neoxpl Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Uszkodzony czujnik w zbiorniczku chyba ze brakuje plynu.
daniel12896 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 Płyn jest , no tak własnie myślałem, bo poprzedni miałem akurat bez tego czujnika, myślałem, ze to może ma jakiś związek z temperaturą. Jeszcze jak bede mial okazje to podmienię cewkę zobaczę. Żeby ją też wykluczyć na wszelki wypadek Witam, słuchajcie z nudów chciałem zajrzeć do cewki jak wygląda czy nie jest może gdzieś pęknięta i przypadkiem kiedy odsłoniłem kawałek tej wiązki odkryłem taki kabelek czy może wiecie od czego on jest? Bo to wygląda na wiązkę od gazu chyba http://patrz.pl/zdjecia/kabelek-a4-b5
Labiel Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Z tej perspektywy ciężko stwierdzi co to jest i gdzie to jest. Ale jeśli kabel idzie od instalacji LPG to może to być jakiś zbędny kabel w wiązce. Często wiązka zaopatrzona jest w maksymalnie rozszerzoną wersję i nie wszystkie jej kable później są podłączane.
neoxpl Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 W niektorych wersjach samochodow sygnal obrotow silnika dla LPG jest brany z cewki u nas w ADP jest raczej brany z wtryskiwaczy paliwa A wiec moze byc tak jak Labiel napisal czyli moze byc zbedny.
daniel12896 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 No To go nie ruszam, zmieniłem kopułkę na tamtą co dawała przebicie, ale bez palca i bez tej 2-giej obudowy, zwarcia nie ma auto tak jak by lepiej chodziło obroty ładnie się stabilizują.. poczekam jak wystygnie czy odpali za pierwszym. Adam a powiedz mi czy dasz rade ruszyć nie do dając gazu? Czy Ci tez obroty spadają do ok 800?
Labiel Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Adam a powiedz mi czy dasz rade ruszyć nie do dając gazu? Czy Ci tez obroty spadają do ok 800? A co ty dieslem jeździsz? Może jak porządnie sprzęgłem popracujesz to da się ruszyć, ale specyfika Audi jest taka że podczas ruszania musisz mieć minimum 2 tyś obrotów, czyli ostro trzeba "gazować" aby sprawnie ruszać - to norma tego auta. Zapomnij o ruszaniu bez gazu. To nie jakieś punto.
daniel12896 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 No właśnie tak czułem z początku jeździłem dieslem a potem w pracy też , dlatego takie moje spostrzeżenie, owszem diesel inaczej chodzi ale wolałem się upewnić. Czasem uda mi się ładnie ruszyć a czasem pierw go zamuli a potem idzie. Fakt , że też sprzęgło mi wysoko łapie, ale chyba tak też w Audikach jest
Labiel Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Wysokie branie sprzęgła to też norma. U mnie w ADR też brała od samej góry - trzeba się przyzwyczaić. Z tym ruszaniem to wiadomo - nie diesel, ale sama specyfika Audi jest taka, że trzeba jednak dodać tego gazu żeby sprawnie ruszać. Też miałem z tym problem po przesiadce z Audi 80 1,6TD.
neoxpl Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) Tez mam ten problem bo tez jeżdżę 1.6 td i jak wsiądę do benzyniaka czasami normalnie zająca robię bo się zapominam. Ok teraz ja mam pytanie czy lambda na gazie tez powinna oscylować? Bo u mnie na PB fajnie oscyluje i przełączę na LPG i staje jak zamrożona i powrocie na PB już nie rusza i zaczyna się strzelanie w wydech. Dopiero po odłączeniu aku wszystko wraca do normy. Ma ktoś jakiś pomysł? Edytowane 28 Października 2014 przez neoxpl
daniel12896 Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 To byś musiał podjechać do gazownika, chyba, że ktoś tu sie będzie znać na tym. A Ty masz VCDS czy Vaga? A możesz mi powiedzieć, ile zajmuje Ci mniej więcej nagrzanie się autka przy takiej pogodzie? Bo mi wskazówka dopiero wskakuje na 90 stopni po okolo 15 km ;/ niewiem czy to nie za długo. I dziś jak już była na tych 90 stopniach , to jak wyjeżdzałem na główną drogę to go trochę przeciągnąłem i nagle wskazówka spadła do 80-75 stopni.. I własnie nie wiem czy to czujnik czy też termostat... nawet nie wiem gdzie on się znajduje.
