Jerok Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Witam, proszę o analizę logów grono specjalistów, silnik 1,8T BFB, logi wykonane tak jak pozwoliły warunki. 002 + 033 statyczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186103.html 002 + 033 dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186100.html 020 + 118 dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186101.html 003 + 115 http://vaglog.rtnet.pl/log_186102.html Pozdrawiam
Galetto Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Masz w aucie LPG? Logi były robione na PB?
Jerok Opublikowano 14 Września 2014 Autor Opublikowano 14 Września 2014 Logi robione na PB, gazu póki co nie mam.
Łukasz13 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Napisz jakie błędy były od sondy pewnie coś?
Jerok Opublikowano 14 Września 2014 Autor Opublikowano 14 Września 2014 Otóż nie, jedynym błędem który się pojawia to 17698 czyli pewnie walnięty czujnik G83, poza tym jest czysto.
Łukasz13 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 (edytowane) Ten pierwszy log zaraz po odpaleniu? bo sonda wogóle nie koryguje w nim, na pewno nie ma mocy to auto korekcja zapłonów bardzo duża, jakies inne objawy jeszcze są? coś było robione? katalizator nie ruszany? Za długie czasy wtrysków, przepływka za mało wskazuje. Edytowane 14 Września 2014 przez ?ukasz13
Jerok Opublikowano 14 Września 2014 Autor Opublikowano 14 Września 2014 Pierwszy log robiony na ciepłym silniku może 10minut po przejechaniu 30km. W aucie była robiona klasyka tj. kompletny rozrząd, filtry i chodzi bardzo przyjemnie dla ucha równo, nic nie klepie, obroty nie falują. Ale tego jak się auto zbiera nie mam za bardzo do czego odnieść. Katalizator nie ruszany, przynajmniej przeze mnie. Z czego może wynikać ta duża korekcja zapłonów i na co wpływa? Czyli przepływkę wypadałoby wymienić? No i w krótkiej perspektywie chciałem założyć gaz jeśli to ma jakieś znaczenie.
Łukasz13 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Na pewno w tym momencie nie ma znamionowej mocy, czy przepływke wymienić moze nie od razu, zerknij kiedy wymieniane były świece, sprawdz szczelność dolotu kompresorem, , zerknij na kanał 032 i sprawdz jakie wartosci są w okienkach, korekcja zapłonu wpływa na moc silnika moze byc kilka powodów z których moze wynikać, rozrząd dobrze poskaładany?
german81 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 DV i czujnik g83 do wymiany i szczelnosc do sprawdzenia. jak układ bedzie szczelnu to dopiero bedzie mozna stwierdzic czy przepływka jest ok i czy czay wtrusku sa odpowiednio długie . bład z czujnika g83 bedzie wprowadzał ten sterownik w tryb awaryjny .
Jerok Opublikowano 16 Września 2014 Autor Opublikowano 16 Września 2014 Więc tak: Na kanale 032 godzinę po jeździe pokazuje 0,8% i 7%. Rozrząd 100% ok. Kompresor na stanie mam, ale w jaki konkretnie sposób sprawdzić nim szczelność? Czujnik wymienię z DV poczekam do sprawdzenia szczelności. Czyli można stwierdzić, że turbo na razie nie potrzebuje regeneracji, a problem wynika z nieszczelności / przepływki / DV?
Łukasz13 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Z turbo w tym momencie nie ma powodów do zmartwień, problemem jest duza korekcja zapłonów i małe wskazania przepływki, test szczelnosci sprawdź dolot, jak nic nie znajdziesz to przepływka będzie do wymiany prawdopodobnie, zawór dv zdemontuj sobie i sprawdz w łapkach jak działa, wcisnij od dołu tłoczek i od góry przytrzymaj króciec jak tłoczek nie bedzie opadał to zawór dobry. Wyjmij i zobacz w jakm stanie świece i jaie zamontowane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się