Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z obrotami i gaśnięciem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.
Jestem nowy na forum jak i mam swoje audi dopiero tydzien.

1.Mój problem wygląda następująco: gdy odpalam auto obroty spadaja do ok 500-600 na chwilke i momentalnie wracaja na 1000. Nastepnie jest wszystko okej.
Czym to może być spowodowane?

1.1 Na początku zaczęło się falowanie obrotami na biegu jałowym, przy ruszaniu z miejsca często gasł ( trzeba było dawać dużo gazu żeby ruszyć z miejsca )

2.Dodatkowo przy ruszaniu samochod rusza, i przez chwile jakby się dusił bo delikatnie szarpie. Mam taka sytuację na 1 i 2 biegu.
Czym to może być spowodowane?

3. Wczoraj stałem na poboczu z włączonym silnikiem i po jakimś czasie samoczynnie zgasł
Czym to może być spowodowane ? (sytuacja powtórzyła się 3 razy)

4. Zauważyłem, że po włączeniu klimatronika oraz telefonu do ładowania pod zapalniczke również spadały obroty.
czym to może być spowodowane?

5. Mialem również taką sytuację, że ruszając musiałem bardzo mocno wcisnąć pedał gazu, bo początkowo nie reagował, jakby się zamulił i dopiero po chwili reagował że jest wciśnięty.
Czym możeto być spowodowane?

6. Wczoraj również miałem sytuację taką że wciskając sprzęgło ono "wpadło" w podłogę i nie odskoczyło. Normalnie działało, ale prawie nie musiałem/mogłem go wciskać (ale działało normalnie)

Dopiero jak je podważyłem to wszystko wróciło do normy.
Pozatym moje sprzęgło bardzo wysoko "łapie" czy to jest normalne? Jeśli nie to co z tym można zrobić?


Będę wdzięczny za odpowiedzi na wszystkie pytania, najlepiej ponumerowane :P
Dodatkowo dodam że nie mam żadnego kabla, aby podłączyć i sprawdzić co jest nie tak.
Jeśli ktoś jest z Zielonej Góry i chce pomóc to nie pogardzę :)

Napiszcie dodatkowo, w co powinienem sie zaopatrzyć najlepiej na samym początku pracy z Audi :)

Pozdrawiam i z góry dzięki!

Edytowane przez Cezz
Opublikowano

Na początku drogi kup sobie kabel VAG - koszt 30 zł z przesyłka. Zainstaluj program i z czytaj błędy wtedy będzie wiadomo co i jak. Na daną chwile można tylko gdybać ale spróbuje coś ja napisać.

1. Sprawdź przepustnice, przeczyść, zaadaptuj może pomoże.

1.1 Możliwe, że przepustnica

2. Może kabel WN, lub świece, cewka - sprawdź wszystko

3. Niestety nie wiem

4. To jest normalne, ja przy włączeniu klimy też słychać po samochodzie, że mu ciężej i obroty spadają.

5. Może coś z linką od gazu - sprawdź

6. Nie wiem.

Opublikowano

podstawa to jakiś kabel i program diagnostyczny do sam.grupy VAG,

najpierw podłączenie się pod sterownik auta,pokasowanie błędów,

zobaczyć czy jakieś powracają i wtedy można o czymś dyskutować,

a tak to jest wróżenie z fusów,

przyczyn może być wiele.

Opublikowano

Taki kabel będzie odpowiedni?
I do tego jakiś program na kompa mam pobrać czy co?

Tak będzie dobry, do tego jakiś VCDS 1.2 lite :)


5. Może coś z linką od gazu - sprawdź

Podejrzewam, że kolega już ma elektroniczną przepustnicę ze względu na rok auta :)

Ogólnie może coś z czujnikiem obrotów silnika nie tak :) Trzeba sprawdzić błędy na vagu .

Opublikowano (edytowane)

Tak będzie dobry, do tego jakiś VCDS 1.2 lite

Będę wdzięczny za podpowiedź cóż to jest :P

Edytowane przez Cezz
Opublikowano

Darmowy program diagnostyczny tzn ta darmowość pozwala praktycznie tylko na odczytanie błędów silnika :)

Opublikowano

Po pierwsze vag

Ale dużo z tych objawów wskazuje na przepustnice , pewnie jej wyczyszczenie pomoże na większość z tych problemów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...