daniel12896 Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 Kabel mam z allegro za 40 zł ale chyba się nadaje : ) Chyba, że kupię w ciemno ten czujnik, drogi nie jest chcą 40 zł. Tylko plastik jest zielony a mój stary biały (kremowy) ale to chyba różnicy nie robi.
Labiel Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Sprawdź VAGiem co mówią oba czujniki. Porównaj odczyty z czujnikiem od klimy na zimnym silniku. Szkoda kasy na zakupy w ciemno skoro łatwo to można sprawdzić. Jak odpali na zimnym to ma wyższe obroty?
daniel12896 Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 Tak jak odpali, a zdarza się to za drugim razem lub 3 to wskakuje na 1200 , ogólnie kręci z 5 sekund wskoczy na 300 ale coś jak by nie mogło go podciągnąć i gaśnie, czasem pomagało szybkie wciskanie pedału gazu, potem gaśnie i wtedy od razu zapala i wskakuje na 1200. czasem zafaluje.To sprawdza się w Engine czy Instrumentals? i który kanał wybrać?
Labiel Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Czyli niby ok. Który kanał to nie pamiętam. Ja zawsze patrzę po opisie. A do podstawowego sprawdzania zawsze można ściągnąć polskiego VAGa. Jeśli chodzi o sprawdzanie błędów to ja robię to właśnie niem bo wsio po PL, a potem ewentualnie weryfikuje jeszcze VAGiem. Kable i świece sprawdzane? Kable można sprawdzić w nocy spryskując je wodą.
daniel12896 Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 No tak ja mam po angielsku niestety . Spojrzę w opis i posprawdzam . Kable nowe, ogólnie musiałem wymienić kopułkę na starą z palcem, bo nowa miała przebicie na jednej wtyczce gdzie wchodzi kabel WN. Świece były nowe kupione. Może coś z tym paliwem, że nie podaje od razu takiego ciśnienia i nie chce zapalić za pierwszym.?
Labiel Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Można sprawdzić jeszcze ciśnienie PB i wydajność pompy paliwa. Filtr paliwa wymieniany? A ogólnie silnik w jakiej kondycji?
daniel12896 Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 Filtr wymieniony , ze starego aż czarno... własnie wyciągam pompę żeby ja obejrzeć ewentualnie wyczyścić ale za cholerę nie mogę wyjąć jej. A jak sprawdzić to ciśnienie?
neoxpl Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Reset ECU byl robiony cos pomaga? Moze gaz ci cos miesza w mapach wtrysku PB?
daniel12896 Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 No własnie już robiłem, gdy pochodzi i go zgaszę, po 5 sekundach odpalę odpala za strzałem, ale jak np próbuje go odpalić po 10 minutach to już nie chce dusi się przy 300 i nagle załapie i wskakuje normalnie. Dziwne to trochę, jak by nie miał wystarczającej dawki paliwa na start . Widzę, że ten sam silnik, wiesz może który czujnik odpowiada za sygnał do ECU ? ten na 4 pin czy ten na 2?
neoxpl Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Ten na 4 pin idzie na zegar i do ecu.
daniel12896 Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 Zauważyłem takie coś, gdy samochód pochodził chwile na gazie zgasiłem go, i wyciągnąłem wężyk, który idzie do dolotu, i przez jakiś czas wydobywało się z niego syczenie i czuć było gazem, po około minucie ucichło.
Labiel Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 A jaką ty masz instalację? Sekwencja czy starszego typu?
neoxpl Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Odlacz przewod gazu i sprawdz jak odpala
daniel12896 Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 Sekwencja Stag 200 . Ładuje akumulator bo już ciężko kręci troche Jeszcze spróbuje kupić ten preparat do czyszczenia układu paliwowego i wtrysków może coś pomoże. I pytanie czy mogę go wlać bezpośrednio do baku? czy muszę wymieszać w bance?
Labiel Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Na czas problemów zakręć zawór na zbiorniku LPG i wyjeździj LPG z układu. Po zgaszeniu LPG nie powinno nic puszczać.
daniel12896 Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) Robiłem tez już tak, zakręciłem zawór od gazu wyjeździłem gaz do końca zostawiłem na noc i rano też miał problem z odpaleniem, po okołu 8 godzinach próbowałem od palić i to samo ciężko. Spróbuje nagrać filmik jak to wygląda Tutaj dodaje link do filmiku: http://w819.wrzuta.pl/film/16ysp6dID6g/audi Edytowane 25 Października 2014 przez daniel12896
Binlladen Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Witam. Moja maszyna 1.6 gasnie przy odpalaniu na zimnym silniku ale jak dodam gazu przy odpalaniu to nie gasnie na wysokich obrotach. Na kompie pokazuje błąd czujnika wałka rozrządu. Czy to może być przyczyną? No i jeszcze delikatnie przy tym szarpie.
Labiel Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Witam. Moja maszyna 1.6 gasnie przy odpalaniu na zimnym silniku ale jak dodam gazu przy odpalaniu to nie gasnie na wysokich obrotach. Na kompie pokazuje błąd czujnika wałka rozrządu. Czy to może być przyczyną? No i jeszcze delikatnie przy tym szarpie. Może być.
Binlladen Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Witam. Moja maszyna 1.6 gasnie przy odpalaniu na zimnym silniku ale jak dodam gazu przy odpalaniu to nie gasnie na wysokich obrotach. Na kompie pokazuje błąd czujnika wałka rozrządu. Czy to może być przyczyną? No i jeszcze delikatnie przy tym szarpie. Może być. OK. Wymienie ten czujnik w tygodniu. Pytanie czy warto taki czujnik montować używany czy jak już to najlepiej nowy?
daniel12896 Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 Ja u siebie wymieniałem czujnik, i lepiej chyba wymienić aparat cały, jeśli dostaniesz i musisz patrzeć w środku ile jest otworków, akurat pewnie masz też jeden , w niektórych aparatach są 4 bodajże na każdy zapłon osobny.. Ja znalazłem gościa co mi od razu sprawdził czujnik i na miejscu wymienił sam czujnik a aparat został ten sam... Teraz pojawił mi się problem , że na benzynie tak jak by nie palił na wszystkie gary, czy może wtrysk jakiś , czasem powyżej 3 tys obrotów ciągnie ale jak ruszam to strzela mi w tłumik i się dusi. A i pamiętaj, ze jeśli będziesz ruszać aparat to musisz jechać na ustawienie zapłonu, mi za 30 zł ustawili na Vag-u.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się