Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ARJ 2.4 165 KM] Audi a4 b5 1999r Nie pali na któryś cylinder


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie umiem aż tak wyjaśnić . Robił mi to znajomy . Bo wyskakiwal błąd od skrzyni że nie może sie połączyć ze sterownikiem .

wyżej dodałem zdjęcie z błędem...taki miałeś..??
Nie dam sobie ręki obciąć ale na 90% tak . Napisz do kolegi "cwiara" on mi to ogarnął może pamięta to kodowanie jeszcze :wink:
Opublikowano

Nie umiem aż tak wyjaśnić . Robił mi to znajomy . Bo wyskakiwal błąd od skrzyni że nie może sie połączyć ze sterownikiem .

wyżej dodałem zdjęcie z błędem...taki miałeś..??
Nie dam sobie ręki obciąć ale na 90% tak . Napisz do kolegi "cwiara" on mi to ogarnął może pamięta to kodowanie jeszcze :wink:

Dzięki Karol, napisze do niego...... zobaczę co mi odpisze...

Opublikowano (edytowane)

Podaj jaki masz numer sterownika i od jakiego rocznika - sprawdze jakie powinno być kodowanie

A ten błąd jest związany z tym że sterownik jest zakodowany na automat.

Edytowane przez Banan
Opublikowano (edytowane)

Cześć Michał już poradziłem przekodowałem sterownik z pomocą "cwiara"

Edytowane przez MEL0N
Opublikowano

A masz błędy SAI?

Rozumiem że masz ten układ w ARJ? A z jakiego silnika masz ten sterownik?

Z tego co się domyślam nie da się tego po prostu włączyć czy wyłączyć VAgiem - chyba tylko grzebanie w ECU

Opublikowano (edytowane)

Błędu nie mam....?

Nie wiem z jakiego silnika mam bo sprzedający powiedział że ma ich pełno i nie pamięta,znalazłem coś takiego na innym forum

http://obrazki.elektroda.net/59_1256574397.jpg

nie wiem gdzie to jest we vagu ze bym zobaczył jak jest u mnie...

Edytowane przez MEL0N
Opublikowano (edytowane)

Skoro błędu nie ma to po co kombinować.

To co wrzuciłeś fotke to jest Readiness - jak wejdziesz w Vag-u w sterownik silnika to będziesz miał koło Fault Codes

Edytowane przez Banan
Opublikowano (edytowane)

Witam już nic nie kombinuje brak błędów i sonda sie wypaliła tez nie ma już błędu... :)

Pozdrawiam :banan:

Edytowane przez MEL0N
Opublikowano

Witam! jestem tu nowy i po przeczytaniu całego posta aż się boję żeby nie było tego samego u mnie... tzn, było wszystko dobrze dopóki nie padła cewka, wymieniłem ją i na początku było dobrze ale już nie (chodzio tą nierówną pracę tak jakby nie chodziła na którymś garczku) teraz chcę wymienić świece i kable tylko powiedzcie czemu to to tak jest i czy to mi pomoże bo powiem szczerze że nie ładnie już wyglądają, i pomóżcie mi ze świecami jakie???

Opublikowano

Kable i swiece NGK

Opublikowano

A jak sądzicie pomoże to czy nie, bo zauważyłem że jak delikatnie dodaję gazu podczas jazdy (naprawdę delikatnie) to samochód tak jakby miał moc, a jak dodam więcej to silnik przestaje równo pracować. gratis wczoraj podczas odpalenia z kabli (aku padło) komputer pokazał mi pulpit jakbym miał automat i po chwili zniknął przez 5 sek było ok silnik chodził aksamitnie równo itp, i później znowu na któryś cyl nie latał... ja już nie wiem

Opublikowano

Witam ja zacząłem od wymiany świec kupiłem takie: BOSCH PLATINUM Elektrode Irydium FR7KI332S jedno elektrodowa i jestem z nich zadowolony silnik pracuje równiej a miałem 4-elektrodowe,wymień świece i zobaczysz może pomoże, a jak nie to musisz kombinować tak jak ja i mi się udało na szczęście :) podepnij vag i zczytaj błędy.

Pozdrawiam

Opublikowano

Sorka że piszę dopiero teraz, ale cierpiałem na brak czasu. Więc tak. Świece, przewody, kolejna cewka zostały wymienione, błędy tylko airbag i czujnik temperatury oleju, sprawdzona elektryka, sondy, obciążenie silnika wszystko ok, więc padł pomysł zapchanych katów zostały zastąpione strumienicami i.... .... i dalej nic... co teraz? :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...