MartinA4B7 Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Witam !! Zacznę od tego że jestem nowym użytkownikiem forum i z góry przepraszam za nie profesjonalne określenie sytuacji ale chciałem dowiedzieć się co może dziać się z moim autem Audi A4 B7 2.0 TDI Multitronic a więc od pewnego czasu w mojej A4 a dokładnie w przeciągu 5-6 miesięcy auto czasami miało problemy z odpaleniem podpowiedziano mi że może to być wina pompo wtryskiwaczy a więc wysłałem je do regeneracji na początku po wymianie było wszystko OK albo tak mi się tylko wydawało akcja co jakiś czas się powtarza a jak by do tego było mało doszła nowa usterka podczas mocniejszego przyśpieszania auto zaczyna się trząść kiedy dodaje gazu powoli to wszystko jest ok do tego dodam że dwa razy przy mocniejszym wciśnięciu gazu auto momentalnie straciło moc i odzyskało ją dopiero po ponownym uruchomieniu silnika :/ proszę o pomoc czego to może być wina i co widać na tych logach z góry dziękuje a o to logi i link do zdjęcia z danymi którymi dało mi się wyciągnąć http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2503aaa5fca7c2a3.html Tuesday,16,September,2014,18:03:24:10074 VCDS Version: Beta 11.6.0 Data version: 20111008 Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.lbl Control Module Part Number: 03G 906 016 CL HW: 028 101 226 7 Component and/or Version: R4 2,0L EDC 000CG 9619 Software Coding: 0000076 Work Shop Code: WSC 00898 264 55306 VCID: 6FE9D78F055D 2 Faults Found: 005659 - Glowplug for Cylinder 2 (Q11): Open Circuit P161B - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 210833 km Time Indication: 0 Date: 2111.15.31 Time: 31:63:63 Freeze Frame: RPM: 1008 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.14 V Bin. Bits: 11000111 Temperature: 16.2°C Bin. Bits: 10110000 000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Mileage: 216447 km Time Indication: 0 Date: 2111.15.31 Time: 31:63:63 Freeze Frame: RPM: 2562 /min Speed: 94.0 km/h Load: 83.1 % Voltage: 13.98 V Bin. Bits: 11000000 Absolute Pres.: 2315.4 mbar Absolute Pres.: 2590.8 mbar Readiness: 0 0 0 0 0 Tuesday,16,September,2014,18:04:26:10074 VCDS Version: Beta 11.6.0 Data version: 20111008 Address 15: Airbags Labels: 8E0-959-655-94.lbl Control Module Part Number: 8E0 959 655 G HW: 8E0 959 655 G Component and/or Version: Airbag 9.41 H11 3530 Software Coding: 0033622 Work Shop Code: WSC 06335 000 00000 VCID: 3B7133DF01A5 1 Fault Found: 00532 - Supply Voltage B+ 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 5 Reset counter: 39 Mileage: 1048575 km Time Indication: 0
Homiczek Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 hi ten błąd 00532 powraca po skasowaniu ? jak tak to coś z alternatorem. a 000564 to standardowo przeładowanie - temat wałkowany x razy. Szukaj: - czyszczenie kierownicy turbiny - n75 - zacinanie n75
MartinA4B7 Opublikowano 17 Września 2014 Autor Opublikowano 17 Września 2014 nie wiem czy wraca błąd bo dopiero wczoraj sprawdzałem błędy na komputerze po jakim czasie najlepiej sprawdzić jeszcze raz ?
patryk10015 Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 miałem ten sam problem kiedyś 000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) czyszczenie turbinki pomogło
LAKI_73 Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Witam przerabialem temat u siebie zapieczone kierownice w turbinie do czyszczenia albo regeneracja ,sprawdz jeszcze zawor n75
Homiczek Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 nie wiem czy wraca błąd bo dopiero wczoraj sprawdzałem błędy na komputerze po jakim czasie najlepiej sprawdzić jeszcze raz ? w zasadzie to od razu. ale czasem to może być spowodowane tym, że np silnik był wyłączony. np w vectrze b zawsze był podobny błąd, gdy sie zczytywało na wył. silniku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się