neoxpl Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) Nie wiem nie jezdze tym autem dopiero jak doprowadze je doladu. Ale 15km to stanowczo za duzo moj diesel po 10km ma 90stopni gdzie diesle dluzej sie nagrzewaja. Termostat o ile dobrze pamietam jest w plasikowym kruccu w pompie wody kladac sie pod autem mozna go wymienic odkrecajac dwie srobki. Program Vag i Polski Vag Edytowane 29 Października 2014 przez neoxpl
daniel12896 Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 Okej dzięki za podpowiedz w lokalizacji termostatu. Czyścić raczej tam nic nie ma co . Więc to wina termostatu?
neoxpl Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) Czysci nie ma co i raczej termostat bo co innego chyba ze odpalasz nadmuch na full odrazu to bedzie sie dlugo grzal. Edytowane 29 Października 2014 przez neoxpl
daniel12896 Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 To to akurat jest mniej ważne, się dziwie co mu się stało, ze mi tak strzela gazu dać nie mogę bo się dusi . już brak pomysłów, a o odpalaniu to nie wspomnę ;/
neoxpl Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Na PB i LPG? A jak cewka podmieniana?
daniel12896 Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Opublikowano 3 Listopada 2014 (edytowane) No właśnie dzwoniłem na szrot to akurat nie mieli cewki, ale jestem blisko, ponieważ odpiąłem wtyczkę od czujnika temperatury, o dziwo samochód zapalił od strzała , co prawda wskoczył na 1300 obrotów, wkręcał się ładnie do czasu kiedy nie ruszyłem, pojechałem tak do sklepu żeby zamówili czujnik i jutro będzie ok.(15km) na gazie czuć było lekkie przerywanie, ale wydaje mi się dlatego, że Komp nie dostawał info o temperaturze, pod sklepem byłem około 10 minut, odpalił od strzała : ) po wrzuceniu na luz obroty zatrzymywały się na 1200 , być może cały czas chodził na ssaniu. Jutro wymienię ten czujnik i dam znać. koszt około 40zł.. Mam nadzieję, że to będzie to, choć na Vag-u błędnych informacji nie pokazywało ; /A cewka to raczej na tym i na tym by chodził tak samo... choć nie wiem. I dodam, ze moze tez przez ten czujnik ta temperatura tak wolno się podnosiła. Byłem dziś na sprawdzeniu ciśnienia , okazało się, że pompa daje 1.3 - 1,7 Bara zaraz przy wyjściu ze zbiornika.. Za chwile jadę wymienić i mam nadzieję, że będę mieć spokój. Edytowane 29 Października 2014 przez daniel12896
daniel12896 Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Opublikowano 5 Listopada 2014 No właśnie jeszcze nie wymieniłem. Nie mogę dostać tu w okolicy nigdzie ; / jutro jeszcze pojadę w jedno miejsce i dam znać co i jak. Mam nadzieję, że dostanę jakaś używkę, bo nowego zamiennika się raczej nie opłaca. A więc problem rozwiązany jednak okazała się winna pompa paliwa, po zmianie pali od strzała trochę ciężko było dostać ale znalazłem, także dzięki wielkie za pomoc i za zainteresowanie ;D
neoxpl Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Czym zmierzyc cisnienie na pompie czy mozna zmierzyc takim pistoletem do pompowania kol? Zakladajac go na kruciec pompy?
daniel12896 Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Opublikowano 6 Listopada 2014 Manometrem mierzy się ciśnienie : ) W warsztacie powinni Ci zmierzyć chwila roboty.. Chyba,że jakiś znajomy ma . U mnie jeszcze wypadła Sonda ;/ jak coś padnie to już wszystko po kolei leci ;//
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się