kaline1984 Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 (edytowane) Witam .Mój silnik dostał -nowe turbo 1756, -nowy spawany kolektor wydechowy, -fmic -dp 2,5 -egr odmy brak, -program Co o tym Myślicie Zdjęcia Edytowane 10 Października 2014 przez kaline1984
C4NC3R Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 Jakiś wykres?? Sam myślę nad 1756 i fmic, (Alki już leżą od jakieś czasu) i mocy coś koło 200KM i 400Nm... Ale wszystko dopiero na wiosne...
adrian998998 Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 Może byś chociaż opis uzupełnił bo nie wiadomo jakiego silnika się tyczy.... Co do mocy to trzeba umieć wystroić turbo i układ paliwowy czy sprawny..
krzysiek1606 Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Witam .Mój silnik dostał -nowe turbo 1756, -nowy spawany kolektor wydechowy, -fmic -dp 2,5 -egr odmy brak, -program Co o tym, Myślicie wklej wykres
elmer80 Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Dawaj wykres i foty. Kto robił program? wysłane z Commodore 64
kaline1984 Opublikowano 30 Września 2014 Autor Opublikowano 30 Września 2014 Kto robił program widać na wykresie. Założenie było takie żeby nic nie było widać. Wszystkie rury malowane proszkowo na czarno złączki czarne.
elmer80 Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Dobra teraz widzę w przeglądarce bo wcześniej w tapatalku nie pokazywało
Blachu Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Kolego ta waga na wykresie jest ok? Tylko 1535 kg? To mój awx w sedanie w ośce waży 1480, a do tego jeszcze paliwo i kierowca... Więc coś tu nie halo... Sent from Lumia 920
adrian998998 Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Hamowana z autopilota :decayed: waga się nie zgadza....seria tak jak kolega Blachu pisze ok 1500 waży a jak jeszcze 2 osoby siedziały to spokojnie ponad 1600 będzie.
kaline1984 Opublikowano 1 Października 2014 Autor Opublikowano 1 Października 2014 (edytowane) Dziś ważyłem auto same waży 1540 kg ok 25 lit ropy. Tuner nie miał dowody i policzył ok 1400 kg + 2 osoby..Ma to poprawić i zobaczymy co wyszło.Byłem dziś też na hamowni stacjonarnej MAHA a tam moc dużo większa Edytowane 1 Października 2014 przez kaline1984
Blachu Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Różnica względem samego chipa mocno odczuwalna? niedługo u mnie też zawita pod maską gtb Sent from Lumia 920
kaline1984 Opublikowano 1 Października 2014 Autor Opublikowano 1 Października 2014 (edytowane) Jest 2500obr i jest jazda ,3500 jest odlot tak to wygląda, .Każdy dzień bez GTB to dzień stracony. Edytowane 1 Października 2014 przez kaline1984
Blachu Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 A od dołu jak jedzie względem serii na chipie? Tak do 2000obr? Jak z reakcją na gaz? Nagraj jakieś filmiki jak jedzie Sent from Lumia 920
adrian998998 Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Jeszcze ten dołek wygładzić i by było miodzio
kaline1984 Opublikowano 1 Października 2014 Autor Opublikowano 1 Października 2014 (edytowane) Ostatnio miałem gotowca 160 KM a w nim pełny moment przy 1950 wiec teraz jest słabo z dołu.Wtedy był strzał i dalej nic a teraz rośnie i rośnie. Wkleiłem nowy wykres po poprawionej wadze w temacie wątku. Edytowane 3 Października 2014 przez kaline1984
C4NC3R Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 Ładnie to wygląda 207/4203, ciekawe jak z trwałością jednostki przy częstym butowaniu...
kaline1984 Opublikowano 13 Października 2014 Autor Opublikowano 13 Października 2014 Z tego co wiem to nie jest jeszcze szczyt możliwości AVF i nigdy nie słyszałem zęby się posypał od takich parametrów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się