Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tuning Adr 1.8 ...


karollllllll

Rekomendowane odpowiedzi

Da ale worek pieniedzy .lub swinka predzej warchlak pieniedzy z oszczednosci pojdzie .ja bym robil swap na kompletne 1.8t bedzie taniej i ori

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego mam 2 silniki rozwalone 1.8t korby wyszy bokiem

Silniki mialy po 200km na sofciku tuningowym.

Kupilem od kupla za grosze

Jeden a drugi z niemiec przywiozlem (szrot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej posprzedawać to wszystko i kupić kompletny silnik wraz z osprzętem. Wtedy przekładają wszystko i już masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się grubo nad wsadzeniem do mojego 1.8 20v adr turbiny. Kolektor wydechowy wraz z całym wydechem podchodzi podobno z aeb smarowanie turbiny z chłodnicy oleju chłodzenie gdzieś się wpiąć w układ aby woda krążyły interkuler od 2.5 tdi w zderzak od strony pasażera połączyć to gomowymi rurami kolektor ssący zostawić od adr normalny i połączyć filt stożkowy przepływomierz turbo,turbo interkuler przepustnica kolektor ssący turbo na sztandze ustawić żeby pompowalo nie tak jak w seryjnym 1.8 t 0,6 bara tylko 0,3 max ,0 ,4 bara żeby coś nie wypluł. Nie zależy mi na tym aucie a po bawił bym się jak myślicie ma to jakiś sens? Koszty nie duże a zabawy by było trochę ? mam kolegę który ma cos podobnego zrobione w cinquecento tylko ma na ipg zrobione mapę żeby to ładnie chodziło i miało pożądana moc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...