>adamo< 0 Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Witam, jak w tytule, proszę o analizę logów: http://vaglog.rtnet.pl/log_186383.html Silnik pod odpaleniu rano przez około 2 - 3 sekundy pracuje bez zarzutów. Potem słychać jak coś się włącza pod maską (nie klima) i sinik zaczyna drgać i głośniej pracować - zwiększony odgłos wydobywa się z tłumika. Po ruszeniu auto jest zamulone, późno reaguje na pedał gazu, nierówno przyspiesza. Najgorsza jest zmiana biegów, bo przy każdym ta sama procedura przyspieszania Wszystko to mija w momencie wyłączenia się ssania. Kolejne odpalania przy ciepłym silniku nie przynoszą problemów - dzieje się tak tylko kiedy jest zimny. Logi robiłem po raz pierwszy - mogą być mało profesjonalne Z góry dzięki za odpowiedzi. Up! Up! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karollllllll 0 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Zabogata mieszanka paliwa Zly kat zaplonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>adamo< 0 Opublikowano 25 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Dzięki za odpowiedź. Logi robiłem na ssaniu, zaraz po odpaleniu auta - może dlatego mieszanka jest bogata? Co może być przyczyną złego kąta zapłonu i po czym stwierdziłeś tą wadę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karollllllll 0 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Jakie bledy masz .? Jest jakis od sondy lub od dobierania mieszanki ? Zobacz jaka masz temperature jak silnik jest rozgrzany (jaka vag widzi temperature ) Na moje oko przeplywka do wyjeb*** sie nadaje ... ale sprawdz czujnik od temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>adamo< 0 Opublikowano 1 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Błędów nie ma żadnych. Jutro sprawdzę ten czujnik. Poniżej screen z Vaga na rozgrzanym silniku (po trasie, na biegu jałowym): Zakładam, że temperatura płynu to kolumna trzecia. Temperaturę czego wskazuje kolumna czwarta? Sorry, screen nie przeszedł ... Nikt nie wie którego czujnika dotyczy 4 kolumna grupy 004?Ponawiam prośbę o analizę logów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imbusek 1 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 mam ten sam problem wymieniłem bardzo duzo części i nic nie pomoglo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) A to co się pod maską załącza to najprawdopodobniej pompa SAI której zadaniem jest szybsze rozgrzanie katalizatora poprzez wdmuchiwanie powietrza do kolektora wylotowego. Edytowane 10 Października 2014 przez radko123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>adamo< 0 Opublikowano 13 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Czy ta pompa, może mieć wpływ na niedomagania silnika po odpaleniu? Gdzie jej szukać i jak ona wygląda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imbusek 1 Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 chodzi tobie o pompe powietrza wtórnego? jesli tak to takiej pompu u mnie w ARG nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się