porki18 Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) DYNAMICZNE:Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_188059.htmlGrupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_188060.htmlGrupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_188061.htmlGrupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_188062.htmlGrupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_188063.htmlGrupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_188064.htmlBASIC SETTINGS:Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_188057.htmlGrupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_188058.htmlSTATYCZNE:Grupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_188056.htmlGrupa 001, 003, 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_188055.htmlGrupa 007, 013, 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_188054.html Koledzy i jak ktoś pomoże z tymi logami?? Edytowane 1 Października 2014 przez porki18
german81 Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 masz nieszczelnosc w układzie turbo i pierwsza pompka odbiega od reszty .
porki18 Opublikowano 2 Października 2014 Autor Opublikowano 2 Października 2014 Nieszczelnosc ok posprawdzam wszytskie węże , a co zrobic z pierwszym pompowtryskiem?? regeneracja??? czyszczenie?? Czy da rade wyregulowac??
szeryf Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 german81, w której grupie widać tą nieszczelność? Pytam z ciekawości
porki18 Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 Koledzy może ktoś jeszcze się wypowie? Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 up
Homiczek Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 nieszczelność hmm ciężko wyczuć. a coś się dzieje nie tak z silnikiem ? na przyszłość wrzuć linki jako linki, aby nie trzeba było kopiować i wklejać
porki18 Opublikowano 7 Października 2014 Autor Opublikowano 7 Października 2014 Ostatnio miałem problem z odpalaniem na ciepłym silniku.. A ogolnie to chciałem sprawdzić z samej ciekawości czy na pewno wszystko jest ok.
szeryf Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 To ja trochę pomogę i wkleję linki jako linki STATYCZNE:Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_188055.htmlGrupa 007, 013, 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_188054.html Grupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_188056.html DYNAMICZNE:Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_188061.htmlGrupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_188062.htmlGrupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_188063.html Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_188059.htmlGrupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_188060.htmlGrupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_188064.htmlBASIC SETTINGS:Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_188057.htmlGrupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_188058.html
Homiczek Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 logi ok jedynie co, to trochę grupa 23 zbliża się na minusie do normy, ale to temat jeszcze niejasny dla mnie. Możesz poczytać cos o 'vag bip grupa 23'
szeryf Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 Dla 2.0 TDI norma jest do -100, także te wyniki są ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się