oca69 Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Nie umiem aż tak wyjaśnić . Robił mi to znajomy . Bo wyskakiwal błąd od skrzyni że nie może sie połączyć ze sterownikiem .wyżej dodałem zdjęcie z błędem...taki miałeś..??Nie dam sobie ręki obciąć ale na 90% tak . Napisz do kolegi "cwiara" on mi to ogarnął może pamięta to kodowanie jeszcze
MEL0N Opublikowano 10 Października 2014 Autor Opublikowano 10 Października 2014 Nie umiem aż tak wyjaśnić . Robił mi to znajomy . Bo wyskakiwal błąd od skrzyni że nie może sie połączyć ze sterownikiem .wyżej dodałem zdjęcie z błędem...taki miałeś..??Nie dam sobie ręki obciąć ale na 90% tak . Napisz do kolegi "cwiara" on mi to ogarnął może pamięta to kodowanie jeszcze Dzięki Karol, napisze do niego...... zobaczę co mi odpisze...
Banan Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) Podaj jaki masz numer sterownika i od jakiego rocznika - sprawdze jakie powinno być kodowanie A ten błąd jest związany z tym że sterownik jest zakodowany na automat. Edytowane 11 Października 2014 przez Banan
MEL0N Opublikowano 11 Października 2014 Autor Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) Cześć Michał już poradziłem przekodowałem sterownik z pomocą "cwiara" Edytowane 19 Maja 2015 przez MEL0N
Banan Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 A masz błędy SAI? Rozumiem że masz ten układ w ARJ? A z jakiego silnika masz ten sterownik? Z tego co się domyślam nie da się tego po prostu włączyć czy wyłączyć VAgiem - chyba tylko grzebanie w ECU
MEL0N Opublikowano 11 Października 2014 Autor Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) Błędu nie mam....? Nie wiem z jakiego silnika mam bo sprzedający powiedział że ma ich pełno i nie pamięta,znalazłem coś takiego na innym forum http://obrazki.elektroda.net/59_1256574397.jpg nie wiem gdzie to jest we vagu ze bym zobaczył jak jest u mnie... Edytowane 11 Października 2014 przez MEL0N
Banan Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) Skoro błędu nie ma to po co kombinować. To co wrzuciłeś fotke to jest Readiness - jak wejdziesz w Vag-u w sterownik silnika to będziesz miał koło Fault Codes Edytowane 11 Października 2014 przez Banan
MEL0N Opublikowano 12 Października 2014 Autor Opublikowano 12 Października 2014 (edytowane) Witam już nic nie kombinuje brak błędów i sonda sie wypaliła tez nie ma już błędu... Pozdrawiam Edytowane 12 Października 2014 przez MEL0N
DonMateo Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Witam! jestem tu nowy i po przeczytaniu całego posta aż się boję żeby nie było tego samego u mnie... tzn, było wszystko dobrze dopóki nie padła cewka, wymieniłem ją i na początku było dobrze ale już nie (chodzio tą nierówną pracę tak jakby nie chodziła na którymś garczku) teraz chcę wymienić świece i kable tylko powiedzcie czemu to to tak jest i czy to mi pomoże bo powiem szczerze że nie ładnie już wyglądają, i pomóżcie mi ze świecami jakie???
DonMateo Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 A jak sądzicie pomoże to czy nie, bo zauważyłem że jak delikatnie dodaję gazu podczas jazdy (naprawdę delikatnie) to samochód tak jakby miał moc, a jak dodam więcej to silnik przestaje równo pracować. gratis wczoraj podczas odpalenia z kabli (aku padło) komputer pokazał mi pulpit jakbym miał automat i po chwili zniknął przez 5 sek było ok silnik chodził aksamitnie równo itp, i później znowu na któryś cyl nie latał... ja już nie wiem
MEL0N Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Opublikowano 23 Lutego 2015 Witam ja zacząłem od wymiany świec kupiłem takie: BOSCH PLATINUM Elektrode Irydium FR7KI332S jedno elektrodowa i jestem z nich zadowolony silnik pracuje równiej a miałem 4-elektrodowe,wymień świece i zobaczysz może pomoże, a jak nie to musisz kombinować tak jak ja i mi się udało na szczęście podepnij vag i zczytaj błędy. Pozdrawiam
DonMateo Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Sorka że piszę dopiero teraz, ale cierpiałem na brak czasu. Więc tak. Świece, przewody, kolejna cewka zostały wymienione, błędy tylko airbag i czujnik temperatury oleju, sprawdzona elektryka, sondy, obciążenie silnika wszystko ok, więc padł pomysł zapchanych katów zostały zastąpione strumienicami i.... .... i dalej nic... co teraz?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się