stranger212 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Witam Szanownych forumowiczów. Czy może ktoś mi pomóc z problem a mianowicie wczoraj gdy leciałem na trasie silnik stracił raptownie moc a za mną pojawiła się chmura szarego dymu. Prawie na 100 % turbina gdyż dziś jak się do niej dobrałem to wyczułem delikatne luzy na wirniku. Jedyne co mnie zastanawia to dziwny metaliczny dźwięk wydobywający się z okolic łączenia turbo z katalizatorem tak jakby się coś tam urwało i się telepało. Czy możecie mi podpowiedzieć coś w tej kwestii co to może być? Druga sprawa to sama turbina. U mnie ma ona oznaczenie 059 145 702s i jak szukam drugiej takiej samej to wyskakuje mi wszędzie że montowana była w 3.0tdi. Stąd moje pytanie czy szukać drugiej takiej samej bo ktoś już z tym grzebał czy szukać oryginału a jeśli tak to jaki tam oryginał był montowany?
Dev Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 U Ciebie jest K03-029, warto zrobic z tego K03-073 czyli K03S. Jak chcesz to moge Ci to ogarnąć. To turbo na pewno nie bylo w 3.0tdi, nic nie pasuje.
stranger212 Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 Czyli jak rozumiem oryginalnie powinno być K03-029 i co mi da wymiana tej na K03S. No i co to była za stara turbosprężarka bo raczej nie była ona oryginalna. Co autor miał na myśli wkładając ją. Przepraszam ale jestem laikiem w oznaczeniach turbo i nie znam się na różnicach pomiędzy nimi. Ale ja jestem w UK więc szukam części tutaj. Chyba że też tu jesteś
Dev Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Zawsze moge Ci ja wyslac do jUKej. Turbo jest bardziej wydajne, z zapasem mocy do 220kM
stranger212 Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 No wszystko ok ale jak większe turbo to i by przydało się pogrzebać w mapach jak rozumiem. Nie powiem że nie mam podłoża bo głowica już zmieniona na tą z aeb z szerokimi dolotami ale póki co to chciałbym to zrobić po najtańszych kosztach. No i jeszcze to chrobotanie w okolicach turbiny i katalizatora. Co to może być bo może nie potrzebnie szukam turbiny.
jacek70 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Chrobotanie to pewnie rozsypana turbina. Radzę skorzystać zpomocy kół Dev. warto i będzie duża korzyść.
RadoslawW Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 No dobra. Ale program tez trzeba zmieniać bo nic mi zmiana turbo bez tego nie da chyba że większa turbo dziurę. Poprawcie mnie jeśli się mylę. No i ile mnie wyniesie ta turbina? Chrobotanie to pewnie rozsypana turbina. Radzę skorzystać zpomocy kół Dev. warto i będzie duża korzyść.Pewnie tak tylko jestem ciekaw co się tak mogło rozsypac żeby dudniło teraz praktycznie w katalizatorze. No i jak z tym turbo panowie? Czy jeśli zmienię je na k03s i nie zmienię programu to będzie mi to chodziło tak jak było w oryginale czy może coś się zmieni? Zawsze moge Ci ja wyslac do jUKej. Turbo jest bardziej wydajne, z zapasem mocy do 220kM Dev a powiedz ile by to wyszło razem z wysyłka? Odezwij się na priv.
Dev Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Nie mam pw poniżej masz nr do mnie
Ukasz5517 Opublikowano 12 Lutego 2019 Opublikowano 12 Lutego 2019 W dniu 22.10.2014 o 21:05, Dev napisał: Nie mam pw poniżej masz nr do mnie Dev mozesz podac do siebie numer ? Potrzebuje turbo do 1.8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się