przem88 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 pojawił się dziwny problem, podczas gdy rozpedzam auto normalnie bez szalenstw odczuwa sie to dopiero od 4 biegu od ok 3k obrotów, na 5 biegu dzieje sie tak od jakichs 90km/h, a chodzi o to ze auto w pewnym momencie tak jakby turbo odłączało i przez chwile nie ma takiej mocy ale pozniej juz jest prawei normalnie bo odczuwam delikatny spadek mocy jak przed chwilowym "zamuleniem"ale jest lepiej niz podczas "zamulenia" , jak ruszam autem bardziej agresywnie to nie jest az tak odczuwalne, podczas zmiany biegów przy 4 lub 4.5k tys obrotów. nie wyskakuje mi check ani nic... przepływka? male cisnienie w turbo? nie mam pojecia...
jacek70 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 Podpinałeś vaga? Sprawdź szczelność dolotu.
przem88 Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 pb i lpg to samo, przewaznie przy predkosci od ok80 km/h czasam ok 100m/h bez wzgledu na jaki biegu, jutro cos tam bede z tym robil takze dam znac.
przem88 Opublikowano 29 Września 2014 Autor Opublikowano 29 Września 2014 wg kompa, wypadanie zaplonu, mechanik powiedział że to moze byc wina wszytskiego , wiec zamowiona cewka bosha, swiece laserowe, czekam na czesci, wymienie dam znac czy to bylo przyczyna, jesli nie bede myslał dalej. 1
jacek70 Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 Sprawdź czy nie padł zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej.
przem88 Opublikowano 1 Października 2014 Autor Opublikowano 1 Października 2014 bede mial to na uwadze i zapytammechaniora, bo czasem trzeba im podpowiedziec lub zasugerowac cos i czasem im lapmka w glowie sie zapala:D kur...moj program na lapku nieche sie polaczyc z niunia wiec nie zrobie logów...a wiec wrócilem od mechaniora, obroty juz nie faluja wszytsko ladnie pieknie ale jak przyspieszam dalej jest to samo, moze jednak na pb troche mnie odczuwalne ale na lpg juz wyrazne szarpanie i brak mocy przy tym słychać jakby szuranie cos takiego. jutro podjade do mechanika tego samego i niech sprawdzi raz jeszcze a i problem zaczyna sie od drugiego biegu ...wrzucam 2 gaz do podlogi zbier sie ładnie i od ok 3 tys kilak razy przerwi i pozniej przyspiesza normalnie tak samo jest na 3 i 4.
Łukasz13 Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Bez logow ciezko cos zdiagnozowac z objawow wyglada jakby turbina przeladowywala.
przem88 Opublikowano 3 Października 2014 Autor Opublikowano 3 Października 2014 no i chyba turbina przeladowuje bo mowil ze elektrozawor do wymiany, tylko ciekawe jak wymieni czy cos sie zmieni czy przypdkiem nie naciaga mnie troszke...
edekxp Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 no i chyba turbina przeladowuje bo mowil ze elektrozawor do wymiany, tylko ciekawe jak wymieni czy cos sie zmieni czy przypdkiem nie naciaga mnie troszke... Dlatego trzeba było zrobić logi i tu wrzucić
przem88 Opublikowano 7 Października 2014 Autor Opublikowano 7 Października 2014 nie mam jak zrobic logów...program mam ale akurat ten nie chce mi sie łaczyc z autem... pytanko... podobno można sprawdzic n75 bez kompa a mianowice zdjac wezyk z gruszki turbiny i sprawdzic czy zasysa deliktanie powietrze, jesli zasysa to jest ok czy to prawda? robił ktoś tak? a wiec bylem u innego mechanika bardziej zaufanego, zajmuja sie gazem tez i zmnijeszył mape gazu najpeirw raz pozniej drugi i auto juz nie przerywa az tak ani na gazie ani na beznynie tylko muli wiec szarpanie wyeliminowane logi wrzuce i tutaj. turba podobno nie da sie sprawdzic bo nie ma czujnika...wiec jak to nie przeplywka ani nie n75 ani nie czujnik podcisnienia to juz nie wiem. nie mam jak zrobic logów...program mam ale akurat ten nie chce mi sie łaczyc z autem... pytanko... podobno można sprawdzic n75 bez kompa a mianowice zdjac wezyk z gruszki turbiny i sprawdzic czy zasysa deliktanie powietrze, jesli zasysa to jest ok czy to prawda? robił ktoś tak? a wiec bylem u innego mechanika bardziej zaufanego, zajmuja sie gazem tez i zmnijeszył mape gazu najpeirw raz pozniej drugi i auto juz nie przerywa az tak ani na gazie ani na beznynie tylko muli wiec szarpanie wyeliminowane logi wrzuce i tutaj. turba podobno nie da sie sprawdzic bo nie ma czujnika...wiec jak to nie przeplywka ani nie n75 ani nie czujnik podcisnienia to juz nie wiem. http://vaglog.rtnet.pl/log_188683.html mam jeszcze pytanie ile powinnna wynosic liczba oborotw na biegu jałwoym?? u mnie vag pokazuje 720...czy to nie za mało?
schll3r Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) " a i problem zaczyna sie od drugiego biegu ...wrzucam 2 gaz do podlogi zbier sie ładnie i od ok 3 tys kilak razy przerwi i pozniej przyspiesza normalnie tak samo jest na 3 i 4. " witam, dziś miałem dokładnie taka sama sytuacje tez mam 1.8t tylko ze b7 i jest dokladnie tak jak napisales, tylko ze u mnie po tej akcji zaczela mrugac kontrolka silnika no i po chwili przestala, przeciagnalem go na 2 biegu troche bo juz do domu dojezdzalem i juz nie szarpal .mógłbys sie podzielic jak poradziłeś sobie z tym problemem kolego? Edytowane 23 Października 2014 przez schll3r
przem88 Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 kolega niech uzupełni profil to po raz powodem jest zawór n75 lub przewody. podepnij kompa zobacz jakie bledy Ci wywala, i zrób logi to koledzy z forum Ci pomoga:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się