Jump to content
IGNORED

przyśpieszenie


przem88
 Share

Recommended Posts

pojawił się dziwny problem, podczas gdy rozpedzam auto normalnie bez szalenstw odczuwa sie to dopiero od 4 biegu od ok 3k obrotów, na 5 biegu dzieje sie tak od jakichs 90km/h, a chodzi o to ze auto w pewnym momencie tak jakby turbo odłączało i przez chwile nie ma takiej mocy ale pozniej juz jest prawei normalnie bo odczuwam delikatny spadek mocy jak przed chwilowym "zamuleniem"ale jest lepiej niz podczas "zamulenia" , jak ruszam autem bardziej agresywnie to nie jest az tak odczuwalne, podczas zmiany biegów przy 4 lub 4.5k tys obrotów. nie wyskakuje mi check ani nic... przepływka? male cisnienie w turbo? nie mam pojecia...

Link to comment
Share on other sites

Podpinałeś vaga? Sprawdź szczelność dolotu.

Link to comment
Share on other sites

pb i lpg to samo, przewaznie przy predkosci od ok80 km/h czasam ok 100m/h bez wzgledu na jaki biegu, jutro cos tam bede z tym robil takze dam znac.

Link to comment
Share on other sites

wg kompa, wypadanie zaplonu, mechanik powiedział że to moze byc wina wszytskiego , wiec zamowiona cewka bosha, swiece laserowe, czekam na czesci, wymienie dam znac czy to bylo przyczyna, jesli nie bede myslał dalej.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sprawdź czy nie padł zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej.

Link to comment
Share on other sites

bede mial to na uwadze i zapytammechaniora, bo czasem trzeba im podpowiedziec lub zasugerowac cos i czasem im lapmka w glowie sie zapala:D


kur...moj program na lapku nieche sie polaczyc z niunia wiec nie zrobie logów...a wiec wrócilem od mechaniora, obroty juz nie faluja wszytsko ladnie pieknie ale jak przyspieszam dalej jest to samo, moze jednak na pb troche mnie odczuwalne ale na lpg juz wyrazne szarpanie i brak mocy przy tym słychać jakby szuranie cos takiego. jutro podjade do mechanika tego samego i niech sprawdzi raz jeszcze


a i problem zaczyna sie od drugiego biegu ...wrzucam 2 gaz do podlogi zbier sie ładnie i od ok 3 tys kilak razy przerwi i pozniej przyspiesza normalnie tak samo jest na 3 i 4.

Link to comment
Share on other sites

Bez logow ciezko cos zdiagnozowac z objawow wyglada jakby turbina przeladowywala.

Link to comment
Share on other sites

no i chyba turbina przeladowuje bo mowil ze elektrozawor do wymiany, tylko ciekawe jak wymieni czy cos sie zmieni czy przypdkiem nie naciaga mnie troszke...

Link to comment
Share on other sites

no i chyba turbina przeladowuje bo mowil ze elektrozawor do wymiany, tylko ciekawe jak wymieni czy cos sie zmieni czy przypdkiem nie naciaga mnie troszke...

Dlatego trzeba było zrobić logi i tu wrzucić

Link to comment
Share on other sites

nie mam jak zrobic logów...program mam ale akurat ten nie chce mi sie łaczyc z autem...


pytanko... podobno można sprawdzic n75 bez kompa a mianowice zdjac wezyk z gruszki turbiny i sprawdzic czy zasysa deliktanie powietrze, jesli zasysa to jest ok czy to prawda? robił ktoś tak?


a wiec bylem u innego mechanika bardziej zaufanego, zajmuja sie gazem tez i zmnijeszył mape gazu najpeirw raz pozniej drugi i auto juz nie przerywa az tak ani na gazie ani na beznynie tylko muli wiec szarpanie wyeliminowane


logi wrzuce i tutaj. turba podobno nie da sie sprawdzic bo nie ma czujnika...wiec jak to nie przeplywka ani nie n75 ani nie czujnik podcisnienia to juz nie wiem.


nie mam jak zrobic logów...program mam ale akurat ten nie chce mi sie łaczyc z autem...


pytanko... podobno można sprawdzic n75 bez kompa a mianowice zdjac wezyk z gruszki turbiny i sprawdzic czy zasysa deliktanie powietrze, jesli zasysa to jest ok czy to prawda? robił ktoś tak?


a wiec bylem u innego mechanika bardziej zaufanego, zajmuja sie gazem tez i zmnijeszył mape gazu najpeirw raz pozniej drugi i auto juz nie przerywa az tak ani na gazie ani na beznynie tylko muli wiec szarpanie wyeliminowane


logi wrzuce i tutaj. turba podobno nie da sie sprawdzic bo nie ma czujnika...wiec jak to nie przeplywka ani nie n75 ani nie czujnik podcisnienia to juz nie wiem.

http://vaglog.rtnet.pl/log_188683.html


mam jeszcze pytanie ile powinnna wynosic liczba oborotw na biegu jałwoym?? u mnie vag pokazuje 720...czy to nie za mało?

Link to comment
Share on other sites

"

a i problem zaczyna sie od drugiego biegu ...wrzucam 2 gaz do podlogi zbier sie ładnie i od ok 3 tys kilak razy przerwi i pozniej przyspiesza normalnie tak samo jest na 3 i 4.

"

witam, dziś miałem dokładnie taka sama sytuacje tez mam 1.8t tylko ze b7 i jest dokladnie tak jak napisales, tylko ze u mnie po tej akcji zaczela mrugac kontrolka silnika no i po chwili przestala, przeciagnalem go na 2 biegu troche bo juz do domu dojezdzalem i juz nie szarpal .
mógłbys sie podzielic jak poradziłeś sobie z tym problemem kolego?

Edited by schll3r
Link to comment
Share on other sites

kolega niech uzupełni profil to po raz :) powodem jest zawór n75 lub przewody. podepnij kompa zobacz jakie bledy Ci wywala, i zrób logi to koledzy z forum Ci pomoga:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...