Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie Webasto DIESEL oraz wentylacja postojowa


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

A wpięty masz króciec (ten od pompki dozującej) do pompy paliwa w baku? W sedanie aby dostać się do pompy paliwa trzeba zdjąć siedzisko z tyłu nie wiem jak z usytuowaniem w avancie. Pompa paliwa w baku  jest fabryczna czy wierciłeś otwór żeby się wpiąć ssakiem?

Edytowane przez lucasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompka była ori pod webasto. mam avanta muszę dobrać się tam do pompki. Robiłem układ paliowy cały po opiłkach może przy składaniu zbiornika itp coś zdupili ;/ dmucham w ten wężyk od dołu w stronę zbiornika to nie poleciało nic powietrza w zbiornik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.01.2023 o 16:16, lucasek napisał(a):

A wpięty masz króciec (ten od pompki dozującej) do pompy paliwa w baku? W sedanie aby dostać się do pompy paliwa trzeba zdjąć siedzisko z tyłu nie wiem jak z usytuowaniem w avancie. Pompa paliwa w baku  jest fabryczna czy wierciłeś otwór żeby się wpiąć ssakiem?

Okazuje się ze przewód jest założony na pompkę, ale po zwaleniu go nie ma dziury w tym króćcu :facepalm::decayed:

co można z tym fantem zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pisałeś że pompa paliwa ORI pod Webasto...generalnie czeka Cię albo wymiana pompy paliwa w baku na taką z fabrycznym króćcem pod ogrzewanie postojowe albo wiercenie otworu przez ten króciec i wstawienie kawałka rurki jak na rys. poniżej

 

 

 

 

a.jpeg

Edytowane przez lucasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa była ori bo chodziło. miałem opiłki w paliwie i wszystko poszło do wymiany i przestało działać mi webasto, ale lato było to nie ruszałem tematu. Teraz się do tego zabrałem i po sznurku dotarłem dziś do tego baku. Ściągam ten przewód, a króciec zaślepiony. Teraz nie wiem co mam zrobić :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A82-10104.png.6f774fd1ac72be685f198f341630d83b.png

16 godzin temu, EndriuGiz napisał(a):

jeszcze pytanie jak to odpowietrzyć jak będzie zrobione ?

Musisz rozpiąć przewód paliwowy przy piecu i  poprzez funkcję Nastawy podstawowe wybrać opcję Wypełnienie przewodu paliwa.

 

Edytowane przez lucasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zbiorniku ogarnięte, przewód zalany ropa, ale nie działa. Wywala błąd brak płomienia. cyka pompka od paliwa, paliwo w wężyku się pokazało, za pierwszym razem mocno zakopcił i potem cisza ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra, udało się :) przyczyną był brak paliwa. Pompka nie podawała musiała się zapowietrzyć drugi raz. Zalałem cały układ webasta jeszcze raz i odpaliło :) chwila sporego dymu, potem rechło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej, zmarzłem trochę tej zimy, auto stoi na zewnątrz więc i ja postanowiłem założyć WEBASTO, stawiam na konstrukcję oryginalna.
auto to 2.0 diesel 11.2010, vin:WAUZZZ8K1BA031100
zgodnie z tym co jest w pierwszym poście mogę założyć spokojnie pompkę 4H0265105A, ale to musi być dokładnie taka czy ma się zaczynać 4H0... A i pochodzić od a4 b8 ( żeby kupić od razu najlepiej całość)

 

tutaj Szkita miał bardzo podbną sytuacje jak moją i użył pieca 8K0 265 081 AD sugerując że jest to ten sam co 4H0 265 105 E

webasto numery .JPG

Edytowane przez Damianex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piec o numerze 4H0 265 105 A zamienia się na -> 4H0 265 105 E -> ten z kolei zastąpili urządzeniem 4H0 265 105 G -> piec z inndeksem G zastąpili wersją 4H0 265 105 J 

Te powyższe piece występowały w następujących modelach: A4, A5, A6, A7, A8, Q5

Edytowane przez lucasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się kupić piec 4h0 265 105 A, kolejnym krokiem jest ochrona komponentu. I teraz mam klikną pytań.

1.Aby zdjąć CP wystarczy klon vcds?

2.CP można zdjąć oryginalnym VCP?

3.CP mozna zdjąć gdy urządzenie "leży na stole" czy musi być zamontowane w aucie?

4.po montażu do auta, bez zdjętego CP wiem że można zrobić test webasto, ale czy można bez problemu jeździć z takim webastem do czasu ewentualnej wizyty w serwisie w celu zdjęcia ochrony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Damianex napisał(a):

Udało mi się kupić piec 4h0 265 105 A, kolejnym krokiem jest ochrona komponentu. I teraz mam klikną pytań.

