ppa4 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Czy może być spowodowane nadmierne (tak mi sie wydaje...) bujanie auta na boki ? Jak wpadam na policjantów to nie dobija czy cos i jest ok, ale jak na nierownosci, ktore przechylaja auto na boki, to jakos tak za mocno nim miota ... WIzyta w stacji kontroli wykaze problemy z amortyzatorami i sprzezynami ale czy pokaze cos w temacie bujania na boki ?
jacek70 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Sprawdź procentowe zużycie amortyzatorów. Upewnij się i będziesz wiedział czy dobre. Jak są wybite to jak najbardziej może bujać.
ppa4 Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) Przód 59, tył 68 i oględziny nic nie wykazały, jest gitara... a więc pewnie po prostu zawieszenie 1BA zrobiło mi się już w głowie ( na tą moc ) za miękkie Edytowane 6 Października 2014 przez ppa4
tomaszstn Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Te procenty to sobie wiesz gdzie możesz wsadzić, pewnie masz już po amorkach. Tylko wyciągnięcie na zew i sprawdzenie amorka da Ci jakiś pogląd. Wsadź Springi Eibacha, amorki o obniżonym skoku do tego oraz stabilizatory z RS i wtedy zobaczysz jaka różnica
jacek70 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Dlatego weź pod uwagę zestaw który proponuje kolega. (na tę moc).
ppa4 Opublikowano 7 Października 2014 Autor Opublikowano 7 Października 2014 Nic nie pokazują procenty ?? Przebujali mi je i w ogole, na policjantach spoko odbija... cos czuje ze mi sie wydaje ... A co do nowego zestawu, to myslalem o serii 1BE a wlasciwei tylko amorach do wrzucenia do mnie. One sa podobno sztywniejsze, nizsze ale nie decha... nie chce sztywnego zestawu z RS bo szkoda mi kregoslupa i budy na nasze 'autostrady' ...
tomaszstn Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Tylko że do tego musisz wymienić sprężyny, więc po co się w to bawić? Kup sobie zestaw Bilstein B12 i będziesz miał fajne połączenie prowadzenia i komfortu, wcale nie jest to dużo twardsze od serii.
ppa4 Opublikowano 7 Października 2014 Autor Opublikowano 7 Października 2014 No ok, to powiedzcie mi czy jest jakikolwiek inny miarodajny sposob na zweryfikowanie zdechlych amorow bez rozbierania zawieszenia ??
tomaszstn Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Tak, pływanie samochodu, uciekanie w zakręcie przodu, tyłu, myszkowanie, stukanie, bujanie, nurkowanie przy hamowaniu, itp. itd. ale najlepiej wyciągnąć amorek, jeśli któreś te cechy występują, i wtedy zobaczyć.
ppa4 Opublikowano 8 Października 2014 Autor Opublikowano 8 Października 2014 No to potestuje, dzieki BTW. Bilstein B12 to -40mm ?? AUto zmieni totalnie wyglad ?!
tomaszstn Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Bodajże -35 mm, wygląd na plus, prowadzenie na plus, niezauważalne obniżenie komfortu
lukas309 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Komfort bedzie tak na plus ze przez policjantow lezacych bedziesz musial przejezdzac zwalniajac do zera ja mam -35 przod i jest ciezko bo trzeba uwazac wszedzie
tomaszstn Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Bez przesady, ja mam kozę straszną a i tak przejeżdżając przez śpiących policjantów zwalniam do zera, skoro tak nie robiłeś wcześniej to żal mi Twojego auta. Odnośnie obniżenia to te -30 -35 mm to wcale nie tak dużo i jest mnóstwo osób które jeżdżą na znacznie bardziej obniżonym zawieszeniu i nie narzekają. Ważne jest też kółko, wiadomo, im niżej to większe koło. Do B8 mniej niż 20" to mija się z celem
Krzychu67 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 u znajomego było to samo.. tylko że jemu to stało się na jakiejś dziurze ;/ ale będzie starał się o odszkodowanie.. tutaj sobie poczytał na ten temat http://www.autoamortyzatory.pl/artykuly/jak-uzyskac-odszkodowanie-za-uszkodzone-zawieszenie,34/
Arcadio.Morales Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) Tak, pływanie samochodu, uciekanie w zakręcie przodu, tyłu, myszkowanie, stukanie, bujanie, nurkowanie przy hamowaniu, itp. itd. ale najlepiej wyciągnąć amorek, jeśli któreś te cechy występują, i wtedy zobaczyć. U mnie właśnie auto tak się zachowuje, jest wszystko co opisane powyżej, wczoraj okazało się że nie ma tylnych amorów oraz słabe gniazda trzymające u góry amor, przód niby w miarę ale duża różnica między lewą a prawą stroną bo ok 30% i oczywiście wywalone gniazda. Dziś wymiana tyłu zobaczymy co będzie, przód niestety chwilę musi zaczekać brak $$ na nieprzewidziane wydatki Edytowane 21 Lutego 2015 przez Arcadio.Morales
contextz29 Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 Witam, Dzięki za cenną radę jeżeli chodzi o bujanie samochodu. Po wizycie u diagnosty (szarpaki + sprawdzanie amorków na rolkach - przyczepność 73% przód, 60% tył) oraz dokładne sprawdzenie na kanale wyszło, że wszystko w porządku - zero luzów, wahacze ok. Wymieniłem amorki na tyle - jak ręką odjął. Tyle w temacie. Jeszcze raz dzięki tomaszstn. 1
tomaszstn Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 Spox Bo wbrew pozorom auto skręca tyłem a nie przodem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się