eXik Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 Może ale nie musi, wielu czyściło i prawdopodobieństwo, że się zepsuje jest bardzo małe . A jeśli chodzi o sonde to musze kupić nową, czy dobra będzie sprawna używka ?
nike166 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Bez sensu wymieniać sondę skoro oscyluje tak jak powinna błędów zero, pieniądze wyrzucone w błoto. Przepustnica to podstawa bo wymienisz pół silnika, a i tak może to być właśnie winna brudna przepustnica Przy odpalonym silniku na biegu jałowym przepustnica jest delikatnie otwarta, na tyle delikatnie, że ledwo co to widać, jeżeli jest brudna to automatycznie szpara przez którą rzekomo ma przepływać powietrze do kolektora ssącego aby utrzymać silnik na obrotach jałowych się zmniejsza przez syf i zaburza pracę silnika na wolnych obrotach stąd mogą wynikać te wariacje.
eXik Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 Ale najlepsze jest w tym to, że dzieje mi się tak tylko i wyłącznie podczas odpalenia auta, podczas jazdy, zatrzymania sia na światłach, parkowania itp wszystko jest elegancko. Przepustnica jakby była brudna to nie działo by się to cały czas ??
nike166 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Póki co radze próbować działać coś z przepustnicą alby ją wykluczyć
neoxpl Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Sonde zawsze mozna odlaczyc i sprawdzic bez niej.
Timek Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Ale najlepsze jest w tym to, że dzieje mi się tak tylko i wyłącznie podczas odpalenia auta, podczas jazdy, zatrzymania sia na światłach, parkowania itp wszystko jest elegancko. Przepustnica jakby była brudna to nie działo by się to cały czas ?? Ja mam dokładnie to samo i ten sam silnik. I tez jeszcze tego nie rozgryzlem. Chyba ta przepustnice przeczyszcze i zobaczymy.
Arkadiush Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 na VAG jest błąd uszkodzona przepustnica np i moim zdaniem jak falują lekko obroty może to być przepustnica ja bym najpierw zaczął od tego
Timek Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Tylko ze w naszym przypadku nie ma już żadnego błędu
eXik Opublikowano 26 Września 2014 Autor Opublikowano 26 Września 2014 No dokładnie u mnie żadnego błedu nie pokazało , po weekendzie biore sie za czyszczenie, zobaczymy czy cos pomoze.
Timek Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 jak cos to daj znac czy pomogło bo ja dopiero w przyszłym tyg znajde chwile aby cos zobaczyc
Cezz Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Siemanko.I Co wyjaśniła się sprawa? U mnie jest to samo. I nie mam pojęcia co to może być.Powiedzcie może ile może kosztować ta cała zabawa z przepustnicą? A jeśli to nie przepustnica to ile sonda może kosztowac?Pozdro
neoxpl Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Czy za pomoca VAG mozna odczytac pozycje przepustnicy?
eXik Opublikowano 2 Października 2014 Autor Opublikowano 2 Października 2014 Wiecie co jeszcze do tego nie zaglądałem, ostatnio mam dużo pracy i nie miałem kiedy. Ten weekend też mi odpada, może dopiero we Wtorek
Timek Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) To czekamy na twoje wiadomości tylko nie zapomnij mam nadzieje ze to tylko czysczenie przepustnicy. Edytowane 2 Października 2014 przez Timek
eXik Opublikowano 2 Października 2014 Autor Opublikowano 2 Października 2014 Wiesz co to jest dziwna sprawa, bo nie zawsze tak mam, tylko sporadycznie trafi się ze obroty opadną do 600, i po 1 sekundzie wracają do normy 800-850. Ale nic przeczyszczenie nie zaszkodzi . Mam też do was pytanie, odłączyłem ostatnio przepływke na wyłączonym silniku, zapaliłem i nie było żadnej różnicy, to dobrze ??
powaguspisz Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Jeśli nie ma róż nicy w pracy silnika na odłączonej przepływce może być uszkodzona, no i teraz kwestia że jak byś się przejechał to dopiero mogła by być różnica, bo na wolnych nie pompuje tyle powietrza co podczas jazdy a więc mogło nawet nie wyłapać że odłączyłeś, choć w systemie błąd mogło zapisać, i może pracować na trybie awaryjnym. Wymianę przepływomierza powinno się poprzedzać wykasowaniem błędy założeniem nowej, i dopiero jazda.
eXik Opublikowano 2 Października 2014 Autor Opublikowano 2 Października 2014 A jakie by były objawy uszkodzonej przepływki??
nike166 Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Teraz exik będzie miał do myślenia zamulony samochód dość znacząco, szarpanie itp
eXik Opublikowano 2 Października 2014 Autor Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) Ale jakby byla uszkodzona to by bład sie pokazał na VAGu prawda ? Edytowane 2 Października 2014 przez eXik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się