1.Aby zdjąć CP wystarczy klon vcds?

2.CP można zdjąć oryginalnym VCP?

3.CP mozna zdjąć gdy urządzenie "leży na stole" czy musi być zamontowane w aucie?

4.po montażu do auta, bez zdjętego CP wiem że można zrobić test webasto, ale czy można bez problemu jeździć z takim webastem do czasu ewentualnej wizyty w serwisie w celu zdjęcia ochrony?

1. VCDS nie da rady

2. VCP też nie.

3. Oficjalną (legalną) metodą powinien być zamontowany w aucie gdyż przypisujesz do niego nowy VIN.

4. Można, dlaczego nie?

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muskel1 jak zwykle konkretne i pomocne odpowiedzi.

co do pkt 4 - nie wiedziałem czy może blokować jakoś swobodny przepływ wody i silnik np by sie nie dogrzewał, ale jeśli nie przeszkadza to świetnie.

ktoś poleci warsztat niedaleko poznania do zdjęcia CP ? pewnie będę to robił za jakieś pół roku jak złoże wszystkie graty. Na chwile obecną dzwoniłem do jednego warsztatu i dostałem cenę 350zł - czy to drogo jak za wykonanie takiej usługi ?

 

5.Jaka powinna być "normalna" cena za zdjęcie CP dla webasto ? 

6.jeśli wystarczy mi progrgamowanie webasta w MMI to nie musze dokupować sterownika/odbiornika aby wszystko działało?

Edytowane przez Damianex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B8 3.0 tdi ccwa włączam webasto koga na ekranie logo że się uruchamia i zaraz jest off, bald 01414 dmuchawa v6, jak się do niej dobrać? Da się to zribic bez demontażu pieca? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzień dobry, 

szykuję się do ogarnięcia tego moda i postanowiłem odświeżyć temat prosząc o podpowiedź: 

 

a4b8 z 2014 ( po lifcie) 2,0 TDI 177km guattro, CGLC z 3 strefową klimatyzacją: 

 

piec 4h0 265 105 G

sterownik 4h0 963 271 B

pilot: 4h0 963 511 B

czy te części będą ok? 

 

 --> czy jak sterownik i pilot będą od innego modelu np. A8 albo A6  czy  da radę je zaadoptować do a4 B8

czy można szukać osobno sterownika i osobno pilota i da radę je wtedy sparować? 

i ostatnie pytane: czy ktoś może zna alternatywne numery części do tego modelu? np czy piec o numerze 4h0 265 105 z inną literką na końcu będzie pasował ? Jak tak to jak dobrać wtedy sterownik i pilot?  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Selim napisał(a):

dzień dobry, 

szykuję się do ogarnięcia tego moda i postanowiłem odświeżyć temat prosząc o podpowiedź: 

 

a4b8 z 2014 ( po lifcie) 2,0 TDI 177km guattro, CGLC z 3 strefową klimatyzacją: 

 

piec 4h0 265 105 G

sterownik 4h0 963 271 B

pilot: 4h0 963 511 B

czy te części będą ok? 

 

 --> czy jak sterownik i pilot będą od innego modelu np. A8 albo A6  czy  da radę je zaadoptować do a4 B8

czy można szukać osobno sterownika i osobno pilota i da radę je wtedy sparować? 

i ostatnie pytane: czy ktoś może zna alternatywne numery części do tego modelu? np czy piec o numerze 4h0 265 105 z inną literką na końcu będzie pasował ? Jak tak to jak dobrać wtedy sterownik i pilot?  

 

Piec możesz zastosować o numerze: 4H0265105A -> 4H0265105E -> 4H0265105G -> 4H0265105J

Pilot i sterownik może być z A4 lub A6 - sterownik i pilot muszą być z jednego modelu czyli jeśli masz sterownik z A6, to pilot również z A6; natomiast jeśli kupisz sterownik z A4 to pilot też musi być z modelu A4.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli możliwy jest np scenariusz, że piec mam  o numerze 

4h 265 105 E, a sterownik i pilot z numerem  B?  ( ważne jest, żeby były od jednego auta? )

Edytowane przez Selim
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam się dokładnie np nad aukcją poniżej: 

 

Pilot centralka Webasto Audi 4H0963511C 4H0963271E 4H0963511C 4H0963271E za 980 zł z Łętownia - Allegro.pl - (15208612534)

 

 

tutaj sterownik ma literkę E a pilot C -->a  ponoć są z jednego auta.  Może tak być ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...