Mielonasty Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Witam. Zastanawiam się nad założeniem zawieszenia obniżającego (jeszcze nie wybrałem jakiego), ale nie wiem jak będzie współgrać z załadowanym bagażnikiem. Co jakiś czas muszę przewozić narzędzia (dochodzące w sumie do ok. 400-600kg) i zastanawiam się czy jest w ogóle sens. Ktoś ma z tym doświadczenie?
tomaszstn Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Nie szkoda Ci auta, to dużo powyżej ładowności samochodu. Na Twoim miejscu kupiłbym przyczepkę a wtedy autko obniżył.
Mielonasty Opublikowano 3 Października 2014 Autor Opublikowano 3 Października 2014 (edytowane) Przyczepka jest, ale na razie jeszcze nie mam haka. W takim wypadku po prostu poczekam z zawieszeniem. Ciężar rozłożony jest w miarę równomiernie (ciężki sprzęt jak najbliżej środka samochodu), a ponieważ tylko czasami mam pasażera, więc myślałem, że tragedii nie ma. Edytowane 3 Października 2014 przez Mielonasty
tomaszstn Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Przecież to auto ma ładowność około 400- 450 kg i to jest cały ciężar który może być przewożony w samochodzie włącznie z kierowcą i pasażerami.
_quattro_ Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 dochodzące w sumie do ok. 400-600kg
Mielonasty Opublikowano 3 Października 2014 Autor Opublikowano 3 Października 2014 Załadunek nie jest wożony cały czas, w przeciągu 2 miesięcy zdarzyło się to raz, nieplanowanie, na krótki dystans i po niemieckich drogach . Wspomniałem o takiej wartości głównie żeby się dowiedzieć jak wygląda sprawa.
tomaszstn Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Lepiej tego nie powtarzaj tak czy siak, załóż hak, najlepiej taki odpinany, jak masz coś takiego ciężkiego to wsadzaj do przyczepy a autko oczywiście możesz położyć bliżej asfaltu, szukaj sprężyn progresywnych, w Polsce bardzo ciężko o to ale może w Niemczech Ci się uda, do tego dobre sportowe amorki i będzie
GreGoriO Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Ja przejechałem Europę (3300km) załadowany na maxa, 4 osoby plus pełny bagażnik plus box na dachu. W całości jak wyliczyłem miałem około 450kg Zawieszenie BV, spokojnie dało rady. Kilka razy tylko zdarzyło się, że było słychać tarcie ale to przy dużych nierównościach na niemieckiej autostradzie. Francja ku mojemu zdziwieniu to drogi płaskie jak stół. Polska wiadomo, poza A4 i S8 (Wrocław) to tragedia. Jeśli dobrze przygotujesz zawieszenie, to taki bagaż 450kg nie będzie mu straszny, oczywiście jeśli nie będziesz szalał na dziurawych drogach. Zauważyłem też wielu Niemców, którzy pomykali z przyczepkami, i to zdrowo pomykali. wg mnie jakieś 150-180 km/h. Przyczepki ładnie szły, żadnego rzucania czy drżenia, i to jest chyba rzeczywiście lepsze rozwiązanie. Rozłożenie ładunku na trzy osie (2+1). Auto zdecydowanie lepiej się prowadzi, można pozwolić sobie na większe prędkości.
Mielonasty Opublikowano 3 Października 2014 Autor Opublikowano 3 Października 2014 Ok, dziękuję wszystkim za opinie i rady . Zaczynam rozglądać się za hakiem, a jak już misja się powiedzie to biorę się za zawieszenie.
GreGoriO Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 znalazłem swoje zdjęcia z wyjazdu, zobacz jak to wyglądało...
kqba Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Niezła Cytryna P.S. Ten Box jakoś tak na tył masz przesunięty. Nie lepiej go było bardziej z przodu dać?
GreGoriO Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Specjalnie tak dałem bo otwiera się tylko od tyłu. Nie było jak się dostać do zamka. A poza tym bardziej mi się tak podoba. Następny box jaki kupię, musi mieć boczne otwieranie. No i ładniejszy, opływowy kształt. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się