Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

audi A4 B7 2007 kod silnika BPW


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

audi A4 B7 2007 kod silnika BPW - czy warto kupić audi z tym silnikiem?

czy silnik pracuje na pompowtryskach czy na Common Rail?

czy pompa oleju pracuje na łańcuszku?

czy posiada filtr cząstek stałych?

Opublikowano

Pompowtryskiwacze

wałek imbusowy

posiada dpf

8 zaworowa głowica to chyba jedyna zaleta

Myślę, że nie warto.

Opublikowano

przebieg auta 86 tyś km - potwierdzony w sierwisie.

czy to coś zmienia, czy dalej nie warto?

Opublikowano

A ile musisz za niego wyłożyć :decayed: ?

Opublikowano

A ile musisz za niego wyłożyć :decayed: ?

32 tys zł

Opublikowano

Jeżeli przebieg jest taki jak napisałeś ,to utarguj czwóraka i bierz .

Z 50 kkm powinneś zrobić bez większych problemów :kox:

Opublikowano

Jeżeli przebieg jest taki jak napisałeś ,to utarguj czwóraka i bierz .

Z 50 kkm powinneś zrobić bez większych problemów :kox:

"czwóraka" to ile złotówek?

Opublikowano

4000 PLN -ów :decayed:

tyle nie zjedzie z ceny, nie ma opcji

Opublikowano

Jak gościowi mocno nie zalezy na sprzedaży, to może i nie zejdzie, ale jak mu zależy i zobaczy gotówkę na stole , to myślę że na 28 do 30-tu się przyjmię :naughty:

Czasy ciężkie, gość z gotówką nasz pan :hi:

Opublikowano (edytowane)

Ma na moim BPW nalatane 260 tys km i nic sie niedzieje. Pilnować terminów wymiany oleju (lać przeznaczony do nich olej nieoszczędzać na olej). Silnik z DPFem więc głównie latać w trasy i co pewien czas dolać do ON chemię do DPFa. Niemcy latają na tych motorach 40 tys km rocznie i nienarzekają.

Edytowane przez robi4020
Opublikowano (edytowane)

Jeżdżę BPW od sześciu lat , może jakbym jeździł krócej , to bym uwierzył w jego całkowitą bezawaryjność :decayed:

Zrobiłem nim ponad stówkę, w międzyczasie wymieniłem EGR, wydmuchaną uszczelkę pod głowicą przy 112 kkm przelotu, a obecnie, (154 kkm) mam objawy kończących się pompowtrysków :naughty:

Walkę z poszarpywaniem przy delikatnym przyspieszaniu wygrałem po pięciu latach, trochę może przez to że rzadko tak jeżdżę .

Problem ze ślizgającym się sprzęgłem, które nie radzi sobie z 370 Nm trudno zwalić na silnik, tak samo śmieszne hamulce , które pokrzywiły się w piździec podczas jednej ostrej jazdy, ale psuje to trochę obraz całości.

Fakt że ma ono u mnie ciężką pracę, bo rzadko kiedy nie wykorzystuje wiekszości albo wszystkich ze 165 koników, na płyny eksploatacyjne kasy nie żałuje .

Szczerze wątpie żeby dotrwało w dobrej kondycji do 320 kkm :decayed:

Poza tym to sama radość z jazdy, żadnych problemów z DPF-em, czy przybywaniem oleju, trzeba tylko mocno uważać , coby nie stracić prawa jazdy i być wyrozumiałym dla wszelkiej maści zawalidrogów :kox:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Walkę z poszarpywaniem przy delikatnym przyspieszaniu wygrałem po pięciu latach, trochę może przez to że rzadko tak jeżdżę .

Witam, byłbym bardzo wdzięczny jakbyś coś mi rozświetlił w tym temacie co robileś po kolei żeby to usunąć :)

Opublikowano

Czyli BPW nie ma łańcuszka i zębatki? Ma wałki i imbusik? czytałem ostatnio artykuł że własnie w BPW pekaja głowice dodatkowo.

Opublikowano

W każdym może pęknąć glowica-to zjawisko występuje w 16V.

Jaki silnik nie kupisz to może trafić ci sie wadliwy egzemplarz w który będziesz pakował kase.nie ma bezawaryjnych silników.

Nie czytaj zbyt dużo opini na temat danego silnika bo nic nie kupisz.

Forum to głównie zgrupowanie ludzi pechowych,stąd własnie opinie i historie jakie to 2.0tdi są nie dobre,a jeździ ich od cholery. Zamknij oczy na te wiadomości,jak auto ci się podoba to kupuj i ciesz sie z jazdy a nie burdel w głowie sobie robić...

Opublikowano (edytowane)

Walkę z poszarpywaniem przy delikatnym przyspieszaniu wygrałem po pięciu latach, trochę może przez to że rzadko tak jeżdżę .

Witam, byłbym bardzo wdzięczny jakbyś coś mi rozświetlił w tym temacie co robileś po kolei żeby to usunąć :)

W tym wątku masz wszystko o szarpaniu podczas przyspieszania :

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/242914-szarpie-podczas-przyspieszania/

Czyli BPW nie ma łańcuszka i zębatki? Ma wałki i imbusik? czytałem ostatnio artykuł że własnie w BPW pekaja głowice dodatkowo.

Do jakiegoś nr-u VIN napęd pompy oleju był na łańcuszku, potem na kołach zębatych.

Fabrycznie posiada wałki wyrównoważające i imbusik, a głowice to raczej pękają w 16v.

W 8v jakim jest BPW problemem są uszczelki pod czapką i wyrabiające się gniazda pompek.

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano (edytowane)

Cześć

Ja w swoim BPW (2007r.) mam zrobione 250.000 km i w zasadzie dopiero teraz zaczęły się problemy. Zaczął kopcić na biało, więc zaczynam podejrzewać albo wdmuchaną uszczelkę pod głowicą albo pękniętą tuleję. Wymieniłem ostatnio chłodnicę spalin (800 pln) i turbinę (2300 pln z robotą - reman Garret). Do tej pory nie robiłem nic. Zero problemów z DPF. Do tej pory oryginalne zawieszenie. Mam zamiar oddać samochód do mechnika w tym tygodniu więc będę mógł napisać co się dzieje. Jeżeli nie masz zamiaru dobić do takiego przebiegu to polecam. Potem już gorzej. A tak na marginesie czy możecie polecić Koledzy jakiegoś sprawdzonego speca od TDI w Warszawie ?

Edytowane przez Jaro1977
Opublikowano

A ja czytałem i słyszałem, że w 16V głowice pękają rzadziej :) Tyle ilu użytkowników, tyle opinii :) Ja mam 2.0 TDI, może nie BPW, a BLB, i nie narzekam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...