Skocz do zawartości
IGNOROWANY

uszkodzony akumulator?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam moj problem dotyczy akumulatora tak mi sie wydaje a chodzi o to ze z samochodem wszystko bylo ok i nigdy nie mbylo problemu z odpaleniem az tu nagle dzisiaj chce odpalic samochod i nic cos tam moze ze 2 razy zakrecil i kaput . Odpalilem go na popych i odpalil odrazu i zrobilem trase 150km za godz wracam do samochodu i znowu nie chce odpalic gdzie po trasie powinien sie naladowac na tyle zeby po godz modz odpalic? co to moze byc uszkodzony aku czy moze cos ciagnie na lewo prad? Samochod to a4b7 1.9tdibke

Opublikowano

Po pierwsze to sprawdź czy masz ładowanie bo wszystko wskazuje że brak. Ile lat ma aku i jakie masz na nim napięcia: na zapalonym silniku i na zgaszonym.

Opublikowano (edytowane)

Miernik za 20zł z pierwszego elektryka i mierzysz ładowanie. Aku pewnie dobre ale altek padł. Uzupełnij profil.

To się zgrali.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano (edytowane)

zwyklym miernikiem dwobiegunowym mierzylem to przy zapalonym bylo 14.7v jakos a przy zgaszonym troche mniej


pozatym jak by nie bylo ladowania to bym trasy 150 km nie zrobil tak mi sie wydaje


zwyklym miernikiem dwobiegunowym mierzylem to przy zapalonym bylo 14.7v jakos a przy zgaszonym troche mniej


pozatym jak by nie bylo ladowania to bym trasy 150 km nie zrobil tak mi sie wydaje

akumulator jest chyba od nowosci w aucie a auto ma 9 lat

Edytowane przez alcapone86
Opublikowano (edytowane)

Jeśli tak to trochę za duże te ładowanie. Może regulator napięcia zdycha. Aku po tylu latach ma prawo paść. Ba dzisiejsze aku padają po 4-5 latach jeśli nie lata się przy nich jak ze świecą. Na zdrowym aku zrobił byś te 150km. Mi się udało nawet więcej ale mam ledy do jazdy dziennej i słabe audio.

Tak czy inaczej dziwna sprawa , że padł tak od razu bez oznak wcześniej. Zostaje oddać jakiejś firmie aku do sprawdzenia albo sprawdzić je samemu za pomocą małej żarówki. Po więcej zgłoś się do google.

Weź w ogóle podjedź do jakiegoś punktu gdzie sprzedają aku i niech Ci testerem sprawdzą instalacje. Upewnisz się czy nie masz zwary gdzieś i nie zajeździsz moment nowej baterii.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Ładowanie jest a więc aku może nie trzymać napięcia. Zmierz po kilku godzinach postoju jakie ma Volty. Jak mniej niż 11,5V to out.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...