Mesiah Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Jak w temacie. Mam ADR'a ale niedługo zawita AEB na swap. Co ze skrzynią? Teraz przy 100 km/h mam 3 tyś obrotów i mnie to drażni. Rozumiem, że do ośki nie ma skrzyni 6 biegowej nie licząc diesli?
-sebo- Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Ja mam aeb i skrzynie djj 1.8T Quattro i tez przy 3 tys mam 100km/h
Mesiah Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 To kicha. Myślałem , że da się zejść jakąś skrzynią do tych 2.5 tyś (nie liczę automatów). Hałas i spalanie pewnie by spadły trochę.
koziol1172 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 W quattro mam 3 tys przy 100 ale jak jeździłem ostatnio ośka to miła 110 czy 112 przy 3 tyś
Dev Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Albo był to AJL albo licznik przekłamywał.
koziol1172 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Nie pamiętam już dokładnie ale coś mi się kojarzy że sto pięćdziesiątka to była, ale mogę się mylić. A AJL jakie ma przełożenie???
krzysiekml Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 ajl ma dłuższe biegi tak jak avj w b6
Mesiah Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 AJL występował tylko w Q prawda?
Mesiah Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 Czyli jedyna opcja to dłuższa skrzynia 5 z AJL? 6 biegowych benzyn w ośce nie było prawda?
Dev Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) Były ale w 2.5tdi Edytowane 21 Września 2014 przez Dev
Mesiah Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 To wiem ale ona nie podejdzie
Dev Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 I 1.9 tdi ATJ, i tez chyba nie podejdzie
Mesiah Opublikowano 22 Września 2014 Autor Opublikowano 22 Września 2014 DEV co zyskam montując skrzynie od AJL? Biegi są dużo dłuższe? Ciekawe jak ADR pociągnie to skrzynie. Z drugiej strony i tak będzie swap na AEB po chipie więc o to co będzie później się nie martwię. Problem tylko w tym , że muszę pobujać się trochę na tym ADR jeszcze. Będę wymieniał sprzęgło i półosie (swap hebli 320) więc od razu bym skrzynie włożył. Później przy swapie już bym tam nie zaglądał.
Arkadiush Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 ja w ADR mam 3 tys obrotów przy 115km
pacos Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Dziwne, ja mam przy 100km/h 2500obr w 2.4 manualu, myślałem, że 1.8T ma takie same przelozenia jak u mnie są
Dev Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 sprawdz dokładnie bo watpie aby tak było
Mesiah Opublikowano 22 Września 2014 Autor Opublikowano 22 Września 2014 W swojej 80 2.6 miałem ok 2600-2700 ale przy 100 na nawigacji a nie licznikowych.Czyli jakieś 110-115 licznikowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się