neoxpl Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Jak sie ustawia zaplon w ADP?
daniel12896 Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 Ja byłem u elektromechanika podłącza się pod vaga i na kompie sprawdza jakieś wartości drugi musiał wejść do kanału, bo najlepszy dostęp odkręcić śrubę która trzyma aparat i tamten kazał mu przekręcać aparatem do uzyskania jakiś parametrów , skręcił wszystko i autko śmiga aż chce się jeździć. Tylko ja nadal nie rozwiązałem problemu z odpalaniem jak odpali to gdy dodam gazu nie ma siły wejść na obroty strzela z tłumik kicha prycha aż do czasu kiedy się na gaz nie przełączy wtedy jest wszystko ok
Labiel Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Zawsze zapominam o tych 1,6 gdzie są jeszcze prehistoryczne rozwiązania z aparatem zapłonowym. Jak prycha i kicha to znaczy że nie przepala PB, czyli albo problem z "iskrą" czyli układ WN do sprawdzenia (świece, kable itp), albo coś nie tak z zapłonem (zapłon nie w tym momencie ci trzeba).
neoxpl Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) Ok ale czy tu nietrzeba blyskac lampa? Bo cos gdzies czytalem ze powinno sie na vagu zablokowac kompa i wtedy blyskac lampa. Daniel mam maly test dla ciebie. Odlacz Aku pozniej odlacz sonde lambda podlacz Aku i sprawdz, mi to pomaga. Edytowane 27 Października 2014 przez neoxpl
daniel12896 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 No tak też słyszałem, ale nie koniecznie. Mi się wydaje że z lampa to rozwiązanie dla tych którzy nie posiadają Vaga . Mi mechanik ustawił i jestem zadowolony . : ) właśnie też tak myślałem żeby odłączyć aku na noc. Ogólnie zaczęło się tak dziać jak w vagu zrobiłem reset wartości i adaptacja przepustnicy. Chodź chyba lepiej pomaga mi adaptacja na kluczyk . Dziś będę jeszcze kombinować. A co to może być, że jak jechałem ok. 160km/h to temperatura spadła mi do 70stopni.? To coś raczej z Pb, bo jeśli przełączy na gaz to ciągnie i ładnie się wkreca. A właśnie na Pb tak się dzieje. Kable nowe Beru. Miałem nową kopułke i palec ale zmieniłem na stary bo przebicie miała i założyłem bez tej osłony . Myślicię, że ta druga obudowa mogła dawać zwarcie? Bo tam jakaś blaszka była.
Labiel Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Co do tej temp to raczej termostat.
neoxpl Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Daniel tez mam takie objawy odlacze aku na jakis czas i bedzie jezdzil na bezynie przelacze na gaz i mapy PB sie sypia i zaczyna sie kichanie prychanie w wydech. Jedyne co pomaga odpiecie lambdy mimo ze jest sprawna wtedy mozna jezdzic na PB i LPG.
daniel12896 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 I mam tak jeździć przez jakiś czas na Pb ? Z odłączoną Sondą ? Ogólnie wyskakuje mi błąd sondy .
neoxpl Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Tak sprawdzic czy bedzie jezdzil w takiej konfiguracji. U mnie podejrzewam rozregulowany gaz bo gdy wszystko podlaczone sonda itd gdy przelacze na gaz zaczyna sie szarpanie na pb. Tzn szarpie kicha itd ze nie da rady jechac. Dopiero przelaczy na lpg i zaczyna dzialac normalnie.
daniel12896 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 O no to dzięki wielkie za pomoc spróbuje i dam znać czy u mnie jest to samo. To czas najwyższy jechać na regulacje Właśnie wracałem do domu, jakaś masakra ani na tym ani na tym dobrze nie szło jechać .. już nie mam sił.. Niestety nic to nie dało po odpięciu sondy dalej to samo, jak lekko dodaje gazu to się rozpędza, ale jak od razu mocno to strzela w dolot, potem spróbowałem z odpięciem przepławki ale też nic , to samo... A czy mogło mi zaszkodzić STP do czyszczenia? bo wlałem tego dość sporo na okolo 15 litrów benzyny?
neoxpl Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Raczej nie powinno zaszkodzic a reset ecu po odlaczeniu byl robiony? Tzn aku odpiete?
daniel12896 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 Tak pierw odpiąłem aku potem sondę, poszedłem zjeść obiad i potem podłączyłem aku. Przed chwilą wyciągnąłem pompę , z jednego wężyka psiknęło paliwo to ten co pobiera, a z drugiego nic ten powrotny, czy tak powinno być? że w powrotnym nie ma paliwa? Trochę podpada mi paliwo ma taki dziwny zapach, może za dużo dolałem tego środka do czyszczenia i ma ciężko przepalić lub coś? Jak pojeździłem chwile na samej benzynie to po czasie już chodził normalnie, sondę już podpiąłem z powrotem . Może to paliwo jakieś felerne choć tankuje na Orlenie , wcześniej tankowałem na Generonie ale się trochę na słyszałem kolega lał do bańki 5-cio litrowej nie była pełna a na dystrybutorze 6,5 litra ;D Zastanawia mnie to czemu strzela tak w dolot ;/
Labiel Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Strzela w dolot bo nie przepala. Cały problem polega na tym żeby dowiedzieć się dla czego nie przepala, bo przyczyn jest cała masa.
daniel12896 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 Hmm mi się wydaję, że może to być to paliwo , choć mogę się mylić. Myślę, czy by jutro nie wlać mu 98 i go porządnie przepalić.. Już nie wiem co mu może być. Na gazie ładnie a na benzynie zonk, dusi go dławi i strzela. Bo gdyby coś z ukł. zapłonowym to i by na gazie źle chodził nie ?
neoxpl Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Ale wczesniej na bezynie działał dobrze i dopiero po zatankowaniu zaczelo swirowac?
daniel12896 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 Ogólnie gorzej zaczął chodzić na benzynie jak wlałem do bańki paliwa za 20 zł i dolałem do tego pół buteleczki tego STP , pojeździłem trochę z 50 km i było wszystko ok, na drugi dzień usunąłem błędy, i coś mnie podkusiło aby zresetować kompa na Vag-u i zaadoptować przepustnice i od tego czasu zaczęło się takie coś dziać
neoxpl Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Moze zeczywiscie za duzo tego STP. Dodam jeszcze ze u mnie i za zgaszonym i na odpalonym silniku nigdy jeszcze nie wyskoczył blad czujnika halla a pod Vaga byl podlaczany ze sto razy.
daniel12896 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 No to trochę dziwne, u mnie na odpalonym nie dało się go usunąć od razu powracał. Dlatego wymieniłem . A już tak ładnie chodził, tylko nadal ciężko mi odpala ; / i nie wiem jak to wyeliminować . ;/
neoxpl Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 To cos musi byc z tym czujnikiem bo u mnie tego błedu nigdy niewidziałem, chyba ze u mnie jest cos nie tak ze go nie ma . Bo tez niemoge doprowadzic do perfekcji tego silnika :/ "pierwsze odpalanie rano 3sekundy a musi byc na cyk :)"
daniel12896 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 Ja właśnie słyszałem, że te silniki są coś felerne, i ciężko dojść do ładu z nimi. ; D No nic trzeba samemu powoli coś kombinować, bo dać mechanikowi to też strach jak Cię skasuje a nic nie zrobi.. Coś mam uczulenie na nich A mam jeszcze takie coś, że jak podłącze kabelek do zbiorniczka wyrównawczego to na liczniku wyświetla mi się i mruga ta kontrolka . dlatego mam odpięty ten kabelek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się