bea4good Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Witam Jak w temacie, posiadam A4 b8 , po wymianie pompy wysokiego ciśnienia, pompy paliwowej oraz wtrysków auto nie pali po wcisnieciu kluczyka tylko musze trzymać aż złapie. Co moze byc przyczyną? mechanik nie dał rady. U mnie dzisiaj temat został ogarnięty. Z racji tego że miałem trochę więcej czasu zabrałem się dzisiaj za to ECU, ciężko to cholerstwo rozkleic, bo klej trzyma bardzo mocno, ale powoli podrzewajac dało radę go otworzyć. I tak jak pisał kolega iwadrian, powodem była upalona jedna ścieżka, tak jak widać na zdjęciu. Po zrobieniu mostka problem z trzymaniem kluczyka znikł. Auto odpala tak jak kiedyś, po naciśnięciu kluczyka, taka mała rzecz a cieszy.
wrclaguna Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 A podpinałes kompa ? jakies błedy ? raczej tutaj nikt nie bedzie zgadywał co jest nie halo .
bea4good Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 komputer był podpinany wyskakiwały błedy typu zwarcie rozrusznika, mechanik mówił ze wymienił jakies tulejki i to tyle. dalej nie pali jak powinien. niestety jestem zielony w tych sprawach dlatego pytam czy miał ktos podobny pryzpadek
wrclaguna Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 a wczesniej tego nie bylo ? ( przed naprawą ? )
bea4good Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 przed naprawą palił jak powinien czyli bez trzymania.. wystarzczyło wcisnąc kluczyc i sam kręcił nr. błędu 5462 sterowanie rozrusznika komunikan wzrotny zacisku 50 , zwarcie z masa przerwaTak pokazuje VAG
espo Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Witam, udalo sie rozwiazac problem, co bylo przyczyna? Mam u siebie taka sama sytuacje i blad chyba tez wlanie taki...
norberth Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 niestety jeszcze nie :/ poradziliście sobie z tym problemem?
bea4good Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Opublikowano 21 Listopada 2014 niestety jeszcze nie :/ poradziliście sobie z tym problemem? nadal nie
nedwed Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 podobny problem mialem, u mnie to była synchronizacja wałka rozrządu, w ASO przyjemnosc 300zł
espo Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 podobny problem mialem, u mnie to była synchronizacja wałka rozrządu, w ASO przyjemnosc 300zł Hej, O to jest jakis trop... Start / Stop masz u siebie, dzialal Ci jak z tym kluczykiem miales problem? Jak Ci sie to zrobilo w samochodzie, przy wymianie rozrzadu wlasnie?
bea4good Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Opublikowano 26 Listopada 2014 Mialem auto.u elektromechanika powiedzial ze chodzi o sterownik silnika. Miales podobny blad (nr. błędu 5462 sterowanie rozrusznika komunikan wzrotny zacisku 50 , zwarcie z masa przerwa)przy podpieciu VAG?
thomaso11 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Sprawdź bezpieczniki ,Ew przekaźniki przy sterowniku silnika. Wymontuj podszybie,wlew spryskiwacza , 3 torxy i już jesteś. Być może auto po stłuczce i coś luźne , zaoksydowane, lutowane... Sprawdź tez czy masz inne usterki w aucie, jeśli sterownik silnika nie widzi np. Sygnału sprzęgła po sieci z ręcznego hamulca . To jest podobny objaw.. Najlepiej schemat w reke i jechane....
simon__75 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Kiepska sprawa. Naciapane tej elektroniki ze ciezko sie czasem polapac co z czym się je :/Zycze szybkiego rozwiazania sprawy ! Kiepska sprawa. Naciapane tej elektroniki ze ciezko sie czasem polapac co z czym się je :/Zycze szybkiego rozwiazania sprawy !
norberth Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Instalację, bezpieczniki i przekaźniki sprawdziłem jako pierwsze. W aucie poza w/w zero błędów. Czujnik sprzęgła oczywiście ok (gdyby był uszkodzony to w ogóle nie kręcił by rozrusznik). Sygnał zacisku 50 jest to 12V podawane przez przekaźniki jako wzbudzenie rozrusznika. Sygnał ten idzie również do sterownika silnika. Wszystko oczywiście sprawdzone. Instalację, bezpieczniki i przekaźniki sprawdziłem jako pierwsze. W aucie poza w/w zero błędów. Czujnik sprzęgła oczywiście ok (gdyby był uszkodzony to w ogóle nie kręcił by rozrusznik). Sygnał zacisku 50 jest to 12V podawane przez przekaźniki jako wzbudzenie rozrusznika. Sygnał ten idzie również do sterownika silnika. Wszystko oczywiście sprawdzone.
bea4good Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2014 zna ktoś kogoś w małopolsce kto mogłby dać z tym rade? Okolice Krakowa
bullet77 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) troszke z boku tematu ale od kilku godzin mam taki samochód i nie wiem jak go "właściwie" odpalać. tzn jak nie wcisne sprzegla i wcisne kluczyk to tylko ruszy zegarami i zapali swiece żarowe ale nie odpali. Jak wcisne natomiast sprzegło to pali od razu bez grzania swiec żarowych. Jak zrobic aby najpierw zagrzał swiece? Edytowane 10 Grudnia 2014 przez bullet77
andynl Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Odpalasz zawsze ze sprzęgłem, jesli nie grzeje świec to znaczy że tego nie potrzebuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się