Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1,8T [BFB]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

proszę o analizę logów grono specjalistów, silnik 1,8T BFB, logi wykonane tak jak pozwoliły warunki. ;)

002 + 033 statyczne

http://vaglog.rtnet.pl/log_186103.html

002 + 033 dynamiczne

http://vaglog.rtnet.pl/log_186100.html

020 + 118 dynamiczne

http://vaglog.rtnet.pl/log_186101.html

003 + 115

http://vaglog.rtnet.pl/log_186102.html

Pozdrawiam

Opublikowano

Masz w aucie LPG? Logi były robione na PB?

Opublikowano

Logi robione na PB, gazu póki co nie mam.

Opublikowano

Napisz jakie błędy były od sondy pewnie coś?

Opublikowano

Otóż nie, jedynym błędem który się pojawia to 17698 czyli pewnie walnięty czujnik G83, poza tym jest czysto.

Opublikowano (edytowane)

Ten pierwszy log zaraz po odpaleniu? bo sonda wogóle nie koryguje w nim, na pewno nie ma mocy to auto korekcja zapłonów bardzo duża, jakies inne objawy jeszcze są? coś było robione? katalizator nie ruszany?

Za długie czasy wtrysków, przepływka za mało wskazuje.

Edytowane przez ?ukasz13
Opublikowano

Pierwszy log robiony na ciepłym silniku może 10minut po przejechaniu 30km. W aucie była robiona klasyka tj. kompletny rozrząd, filtry i chodzi bardzo przyjemnie dla ucha równo, nic nie klepie, obroty nie falują. Ale tego jak się auto zbiera nie mam za bardzo do czego odnieść. Katalizator nie ruszany, przynajmniej przeze mnie. Z czego może wynikać ta duża korekcja zapłonów i na co wpływa?

Czyli przepływkę wypadałoby wymienić?

No i w krótkiej perspektywie chciałem założyć gaz jeśli to ma jakieś znaczenie.

Opublikowano

Na pewno w tym momencie nie ma znamionowej mocy, czy przepływke wymienić moze nie od razu, zerknij kiedy wymieniane były świece, sprawdz szczelność dolotu kompresorem, , zerknij na kanał 032 i sprawdz jakie wartosci są w okienkach, korekcja zapłonu wpływa na moc silnika moze byc kilka powodów z których moze wynikać, rozrząd dobrze poskaładany?

Opublikowano

DV i czujnik g83 do wymiany i szczelnosc do sprawdzenia. jak układ bedzie szczelnu to dopiero bedzie mozna stwierdzic czy przepływka jest ok i czy czay wtrusku sa odpowiednio długie . bład z czujnika g83 bedzie wprowadzał ten sterownik w tryb awaryjny .

Opublikowano

Więc tak:

Na kanale 032 godzinę po jeździe pokazuje 0,8% i 7%.

Rozrząd 100% ok.

Kompresor na stanie mam, ale w jaki konkretnie sposób sprawdzić nim szczelność?

Czujnik wymienię z DV poczekam do sprawdzenia szczelności.

Czyli można stwierdzić, że turbo na razie nie potrzebuje regeneracji, a problem wynika z nieszczelności / przepływki / DV?

Opublikowano

Z turbo w tym momencie nie ma powodów do zmartwień, problemem jest duza korekcja zapłonów i małe wskazania przepływki, test szczelnosci

sprawdź dolot, jak nic nie znajdziesz to przepływka będzie do wymiany prawdopodobnie, zawór dv zdemontuj sobie i sprawdz w łapkach jak działa, wcisnij od dołu tłoczek i od góry przytrzymaj króciec jak tłoczek nie bedzie opadał to zawór dobry. Wyjmij i zobacz w jakm stanie świece i jaie zamontowane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...