Młody Opublikowano 19 Lutego 2009 Opublikowano 19 Lutego 2009 Panowie mam problem juz sam nie wiem co mi jest potrzebne do kiery od B7 mam B6 i kiera nie jest multi teraz mam kiere od B7 multi . Kupiłem tak: - Łącznik 4 Pin - 4E0-972-133 - Okablowanie poduszki - 4F0 971 589 A teraz szukam modułu i taśmy ; Musi być taśma o tych numerach : -4E0-953-541-B czy może być np. taka http://www.allegro.pl/item561179612_tasma_poduszki_pod_multifunkcje_do_a4_b6_i_b7.html Moduł domyślam się pewnie tylko z takimi numerami : - Moduł kontrolny - 8E0-953-549-R Proszę od odp.
bar.mag Opublikowano 19 Lutego 2009 Opublikowano 19 Lutego 2009 pisz do Pre_pl napewno wie co jeszcze bedziesz potrzebowal
bogi Opublikowano 19 Lutego 2009 Opublikowano 19 Lutego 2009 moduł może być chyba jeszcze z Q taśma -musi mieć 12 pinów (ale to wszystko już było opisane na forum ) szukaj !!
Młody Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 moduł może być chyba jeszcze z Q taśma -musi mieć 12 pinów (ale to wszystko już było opisane na forum ) szukaj !! Ale mi powiedziałeś
Flyer Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 Pisalem Ci juz na PW przeciez. moduł 8E0 953 549 Q taśma 4E0 953 541 A Najlatwiej znalezc kompletne przelaczniki od B7 Multi na allegro.
bar.mag Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 chlopaki jutro zaczynam wymiane i mam pytanie czy wyskocza mi jakies bledy i czy z nimi moge jezdzic bo nie mam dostepu do vaga? pozd
boberek Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 no ja jestem na etapie poszukiwania kierownicy ;P
konian Opublikowano 20 Lutego 2009 Autor Opublikowano 20 Lutego 2009 chlopaki jutro zaczynam wymiane i mam pytanie czy wyskocza mi jakies bledy i czy z nimi moge jezdzic bo nie mam dostepu do vaga? pozd to zależy co będziesz wymieniał, pewnie nawet jak wyskoczą błędy będziesz mógł jeździć tylko może się okazać że nie będzie działać multi.
bar.mag Opublikowano 21 Lutego 2009 Opublikowano 21 Lutego 2009 wymieniam tasme,okablowanie poduchy i kiere oczywiscie
konian Opublikowano 21 Lutego 2009 Autor Opublikowano 21 Lutego 2009 masz kiere bez multi, więc bez vagovania nie będzie działać multi.
bar.mag Opublikowano 21 Lutego 2009 Opublikowano 21 Lutego 2009 Panowie kiera wymieniona niestety tak jak mowisz przyciski nie dzialaja ale sie swieca zapalila mi sie tez kontrolka od ESP czy to znaczy ze nie dziala?Musze przyznac ze wyglada o niebo lepiej Dzieki wszystkim za wskazowki!!!!
konian Opublikowano 21 Lutego 2009 Autor Opublikowano 21 Lutego 2009 jeśli kontrolka ESP się świeci to stabilizacja na 100% nie działa. Może to mieć jakieś powiązanie z systemem poduchy czyli modułem bezpieczeństwa. Cyknij jakąś fotkę jak u Ciebie to wyszło.
siemian Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 z tego co się orientuje to po wymianie kierownicy z modułem trzeba zaadaprować od nowa ESP. Boberek jakiej kiery szukasz?
bar.mag Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 ESP przestalo sie swiecic po przejechaniu jakis 200m wiec z tym juz nie mam problemu co ciekawe w serwisie tu w NL powiedzieli mi ze sie nie podejmuja programowanie tego , mowia ze jest jeden mechanik ale on nie wie co i jak
siemian Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 czyli widocznie ESP się sam adaptuje podczas jazdy
bar.mag Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 na to wyglada co nie zmieni faktu ze przyciski nadal nie dzialaja
konian Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Opublikowano 23 Lutego 2009 z tego wynika, że samochód jest mądrzejszy od mechanika :polew: [br]Dopisany: 23 Luty 2009, 16:36_________________________________________________nawet się zrymowało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się