karollllllll Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Da sie to uturbic .... ? 1.8 adr
piotr426 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Bardziej pewnie i ekonomiczniej będzie zrobić SWAP na 1.8T
Arkadiush Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Da sie to uturbic .... ? 1.8 adr
szakal222 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Da ale worek pieniedzy .lub swinka predzej warchlak pieniedzy z oszczednosci pojdzie .ja bym robil swap na kompletne 1.8t bedzie taniej i ori Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
karollllllll Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 Mam turbo k04, mam kuler, troche rorek z kwasu .... i duzo checi Pieniadze sie terz znajda Nawet miska siedzi juz od 1.8t olejowa
Dev Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Faktycznie, miska od 1.8T to podstawa tjuningu
karollllllll Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 Do tego mam 2 silniki rozwalone 1.8t korby wyszy bokiem Silniki mialy po 200km na sofciku tuningowym. Kupilem od kupla za grosze Jeden a drugi z niemiec przywiozlem (szrot
jacek70 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 A nie lepiej posprzedawać to wszystko i kupić kompletny silnik wraz z osprzętem. Wtedy przekładają wszystko i już masz.
karollllllll Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 No tak myslalem tez nad tym ...
kanaper Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Kup 1.8T, bo się narobisz składając sam a pewności nie masz czy wszystko sie uda i ile pojeździ.
Luke20 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 ja na Twoim miejscu bym spróbował z tego ADR'a zrobić jakieś uturbione TDI
maniek796 Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 Zastanawiam się grubo nad wsadzeniem do mojego 1.8 20v adr turbiny. Kolektor wydechowy wraz z całym wydechem podchodzi podobno z aeb smarowanie turbiny z chłodnicy oleju chłodzenie gdzieś się wpiąć w układ aby woda krążyły interkuler od 2.5 tdi w zderzak od strony pasażera połączyć to gomowymi rurami kolektor ssący zostawić od adr normalny i połączyć filt stożkowy przepływomierz turbo,turbo interkuler przepustnica kolektor ssący turbo na sztandze ustawić żeby pompowalo nie tak jak w seryjnym 1.8 t 0,6 bara tylko 0,3 max ,0 ,4 bara żeby coś nie wypluł. Nie zależy mi na tym aucie a po bawił bym się jak myślicie ma to jakiś sens? Koszty nie duże a zabawy by było trochę ? mam kolegę który ma cos podobnego zrobione w cinquecento tylko ma na ipg zrobione mapę żeby to ładnie chodziło i miało pożądana moc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się