Guciorro Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Mam zamiar zachipowac a4 2.5 b6 180KM z tego co wiem to max można osiagnac 210KM jeśli ktoś ma to już za sobą to jakie sa roznice i czy w ogole się to oplaca?
marcin4x4 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 (edytowane) poprawi się elastyczność silnika pojawi się banan na ryju vmax też się podniesie to raczej bez większego znacznie spadnie spalanie Edytowane 28 Września 2014 przez marcin4x4
gregor10 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Jest jeden problem.... jak będzie limiter na pompie,wtedy nie uzyskasz 210km.
Guciorro Opublikowano 30 Września 2014 Autor Opublikowano 30 Września 2014 Cos na pewno da się uzyskac skromne 200 będzie mnie satysfakcjonowalo
spanky Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 jak blokada na pompie to przyrost mocy nie bedzie spektakularny ,a lo poprawi sie odczuwalnie przebieg momentu obrotowego ....
gregor10 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Cos na pewno da się uzyskac skromne 200 będzie mnie satysfakcjonowalo 200 to bez blokady , z blokada mniej zdecydowanie, ale moment pójdzie w góre odczuwalnie
Guciorro Opublikowano 12 Października 2014 Autor Opublikowano 12 Października 2014 czyli z blokada ile można uzyskac?? Oddalem auto do elektronika, podniosl dawke paliwa na obciążeniu zrobil cos z zapłonem wprowadzil jeszcze kilka zmian. Roznica jest wyraźnie odczowalna auto pezyspiesza o wiele lepiej
Panzol Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 poprawi się elastyczność silnika pojawi się banan na ryju vmax też się podniesie to raczej bez większego znacznie spadnie spalanie Poważnie spadnie?
fanthomas18 Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Przy takim samym stylu jazdy jak najbardziej w tym tygodniu sam się o tym przekonałem Tzn u mnie po chipie przy bardziej agresywnej jeździe spalił mniej więcej tyle samo co wcześniej przy w miarę spokojnej
jacek70 Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Tylko w twoim przypadku elektronik podniósł dawkę i dzięki temu jest różnica. Wobec tego spalanie pewnie też masz większe.
fanthomas18 Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Co do spalania to tak jak pisałem wyżej, teraz jeżdżąc bardziej agresywnie jest TAKIE SAMO jak wcześniej przy spokojnej jeździe
Guciorro Opublikowano 12 Października 2014 Autor Opublikowano 12 Października 2014 spalanie nie wzrosło powiedział bym nawet ze trochę spadlo.
fanthomas18 Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 U mnie przy takim samym stylu jazdy spadło
marcin4x4 Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 nawet jak motor jest ostro dokoksowany i spalanie pod butem rośnie to od czego jest driver wish ;] Poważnie spadnie? to nie jest benzyna... fle ;]
gregor10 Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 w benzynie też spada , tylko trzeba wiedzieć jak to zrobić
Rabbi Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 w benzynie też spada , tylko trzeba wiedzieć jak to zrobić potwierdzam,po sofcie Gregora spalanie spadło
marcin4x4 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Przy zachowaniu stylu jazdy w każdym spadnie, bo będziemy używać mniej gazu (szybciej osiągamy zadane parametry), bardziej chodziło mi o tendencje że w ropniakach, im więcej niuta tym fajniejsze spalanie. S60 R (2,5 T 300 koni, po lekkim modzie) mi nie ucieknie a w trasie potrafię spalić ~6 litrów, nie ma co narzekać Edytowane 15 Października 2014 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się