza słabe spalanie lub wyżyłowany diesel ale druga opcja chyba nie wchodzi w rachubę u mnie jak spadła rura od IC do klapy gaszącej max 80km/h i popyrkiwanie za mną czarnymi chmurkami mocy powyżej 1.8 obr/min zero a chmura maxxx na 100%,więc jak piszę wyżej dolot do przeglądu przewody palcoleptycznie czy nigdzie nie załamany i dociągnąć delikatnie śruby na kolektorze dolotowym .W ostateczności podmienić n18 z n75 na próbę żeby wyeliminować n75 że wymaga regeneracji/wymiany
BizoOn Opublikowano 15 Września 2014 Autor Opublikowano 15 Września 2014 Ok, sprawdzę, a tak jak wcześniej pytałem, padnięty sterujący ma wpływ na moc ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się