Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BEX quattro pb/lpg analiza logów


Waść Kolorowość

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry Wieczór,

Panowie problem jest taki:

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded
Instalacja gazowa założona 2 tyg temu, zaraz po kupnie samochodu zrobione około 700 km, dlatego nie wiem czy jest to spowodowane źle wysterowaną instalacją LPG. Raz pojechałem podniósł wykres do góry by zwiększyć prawdopodobnie dawkę.
Po wykasowaniu błędów auto jedzie normalnie. Po pewnym czasie nie zależne od ilości przejechanym kilometrów auto dostaję muła. Wydaję mi się, że spowodowane jest to od stylu jazdy. Tzn zachowuję się tak jak by nie było turbiny, wyłącza ją od około 3 tys obr.min zaraz po tym objawie wchodząc w błędy ECU pojawia się w/w błąd 17536

Jeżdżąc dalej nie kasując błędu 17536, pojawiają się kolejne błędy:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Prawdopodobnie dzięki zasłudze pierwszego błędu 17536

Czy jest możliwość by ktoś z forumowiczów zerkną na logi dynamiczne ?
Logi robione na benzynie po usunięciu błędów z ECU.

DYNAMICZNE:

Na mój rozum lambda coś świruję
Nie wiem czy odpowiednie kanały logowałem jeśli nie to napiszcie które logować.

Pozdrawiam Wojciech
Edytowane przez Waść Kolorowość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jest po jakims programie, przeplywka malo niby wskazuje ale w korekcjach sondy tego nie widac, a powinno. To tego tubina nie trzyma juz gora doladowania, jedynie co teraz mozna sprawdzic to standardowo szzelnosc ukaldu dolotowego i odmy, sprawdzic zawor dv czy sprawny, logi jeszcze proponuje do kompletu 020+031.

Edytowane przez ?ukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jest po jakims programie, przeplywka malo niby wskazuje ale w korekcjach sondy tego nie widac, a powinno. To tego tubina nie trzyma juz gora doladowania, jedynie co teraz mozna sprawdzic to standardowo szzelnosc ukaldu dolotowego i odmy, sprawdzic zawor dv czy sprawny, logi jeszcze proponuje do kompletu 020+031.

Tak zrobię w wolnej chwili, dziękuję za podpowiedź

Panowie wiecie jaki przewód i gdzie idzie z tego miejsca oznaczonego na czerwono ?

536dfc71e6835e42m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewód od EVAP-u, na filtrze powietrza znajduje sie zaworek od evapu n80 i za nim trójnik i jedna częsc powinna być podłaczona weżykiem do tego mijsca co zaznaczyłeś.


http://s19.photobucket.com/user/walky_talky20/media/EVAP-delete.png.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewód od EVAP-u, na filtrze powietrza znajduje sie zaworek od evapu n80 i za nim trójnik i jedna częsc powinna być podłaczona weżykiem do tego mijsca co zaznaczyłeś.

http://s19.photobucket.com/user/walky_talky20/media/EVAP-delete.png.html

Ok, dziękuje,

Patałachy robiły ten samochód wcześniej, "na handel"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi na pb czy lpg robione ?

Na Pb logi były robione po usunięciu błędów z ECU

Dziś z racji wolnego czasu podłubałem przy samochodzie i nasuneło mi się pytanie, czy nie doładowanie turbiny na wyższych obrotach 4300-koniec może być spowodowane tym że siedzi za małe turbo i na wysokich jest już nie wydolne ?
Zainstalowane jest 5304 101 50 95C
b7269b89bf9ef1b7med.jpg
Po dotoczeniu korków z poliamidu sprawdzanie szczelności, słychać bulgot z dołu silnika czyli do wymiany jest zapewne odma pod kolektorem ssącym ?
7027ecbad499a478med.jpg
Panowie czy zaślepiony króciec na zdjęciu to robota fabryki czy druciarstwo czyjeś ?
Edytowane przez Waść Kolorowość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ori króciec,a turbo zdaje się że to zwykłe k03,zerknij ile ma łopatek 12 czy 8

Edytowane przez krzysiekml
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ori króciec,a turbo zdaje się że to zwykłe k03,zerknij ile ma łopatek 12 czy 8

Tak też mi się wydaję, powinno siedzieć k03-073 06B145703B ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po obiadku znowu poszedłem do samochodu bo mnie ciekawość zjada i nie daję spokoju. W samochodzie siedzi turbo k03-29 czyli turbo z wersji np 163KM.

Moje pytanie czy można pi razy drzwi stwierdzić moc silnika zczytując np numer seryjne części. Zdejmując podszybie dostałem się do ECU widnieją na nim dwie najlejki-plomby z logiem ABT

a9638537c967b580med.jpg

02b2ce1c13565ee2med.jpg

e99f13dbe939e42bmed.jpg

Wtryski 06A906031BA czyli BEX, 2xSMIC też standard, czy jeszcze są jakieś części z których warto zczytać symbole ?
Wiadomy fakt turbo jest za małe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładaj turbo z bex-a i logi rób będziesz wiedział co jest grane

Tak zrobię jak będzie gdzieś na sprzedaż. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy w zaworze EGR w moim samochodzie nr 06b131101G, tłoczek w środku powinien się ruszczać jak się poda mu podciśnienie czy nadciśnienie, chciałbym go sprawdzić bo wywaliło mi błąd.

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega JawoR36 ma te dwie sztuki K03S do sprzedania: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/292081-kupie-turbosprezarke-18t-bfb-lub-mocniejsza-za-rozsadna-cene-sprawna/?hl=k03s#entry4185266

Edytowane przez AB7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy w zaworze EGR w moim samochodzie nr 06b131101G, tłoczek w środku powinien się ruszczać jak się poda mu podciśnienie czy nadciśnienie, chciałbym go sprawdzić bo wywaliło mi błąd.

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded

błąd jest związany z pompa SAI.. to coś innego niż EGR :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to tzw. kombizawór i ma bardzo dużo wspólnego z układem SAI

pompa to pompa wtórnego powietrza

na ten zawór podaj podciścienie na cienki wężyk a w ten grubszy dmuchnij,powinno być przejście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy w zaworze EGR w moim samochodzie nr 06b131101G, tłoczek w środku powinien się ruszczać jak się poda mu podciśnienie czy nadciśnienie, chciałbym go sprawdzić bo wywaliło mi błąd.

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded

błąd jest związany z pompa SAI.. to coś innego niż EGR :P

Pompa sprawna wody nie ma, bezpiecznik dobry przekaźnik sprawny, ja stawiam na egr. Zawór egr ma dużo wspólnego z pompy SAI jest przecież podłączony do niego gruby wąż od pompy SAI

to tzw. kombizawór i ma bardzo dużo wspólnego z układem SAI

pompa to pompa wtórnego powietrza

na ten zawór podaj podciścienie na cienki wężyk a w ten grubszy dmuchnij,powinno być przejście.

Dzięki o to mi właśnie chodziło, u mnie jest przejście jak nawet się nie da podciśnienie czyli zepsuty. Poza tym odme szlak trafił, ta w bloku jest cała i sprawna, te małe zaworki zwrotne lekko przepuszczają

Edytowane przez Waść Kolorowość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz n112 i wężyki podciśnień przy nim,sam kombizawór też może być zapieczony lub nie otwierać się w 100% co da efekt słabej wydajności układu SAI i w/w błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...