Dev Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 cos jest lipa, trzeba sprawdzic napięcie paska, masz za duże skoki
Tomcioidzi Opublikowano 12 Października 2014 Autor Opublikowano 12 Października 2014 (edytowane) no zgadza się ale nie widział bym i tak wielkich zmian ja poprawiłem mam teraz 0 do -0.6 i tak dalej mi źle odpala.Może ktoś spojrzeć na moją przepławkę na poprzedniej stronie bo mam wrażenie i porównywałem z innym,i logami,że powinna być wartość 850 zadana a nie jak u mnie 845.Dodam,że turbina wstaje trochę późno bo musi być wyregulowana sztanga ze względu,że było wymieniane turbo od pasta 2.0tdi.Ale autko ciągnie równo i z tym się nic nie dzieje. Edytowane 12 Października 2014 przez Tomcioidzi
Dev Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 zrób logi, zobaczymy co tem jest
Tomcioidzi Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 dobra postaram się jak najszybciej Sprawdziłem dziś pasek rozrządu bo nie podobały mi się te skoki kąta synchronizacji i pasek jest bardzo luźny.Jest tak luźny,że ociera o jakąś obudowę a ząbki w niektórych miejscach są bardzo zniszczone.Rozrząd mam na obudowie wlepkę CONTI wymieniany przy 219tys.km, a auto teraz ma 260 tys.km. https://www.youtube.com/watch?v=5Aych5RzKdA&feature=youtu.be
OskiUK Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Wymieniaj predko, bo pozniej beda wieksze koszta. Caly komplet. Masz przyczyne skokow kata. Sent from my Kestrel using Tapatalk
Tomcioidzi Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 No dobra ale całego rozrząd nie ma sensu przecież ma przejechane niecałe 40 tys.km to nawet nie połowa.Jest tam jakiś napinacz przecież gdzieś ten luz powstał?. Może nie wymienili właśnie jakiegoś napinacza.
OskiUK Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Tak, jest tam napinacz. Zwichrowany bedzie powodowac to co u Ciebie. Jesli pasek ma luz i poniszczone zabki to tylko wymiana.
Tomcioidzi Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 Czyli napinacz i pasek pytanie czy się da to zrobić bez zdejmowania całego przodu.?
POWER-KRIS Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Da się ale nie pytaj jak. Chłopaki z aso Skody mi robili i nie zdejmowali zderzaka.
Tomcioidzi Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 To ja nie dam rady raczej bo z tego co widzę to napinacz jest na górze zaraz po lewej stronie patrząc z przodu gorzej z paskiem bo idzie na dół.
MAT1000 Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Wymieniaj kompletny rozrząd, jak nie chcesz za kilka tysięcy kilometrów znowu rozbierać. Masz pewność, że np. pompa wody jest dobra i wytrzyma do kolejnej wymiany ?
Tomcioidzi Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 (edytowane) witam byłem przed chwilą u swojego mechanika i tak trochę mnie uspokoił bo napiął mi ten pasek i powiedział,że ktoś go źle przy wymianie rozrządu napiął.Druga sprawa czy tam pod tą rolką napinającą jest amortyzator bo on twierdzi,że jest i że właśnie on powoduje napięcie tej rolki a ona napina pasek. Nie wiem czemu ale mi się wydaje,że go nie ma.Ostatnia sprawa auto normalnie pali czy zimne czy ciepłe wina wychodzi,że była w tym luźnym pasku. Edytowane 18 Października 2014 przez Tomcioidzi
POWER-KRIS Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 On pewnie o napinaczu hydraulicznym mówi, ale on był do lipca 2002 u Ciebie już nie ma.
Tomcioidzi Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 (edytowane) mala wzmianka moje auto jest z 2001 roku pomyłka już poprawiam, ale z tego co ja wiem tam też nie było napinacza hydraulicznego tylko rolka napinająca Edytowane 18 Października 2014 przez Tomcioidzi
Tomcioidzi Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 No teraz doczytałem to lipa, będzie chyba trzeba rozbierać.Pytanie to jest tłumik drgań więc za co on w końcu odpowiada bo jest rolka napinająca i ona sama się napina więc napina pasek a tłumik?., z jego powodu powinny być wibracje.Mój mechanik naciągnął pasek,jednak powiedział jak się to powtórzy luz to do wymiany niestety.
MAT1000 Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 (edytowane) Napisałeś wcześniej, że ząbki w pasku w niektórych miejscach są bardzo zniszczone, a mechanik naciągnął Ci to i chcesz tak jeździć ??? Na siłę chcesz zaoszczędzić, a możesz wwalić się w większe koszta. Edytowane 18 Października 2014 przez MAT1000
OskiUK Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Kolego, jak nastepnym razem luz sie powtorzy, moze byc za pozno. Piszesz, ze zeby na pasku poniszczone. Przemysl wymiane, powaznie. Sent from my Kestrel using Tapatalk
Tomcioidzi Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 Tak powiedział,że przesadziłem i go wystraszyłem i nie wygląda to tak źle więc muszę mu ufać,ale pojadę do niego jeszcze raz niech to poogląda dokładniej.Ząbki są nie wytarte , ale trochę starte.Przy wymianie samego pasku też trzeba ściągać przód?.
OskiUK Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Bedziesz oszczedzac to sie predzej czy pozniej zemsci. Wymien caly komplet i masz problem z glowy i spokojny sen. Daj foto tych startych zabkow:) Sent from my Kestrel using Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się